Kertokaa mitä naisten päässä liikkuu?

Anonyymi

Eli minulla on jotain juttuu yhen tytön kanssa mutta voimme aikoina tuntuu ettei häntä kiinnosta. Ei olla nähty nyt 3 viikkoon ja juttelu on jäänyt vähälle, mutta nyt kun kysyin häneltä että kiinnostaako enää kun ei olla nähty (kyllä olen yrittänyt sopia että milloin nähdään) hän vastaa että "sori on tosi paljo menoja ja en oo jaksanut ajatella enkä panostaa mihinkään" on vain tullut mieleen että hän yrittää iskeä toista kiinnostavampaa ja pitää vain minun mielenkiinnon yllä jos ei sen toisen kanssa onnistu, mutta nää on vaan minun mielikuvituksen tuotosta. Mutta te todennäköisesti viisaammat kertokaa mp!

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei voi tietää, mutta onko tällä hetkellä hänellä ehkä paljon kokeita tai vaikka haku jonnekin kouluun, että pitää päntätä? Tai sitten voi olla, että on jotain harrastukseen liittyvää menoa, kuten vaikka voimistelijoilla tai tanssijoilla on esityksiä keväällä. Ainakin nyt on sellainen aika, että urheilijoilla voi siis olla paljon harjoituksia ym. esityksiä tms. varten. Ooota, ei nyt kolme viikkoa mikään pitkä aika ole. Kunhan alkaa kesäkuu, koulu- ja harrastuskiireet helpottaa.

• Anonyymi

Mahdoton sanoa. Kysy vielä suoraan häneltä ja pyydä sanomaan suoraan, jos ei enää kiinnosta. Jotkut tytöt on vähän liian kilttejä eikä oikein kehtaa sanoa suoraan, vaikka se olisi kaikkien osalta paras niin.

Toisaalta häntä voi myös ahdistaa ja mietityttää tunteiden kehittyminen sua kohtaan, joten saattaa tarvita vähän omaa aikaa ja asioiden sulattelua. Jos olette kovin nuoria, niin voi pelottaa sekin, jos tulee liikaa tunteita, kun haluaisi vielä olla villi ja vapaa.

Siellä päässä voi liikkua ihan mitä tahansa ja ilman kunnon keskustelua se tuskin selviää. Älä ainakaan kysy hänen kavereiltaan, vaan tarvittaessa vaadit vastauksia suoraan häneltä itseltään. Nuorilla on vähän sekavia monesti nuo ajatukset ja tunteet.

• Anonyymi

Kyllä minä luulen että hän sanoisi suoraan jos ei kiinnosta, mutta eihän siitä voi olla varma. Silloin kun kysyin häneltä että kiinnostaako enää niin hän kyllä vastasi että on "ajatukset sekaisin ja ei oikein jaksa panostaa mihinkään" saattahan se olla niin että kun on varmasti paljon kokeita koulussa.

• Anonyymi

Ei ole järin kiinnostunut. Ihastuneen ajatuksissa rakas pyörii koko ajan.
      Neuvoni: Pelaa hieman etäisempää, anna ymmärtää, että olet itsekin kiireinen ja ”suosittu naisten keskuudessa”. Tämä herättää yleensä kiinnostuksen, mikäli se on herätäkseen, jos taas ei, unohda nainen.

• Anonyymi

Tai sitten saa sen naisen luovuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten saa sen naisen luovuttamaan.

Eihän tuossa ole tällä hetkellä mitään, mistä pitäisi kiinni, koska ei pidä yhteyttä. Mielenkiinnon pitää herätä, noin se herää jos on herätäkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa ole tällä hetkellä mitään, mistä pitäisi kiinni, koska ei pidä yhteyttä. Mielenkiinnon pitää herätä, noin se herää jos on herätäkseen.

Jokainen tavallaan, nainenkin.

Mä pyrähdän taaksepäin tai kokonaan pois, jos miehelle on tärkeää "olla suosittu naisten keskuudessa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe