Oletko mies miettinyt, että milloin me sitten oltaisiin yhdessä?
Vähän riippuen mistä laskee niin 3-3,5 vuoteen on jo ihmetelty.
Milloin milloin?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole miettinyt.
- Anonyymi
Okei. Onko mun sitten turha kuvitella, että koskaan tullaan olemaan yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Onko mun sitten turha kuvitella, että koskaan tullaan olemaan yhdessä?
Kyllä.
- Anonyymi
No jos heti.
- Anonyymi
Kävisikö huomisesta eteenpäin? Uusi alku?
- Anonyymi
On tosiaan vatkattu keskenämme. On jo aika tehdä asialle jotain jotta pääsemme eteenpäin. Sitä mieltä olen, että anna minulle jotain viestiä kiinnostuksesta, siitä se lähtee.
- Anonyymi
Ei koskaan sitä päivää ei tule.
- Anonyymi
Kohan juoksusi olet juossut ; ).
- Anonyymi
Jos juostas yhesä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos juostas yhesä?
Voin odotella mieluummin☺️
- Anonyymi
Eeei käy.
- Anonyymi
Mix? 😲
- Anonyymi
Hei... aika kyllä täsmää. Onko hyviä ehdotuksia miten eteenpäin? Pitäiskö taas järkätä joku yhteinen projekti?
- Anonyymi
Kyllä käy, jos olet P ja minä J ?. Soita tai textaa
- Anonyymi
Ah, hyvä tietää ettet minua kaipaile. Katella uutta ja nuorempaa sit 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994