Lähden kohta luonnonhelmaan ulkoilemaan. Toipilas olen vielä pitkään. Mietin tässä, hoidatkohan sinä itseäsi, vai vaihdatko vain päihdettä välillä?
Mitähän sinulle oikeasti kuuluu?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en mitään päihteitä käytä.
- Anonyymi
Lisään vielä, et oli ihan tarpeeksi kun 8v sitten menetin muistini kokonaan kokaiini yliannostuksesta, et ei mitään sellasta mulle kiitos. Sauhu on eri asia, se sentään auttaa. Alkoholia, tai muita aineita en käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, et oli ihan tarpeeksi kun 8v sitten menetin muistini kokonaan kokaiini yliannostuksesta, et ei mitään sellasta mulle kiitos. Sauhu on eri asia, se sentään auttaa. Alkoholia, tai muita aineita en käytä.
Hyvä niin. Sauhut ok, lääkeyrttinä pidän kohtuukäytettynä. Alkoholi ei ole maistunut viime aikoina, en edes kestä sitä yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin. Sauhut ok, lääkeyrttinä pidän kohtuukäytettynä. Alkoholi ei ole maistunut viime aikoina, en edes kestä sitä yhtään.
Mutta saatan ottaa joskus muutaman oluen. En vaan halua enää humalatiloja, milloin en pysty enää säätelemään käytöstäni, sekä muistinmenetys humalailloissa inhottaa. Haluatko kertoa, miten kauan tuo muistinmenetys kokaiinista kesti?
- Anonyymi
Koka ei aiheuta krapulaa eikä mitään muistinmenetystä kuten alkoholi voi aiheuttaa...
- Onkin erittäin vaarallinen ja koukuttava koka juuri tuollaisestakin syystä kun ei ole mitään krapulaa, pelkästään se hyvän olon tunne silloin minkä se kestää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koka ei aiheuta krapulaa eikä mitään muistinmenetystä kuten alkoholi voi aiheuttaa...
- Onkin erittäin vaarallinen ja koukuttava koka juuri tuollaisestakin syystä kun ei ole mitään krapulaa, pelkästään se hyvän olon tunne silloin minkä se kestää.Kysymys olikin yliannostuksesta... Kyllä kokaiini yliannostettuna voi aiheuttaa hengityksenlamaantumisen, aivohalvauksen ym. Jatkuva käyttö voi johtaa psykoosiin. Anonyymi ei varmaankaan kirjoittanut pienestä viattomasta viihdekäytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys olikin yliannostuksesta... Kyllä kokaiini yliannostettuna voi aiheuttaa hengityksenlamaantumisen, aivohalvauksen ym. Jatkuva käyttö voi johtaa psykoosiin. Anonyymi ei varmaankaan kirjoittanut pienestä viattomasta viihdekäytöstä.
Lisäksi Suomessa käytettävä koksu ei ole kovin puhdasta ja sitä on myös muissa muodoissa, kuten crack tai freebase, jotka vaikuttavat rajummin, mutta vaikutus menee nopeammin ohi. Hyviä asiantuntijalausuntoja täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi Suomessa käytettävä koksu ei ole kovin puhdasta ja sitä on myös muissa muodoissa, kuten crack tai freebase, jotka vaikuttavat rajummin, mutta vaikutus menee nopeammin ohi. Hyviä asiantuntijalausuntoja täällä.
Menisitkö siitä välistä helvettiin trollaamasta? Kun et selvästi tiedä muutenkaan mistään mitään. Itselläni oli 84% kolaa, että kyllä se ihan putsia oli. Siks toiseksi se muistinmenetys kesti joitan vuosia. Jotkut asiat eivät palaa koskaan takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisitkö siitä välistä helvettiin trollaamasta? Kun et selvästi tiedä muutenkaan mistään mitään. Itselläni oli 84% kolaa, että kyllä se ihan putsia oli. Siks toiseksi se muistinmenetys kesti joitan vuosia. Jotkut asiat eivät palaa koskaan takaisin.
Olin vähän paremmissa piireissä, kun normi narkkarit, että korkeemmasta portaasta tulin alas ja lujaa. No nykyään en ole enää missään tekemisissä moisten ihmisten kanssa. Korjannut paljon elämäntapojani, nykyään opiskelen tieto ja viestintätekniikan inssiksi.
- Anonyymi
Kannattaa pitää mielessä tuokin että vesi jos sitä juo liikaa on myöskin päihde.
Otat mukaan sellaiset laitteet ja laitat tahallisesti GPS-paikannukset päälle esim. kahteenkin puhelimeen matkalle, kun esim. minun puhelimissa se pitää erikseen laittaa pois tai päälle, että jos jotain sattuu, niin joku voi löytää missä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725