Ufokokeneen rajakokemus

Anonyymi

Olen nähnyt toisiin ulottuvuuksiin muutamia kertoja. Se on sähköinen, valtavan voimakas voimavirtainen tunnelma ja sähkönsininen väri on silloin aina läsnä. Olen kohdannut olentoja tai ennemminkin niitä voisi kutsua henkimateriaksi. sähköisiksi entiteeteiksi.
Olen nähnyt huoneita ja aluksia joita ei ole olemassa tässä maailmassa näillä silmillä. Ne on ajattomia, paikattomia tiloja, joissa etäisyyksillä ja ajalla ei ole mitään merkitystä. Ei myöskään painovoimalla.
He kaikki eivät ole samasta paikasta vaan ovat hyvinkin eri tasoisia. Heitä ja meitä yhdistää kuitenkin olemassaolo ja sama lähde. Me kuulumme yhteen. Niin sanotut kuolleet tietävät sen, kunnes valitsevat uuden tien tai se heille osoitetaan. Kaikki olemme samalla shakkilaudalla.

He (tämä entiteetti-porukka) eivät aina jaksa valita sitä olomuotoa joka meitä ei pelottaisi, mutta useimmiten he saattavat meidät tuntemaan yhteyttä ja ykseyttä, joka poistaa pelon muttei hämmennystä ainakaan aina.

Minulla on sydänvika ja olen ollut kuolleena 5 kertaa. Viimeisin tapahtui viime viikolla. Sydän oli pysähtyneenä 2 minuuttia. Suljin silmäni ja pyysin anteeksi. Aloin nähdä luomieni läpi ambulanssimiehistön ja vastasin heille telepaattisesti. Aloin nauttia olotilastani hieman liikaa ja halusin nähdä enemmän. Näin taivaan. Näin kristallinkirkkaan supersinisen taivaan, jota halkoi valkoiset salaman kaltaiset energiajuovat. Se oli kauneinta mitä olen ikinä nähnyt. Olin täysin painoton ja olin kaikkialla yhtä aikaa.

Valtava vapaus ja vapauden tunne eikä pahaa, syyllisyyttä, kärsimystä, ahdistusta eikä mitään ikävää ollut missään. Ei tietoakaan. Nautintoa elämästä ja olemassaolosta.

Kuolemaa ei ole olemassa ja me ollaan kaikki yhtä ja samaa, tultiin sitten mistä vaan.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai niin vastaukseni ambulanssimiehistölle lukee paperissa. Läheiseni oli paikalla joka todistaa etten sanonut sanaakaan.

    • Anonyymi

      Kuolemapa on ja sille et mahda mitään se on ikävä totuus. Parempi hyväksyä asia heti, niin ei tule sitten sitä kauheaa viime hetken paniikkia.

      • Anonyymi

        Tästä ruumiista kyllä. Se jatkuu sitten toisella tapaa ilman ihmisvartalon kahleita.


    • Anonyymi

      Onko tiedossasi, vierailevatko ne tässä maailmassa näkymättömät alukset useinkin
      maapallolla, ja onko niille laskeutumisvaiheessa sattunut Roswell-crashin tapaisia törmäyksiä ?

    • Anonyymi

      Vaikuttava kokemus !
      Vain rajoittuneen tieteellisen maailmankuvan omaava skeptikko voi kieltää kokemuksesi
      aitouden !

      • Anonyymi

        Teillä on taas tyypilliseen tapaan käsitteet sekaisin. Kokemus voi olla täysin aito, mutta se ei silti välttämättä ole oikeasti totta.
        Kokemuksen todistusarvo on siis suurinpiirtein tasan nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on taas tyypilliseen tapaan käsitteet sekaisin. Kokemus voi olla täysin aito, mutta se ei silti välttämättä ole oikeasti totta.
        Kokemuksen todistusarvo on siis suurinpiirtein tasan nolla.

        Kelle se pitäisi todistaa, miksi ja miten? Ei mitään mitä vain itse on kokenut voi mitenkään todistaa.
        Voi se mennä niinkin päin että kokemus on aito muttei pidä sitä itse totena eikä usko. Minulle on käynyt kerran niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on taas tyypilliseen tapaan käsitteet sekaisin. Kokemus voi olla täysin aito, mutta se ei silti välttämättä ole oikeasti totta.
        Kokemuksen todistusarvo on siis suurinpiirtein tasan nolla.

        Tää kommentti on kirjoittajalle itselleen vakuuttelua, ei meillle muille.


    • Anonyymi

      Voidakseen nähdä ainakin mun täytyy olla yhtä rennossa mielentilassa kuin olen REM-unen aikaan. REM-unessa näet pelkosi ja toiveesi sekä mahdollisesti jotain objektiivisestikin totta. Tarkkaavaisen positiivinen mielentila ilman toiveita, pelkoja. Ei tarvitse olla NDE-kokemuksessa kunhan on vain muutoin ylittänyt meditaatiolla nämä fyysiset rajoitteet. Vaaleansinistä auraa sanotaan Shekinan hehkuksi, eli vanhan ajan hebreankieliset profeetatkin tunsivat tämän näkökykyä edistävän tilan. Vaaleansininen liittyy myös muistiin, saatat muistaa kokemuksia jotka olit unohtanut aikapäiviä sitten.

    • Happivajausta aivoissa. Monet huumeetkin vaikuttavat sillä tavalla.

      • Anonyymi

        Kerotko tuon omasta kokemuksesta ?


      • Anonyymi

        Nyt tuli kommentti tieteen huipulta. Todistettu huuhaaksi, siirrytään seuraavaan aiheeseen. T. Runk-Kunk


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerotko tuon omasta kokemuksesta ?

        Tieto on peräisin lääketieteellisestä kirjallisuudesta. Monet huumeet aiheuttaa aivojen happivajausta, ja happivajaus syystä riippumatta aiheuttaa hallusinointia.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Tieto on peräisin lääketieteellisestä kirjallisuudesta. Monet huumeet aiheuttaa aivojen happivajausta, ja happivajaus syystä riippumatta aiheuttaa hallusinointia.

        Hallusinaatiot eivät ole rationaalisia eikä systemaattisia. Rajakokemukset useimmiten on kirkkaita ja selkeitä kokemuksia ja niissä on kaava.
        Jotkut luonnonkansat ovat nähneet henkimaailmaan ja käyttäneet huumeiksi luokiteltavia aineita tajunnan laajentajina. Intiaanit etsivät henkieläintään jne. Istuva Härkä teki ennustuksenLittle big hornin taistelusta jälkiseurauksineen pienissä kamoissa.
        Ilmeistä on että rationaalisesta terveestä ihmisestä ei saada kaikkia tehoja irti ilman tajunnanlaajentajia. Autisteilla on erityislahjoja juuri siksi ettei heitä rationalismi kahlitse joiltakin osin. Stimuloimalla aivoja on saatu ihminen näkemään jonnekin muualle tieteessäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallusinaatiot eivät ole rationaalisia eikä systemaattisia. Rajakokemukset useimmiten on kirkkaita ja selkeitä kokemuksia ja niissä on kaava.
        Jotkut luonnonkansat ovat nähneet henkimaailmaan ja käyttäneet huumeiksi luokiteltavia aineita tajunnan laajentajina. Intiaanit etsivät henkieläintään jne. Istuva Härkä teki ennustuksenLittle big hornin taistelusta jälkiseurauksineen pienissä kamoissa.
        Ilmeistä on että rationaalisesta terveestä ihmisestä ei saada kaikkia tehoja irti ilman tajunnanlaajentajia. Autisteilla on erityislahjoja juuri siksi ettei heitä rationalismi kahlitse joiltakin osin. Stimuloimalla aivoja on saatu ihminen näkemään jonnekin muualle tieteessäkin.

        Itse hieman näkövammaisena nautin unista joissa kaikki on superkirkasta ja selkeää. Hereillä ollessa mikään ei ole. Unissani on usein selkeitä pergamenttikääröjä joissa on todella kauniilla vanhalla käsialalla englanniksi kirjoitettuja viestejä ja matemaattisia kaavioita. Lienenkö ollut joskus edellisessä elämässä opettaja, tutkija tai kirjailija. En ole sellaisia kääröjä nähnyt kuvissa enkä elokuvissa, kuin mitä näen unissa. Niissä kaavoissa ja teksteissä on ihan tolkkuakin, eikä mitään siansaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse hieman näkövammaisena nautin unista joissa kaikki on superkirkasta ja selkeää. Hereillä ollessa mikään ei ole. Unissani on usein selkeitä pergamenttikääröjä joissa on todella kauniilla vanhalla käsialalla englanniksi kirjoitettuja viestejä ja matemaattisia kaavioita. Lienenkö ollut joskus edellisessä elämässä opettaja, tutkija tai kirjailija. En ole sellaisia kääröjä nähnyt kuvissa enkä elokuvissa, kuin mitä näen unissa. Niissä kaavoissa ja teksteissä on ihan tolkkuakin, eikä mitään siansaksaa.

        Et siis ole sokea, etkä varsinkaan syntymäsokea. Nämä kun eivät arvovaltaisten lähteiden mukaan näe unia, vaan kokevat unet muunlaisina.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja kaikilla hapenpuute ja stressi ilmenee tismalleen samanlaisena ja selkeänä tilana, jossa voi nähdä itsensä ulkopuolisena ja seurata omaa elvyttämistäkin, tietäen kaiken mitä kukakin on ympärillä tehnyt ja sanonut, vaikka on ollut kuolleena? Ei mene läpi. Ne on kaksi eri asiaa.


      • Anonyymi

        Ei taida olla, tuo johtuu suokaasusta jota on impattu sääpallosta.


    • Anonyymi

      Havainnut 24 keskuteluissa joillain on merkillinen tapa pyrkiä astumaan esiin henkilönä joka on kykenevä elämään tosiasioiden yläpuolella oli kyseessä runsas alkoholin käyttö, uhkapelaamine,n ikääntyminen, ufojen kanssa kommunikointi kuin graalin maljaa pitäisivät käsissä.

      • Anonyymi

        Oot sitten suomi24 trolleja analysoinut.. Buahhahhaa


      • Anonyymi

        Olet oikeassa !
        Koko ufotutkimus on sekavaa tosiasioiden ylä- ala- ja ulkopuolella
        olemista.
        Ufoista ei kukaan tiedä juuri mitään.
        Eri "tutkijakoulukunnat" sitten määrittelevät mitä käsityksiä on luvallisia esittää,
        kaikki muu on trollausta.


      • Anonyymi

        Tuntematonta ei ole. Tiede on luonut kaiken ja selittää kaiken selkokielellä tietosanakirjassa. Muuta ei ole. Ei ole. Ei todellakaan ole. Jos on, niin se on ihan luonnollista ja se laitetaan sitten tietosanakirjaan. Todellakin ja tosimaailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntematonta ei ole. Tiede on luonut kaiken ja selittää kaiken selkokielellä tietosanakirjassa. Muuta ei ole. Ei ole. Ei todellakaan ole. Jos on, niin se on ihan luonnollista ja se laitetaan sitten tietosanakirjaan. Todellakin ja tosimaailmassa.

        On valtava määrä asioita , joita tiede ei tunne, mutta se ei rupea
        kertomaan satuja tuntemattomista ilmiöistä , kuten ufohörhöt
        ufoilmiöistä, varsinkin alieeneihin liittyvistä !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe