Eli minulla on jotain juttuu yhen tytön kanssa mutta voimme aikoina tuntuu ettei häntä kiinnosta. Ei olla nähty nyt 3 viikkoon ja juttelu on jäänyt vähälle, mutta nyt kun kysyin häneltä että kiinnostaako enää kun ei olla nähty (kyllä olen yrittänyt sopia että milloin nähdään) hän vastaa että "sori on tosi paljo menoja ja en oo jaksanut ajatella enkä panostaa mihinkään" on vain tullut mieleen että hän yrittää iskeä toista kiinnostavampaa ja pitää vain minun mielenkiinnon yllä jos ei sen toisen kanssa onnistu, mutta nää on vaan minun mielikuvituksen tuotosta. Mutta te todennäköisesti viisaammat kertokaa mp!
Kertokaa mitä naisten päässä liikkuu?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi tietää, mutta onko tällä hetkellä hänellä ehkä paljon kokeita tai vaikka haku jonnekin kouluun, että pitää päntätä? Tai sitten voi olla, että on jotain harrastukseen liittyvää menoa, kuten vaikka voimistelijoilla tai tanssijoilla on esityksiä keväällä. Ainakin nyt on sellainen aika, että urheilijoilla voi siis olla paljon harjoituksia ym. esityksiä tms. varten. Ooota, ei nyt kolme viikkoa mikään pitkä aika ole. Kunhan alkaa kesäkuu, koulu- ja harrastuskiireet helpottaa.
- Anonyymi
Mahdoton sanoa. Kysy vielä suoraan häneltä ja pyydä sanomaan suoraan, jos ei enää kiinnosta. Jotkut tytöt on vähän liian kilttejä eikä oikein kehtaa sanoa suoraan, vaikka se olisi kaikkien osalta paras niin.
Toisaalta häntä voi myös ahdistaa ja mietityttää tunteiden kehittyminen sua kohtaan, joten saattaa tarvita vähän omaa aikaa ja asioiden sulattelua. Jos olette kovin nuoria, niin voi pelottaa sekin, jos tulee liikaa tunteita, kun haluaisi vielä olla villi ja vapaa.
Siellä päässä voi liikkua ihan mitä tahansa ja ilman kunnon keskustelua se tuskin selviää. Älä ainakaan kysy hänen kavereiltaan, vaan tarvittaessa vaadit vastauksia suoraan häneltä itseltään. Nuorilla on vähän sekavia monesti nuo ajatukset ja tunteet.- Anonyymi
Kyllä minä luulen että hän sanoisi suoraan jos ei kiinnosta, mutta eihän siitä voi olla varma. Silloin kun kysyin häneltä että kiinnostaako enää niin hän kyllä vastasi että on "ajatukset sekaisin ja ei oikein jaksa panostaa mihinkään" saattahan se olla niin että kun on varmasti paljon kokeita koulussa.
- Anonyymi
Ei ole järin kiinnostunut. Ihastuneen ajatuksissa rakas pyörii koko ajan.
Neuvoni: Pelaa hieman etäisempää, anna ymmärtää, että olet itsekin kiireinen ja ”suosittu naisten keskuudessa”. Tämä herättää yleensä kiinnostuksen, mikäli se on herätäkseen, jos taas ei, unohda nainen.- Anonyymi
Tai sitten saa sen naisen luovuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten saa sen naisen luovuttamaan.
Eihän tuossa ole tällä hetkellä mitään, mistä pitäisi kiinni, koska ei pidä yhteyttä. Mielenkiinnon pitää herätä, noin se herää jos on herätäkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa ole tällä hetkellä mitään, mistä pitäisi kiinni, koska ei pidä yhteyttä. Mielenkiinnon pitää herätä, noin se herää jos on herätäkseen.
Jokainen tavallaan, nainenkin.
Mä pyrähdän taaksepäin tai kokonaan pois, jos miehelle on tärkeää "olla suosittu naisten keskuudessa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697