Hei viisaammat!!!
Kertokaa kuka järjestää formula matkoja italiaan?? Onko valmismatkoja vai pitääkö itse varata kaikki???
Formuloita katsomaan
5
415
Vastaukset
- järjestää
ainakin www.toolonmatkatoimisto.fi
mut suosittelen hoitaan asiat itte, pääset etuusammin - O.D.
Itse pääsin ainakin reilusti halvemmalla ja ehkäpä jopa mukavammin omatoimimatkalla Imolaan. Majoittuminen rautatieaseman vieressä Bolognassa. Samaten Barcelona oli hyvin helppo hoitaa omatoimisestikin. Netti kaiken a ja o tässä toiminnassa.
- Mimmi
Kiitoksia vinkeistä! Näkyy Monzassa... ;)
- Kirsikka
Heippa,
meillä oli jokunen vuosi sitten talo vuokralla Pohjois-Italiasta. Huomasimme vasta paikan päällä, että lomamme aikana ajetaan Monzassa formulaa ja sinnehän piti päästä ;) Lipuista ei ollut hajuakaan, mutta suuntasimme kisa-aamuna paikan päälle.
Mustan pörssin kaupustelijat olivat sankoin joukoin liikkeellä ja päätimmekin sitten (viisasta tai ei) ostaa yhdeltä myyjältä liput, kun hinta ei ollut juuri mitään (olisko ollut 15€/lippu)
Jännitimme kyllä sisään mennessä, että pääsemmekö ylipäätään minnekään vai ovatko liput esim. väärennetyt, mutta hyvin päästiin! Paikat eivät olleet toki huippukatsomossa, mutta tunnelma oli korkealla radan varressakin; matkatoimiston kautta etukäteen hankitut liput olisivat maksaneet varmasti vähintään kymmenkertaisesti.
Eli itse suosittelen kyllä lämpimästi omatoimimatkaa, joskin ehkä liput voi koettaa saada jo etukäteen paikan päältä.. meille siihen ei tosiaan jäänyt aikaa kun herättiin niin myöhään.
Mukavaa formulanautintoa; Italiassa kun ollaan, niin formulalippujen punainen meri luonnollisesti tulee olemaan aika vaikuttava näky....
- raikku
Muistathan Ryanairin lennot esim. Tampereelta Hahnin kautta Bologna-Forliin (Imola) ja Milanoon (Monza)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225639- 643990
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453626Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332902Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342369En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112237Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132216- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101634