Unet ovat olleet sen verran rauhattomia viime aikoina, että alkaa usko loppumaan siihen että selviäisin ja jaksaisin. Siihen tunteet sinua kohtaan päälle. Olet aina vain mielessä, joka hetki. Eivätkä ne tunteet ole kepeitä ja ohimeneviä päiväperhosia vaan aina vaan pahenevaa sorttia. Ei tästä taida tulla mitään, eikä meistäkään. Ei tätä jaksa koko elämää, liian kiduttavaa. Tietoisuus etten pääse luoksesi kuluttaa minut loppuun. Olet siinä, mutta et minulle, siltä se tuntuu. Tekee mieli päästää irti, mutta en voi. Kuin täi tervassa kiinni olen sinussa. Et voi ymmärtää missä kurimuksessa olen yhden ihanuuden tähden. Ja tätä jatkuu ja jatkuu minkään muuttumatta oleellisesti. Ehkä juuri sitä haluatkin. Jospa tämä saisi päätöksensä.
En tiedä jaksanko enää
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sama...
- Anonyymi
Todella jos näkee unta kaivatustaan, niin ei ole rauhaa yölläkään.
Kärsimystä. - Anonyymi
Tunnen samoin erästä miestä kohtaan. Raskasta. Olet lähellä, mutta et mun. Aika kuluu. Mä kulun loppuun kun yritän täyttää päivät kaikella muulla ettet olisi mielessäni.
- Anonyymi
Miksi pyrit hukuttamaan kaipauksesi? En ymmärrä.
- Anonyymi
Rohkaise mielesi ja puhu asiat halki, meni miten meni sitten. Silloin tiedät missä mennään ja saat unen. Elämällesi löytyy tarkoitus kun sitä etsit.
- Anonyymi
Enpä usko helpottavan, jos saan tietää missä mennään. Olisivatpa asiat noin yksinkertaisia.
- Anonyymi
Kuu vaikuttaa uniin kuin vuorovesiinkin joten ota rauhallisesti.
- Anonyymi
Sinä itse sitä halusit. Olisko sun aika tutkituttaa pääs tai jtn? Ihme soopaa kirjotat.
- Anonyymi
Kiitos
Tästä
Päivästä
Erityisesti
Siitäb teosta
Joka
Johdatti mi
Nut vjohon kin.
erityistila
teeseen johon ben ilma
Ystävällistä apuasi olisi
Osunut
😊👌👌
N yt vodotan.
in n olla chuom.ista vja ckoitan n ukkuakin v ähän , 😴- Anonyymi
Hoitaja johdatti sinut lääkkeenjaosta pois, ennen kuin ehdit ottamaan lääkkeitäsi?
- Anonyymi
Jos olisit hän, otin sinuun jo kerran yhteyttä saamatta koskaan vastausta. Liekö kolmas osapuoli asialla? Olen tarjonnut sinulle mahdollisuutta eheytyä, käydä menneet läpi ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ota hyvä mies rohkeasti yhteyttä! Mitä oikein pelkäät??? Muista, elämänlanka on hyvin ohut, se voi katketa milloin vain. Toimi äläkä jää katumaan. Sinun 🦄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648