Joskus mökillä

Anonyymi

Mä olin 15 kun tää tapahtui. Äiti jätti minut viikonlopuksi tädilleni hoitoon. Tätini oli silloin 50v ja asui yksin. Hän halusi mennä mökillemme ja minä lähdin tietysti mukana. Se oli ihan tavallinen reissu.
Meillä on mökkinaapurina sellainen reilu 50v ukko joka on alkoholisoitunut ja muutenkin ihan pimee. Sillä on edelleen usein tapana tulla meidän mökille horisemaan ja rähjäämään. Sen lisäksi hänellä on selvästi haluja äitiäni ja tätiäni kohtaan, muutaman kerran oon nähnyt sen puristelevan niiden perseitä.
Tälläkin kertaa se tuli ja kovaan ääneen valitti jostain ja uhkaili tätiäni. Jonkin aikaa ne siinä juttelivat. Sit se äijä tarttu perseestä kiinni ja yritti suudella tätiäni, menin itekin väliin. Tämän jälkeen ilta meni hyvin ja menimme nukkumaan.
Yöllä kuului pihalta kolinaa ja katsottuani ikkunasta huomasin sen äijän riehuvan ulkona. Täti puki ylleen ja meni ulos. Jonkin ajan jälkeen tuli hiljaisuus ja nukahdin. Kun tätiäni ei kuulunut, puin kanssa päälleni ja menin ulos. Pihalla ei ollut ketään mutta huomasin piha-aitan oven olevan auki. Kurkistin sisään ja näin tätini sen äijän kanssa, täti makasi sängyssä hiljaa kun se ukko kairasi sitä hanuriin. Näin sen äijän irvistyksenkin kun se laukesi. Menin takaisin nukkumaan ja täti tuli vähän ajan päästä perässä sen ukon kanssa. Kuulin välillä sängyn natinaa kun ne työstivät toisiaan. Tietääkseni ei ole tapahtunut sen jälkeen tätä...

1

5377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun oli viisitoista kaupunkilaiskakarat tuli mökille meidän rantaan. Vein lehden niille kun se tuli puolilta päivin. Ne otti aurinkoa ja polttivat tupakkaa. Kävin uimassa niiden kanssa. Oli outoa uida alasti. Seisoin vedessä laiturin vieressä. Pojat kairasivat minua peppu reikään. En vastustellut. Tytöt katsoivat laiturilta. Pidin siitä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe