Kertokaa mitä naisten päässä liikkuu?

Anonyymi

Eli minulla on jotain juttuu yhen tytön kanssa mutta voimme aikoina tuntuu ettei häntä kiinnosta. Ei olla nähty nyt 3 viikkoon ja juttelu on jäänyt vähälle, mutta nyt kun kysyin häneltä että kiinnostaako enää kun ei olla nähty (kyllä olen yrittänyt sopia että milloin nähdään) hän vastaa että "sori on tosi paljo menoja ja en oo jaksanut ajatella enkä panostaa mihinkään" on vain tullut mieleen että hän yrittää iskeä toista kiinnostavampaa ja pitää vain minun mielenkiinnon yllä jos ei sen toisen kanssa onnistu, mutta nää on vaan minun mielikuvituksen tuotosta. Mutta te todennäköisesti viisaammat kertokaa mp!

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei voi tietää, mutta onko tällä hetkellä hänellä ehkä paljon kokeita tai vaikka haku jonnekin kouluun, että pitää päntätä? Tai sitten voi olla, että on jotain harrastukseen liittyvää menoa, kuten vaikka voimistelijoilla tai tanssijoilla on esityksiä keväällä. Ainakin nyt on sellainen aika, että urheilijoilla voi siis olla paljon harjoituksia ym. esityksiä tms. varten. Ooota, ei nyt kolme viikkoa mikään pitkä aika ole. Kunhan alkaa kesäkuu, koulu- ja harrastuskiireet helpottaa.

• Anonyymi

Mahdoton sanoa. Kysy vielä suoraan häneltä ja pyydä sanomaan suoraan, jos ei enää kiinnosta. Jotkut tytöt on vähän liian kilttejä eikä oikein kehtaa sanoa suoraan, vaikka se olisi kaikkien osalta paras niin.

Toisaalta häntä voi myös ahdistaa ja mietityttää tunteiden kehittyminen sua kohtaan, joten saattaa tarvita vähän omaa aikaa ja asioiden sulattelua. Jos olette kovin nuoria, niin voi pelottaa sekin, jos tulee liikaa tunteita, kun haluaisi vielä olla villi ja vapaa.

Siellä päässä voi liikkua ihan mitä tahansa ja ilman kunnon keskustelua se tuskin selviää. Älä ainakaan kysy hänen kavereiltaan, vaan tarvittaessa vaadit vastauksia suoraan häneltä itseltään. Nuorilla on vähän sekavia monesti nuo ajatukset ja tunteet.

• Anonyymi

Kyllä minä luulen että hän sanoisi suoraan jos ei kiinnosta, mutta eihän siitä voi olla varma. Silloin kun kysyin häneltä että kiinnostaako enää niin hän kyllä vastasi että on "ajatukset sekaisin ja ei oikein jaksa panostaa mihinkään" saattahan se olla niin että kun on varmasti paljon kokeita koulussa.

• Anonyymi

Ei ole järin kiinnostunut. Ihastuneen ajatuksissa rakas pyörii koko ajan.
      Neuvoni: Pelaa hieman etäisempää, anna ymmärtää, että olet itsekin kiireinen ja ”suosittu naisten keskuudessa”. Tämä herättää yleensä kiinnostuksen, mikäli se on herätäkseen, jos taas ei, unohda nainen.

• Anonyymi

Tai sitten saa sen naisen luovuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten saa sen naisen luovuttamaan.

Eihän tuossa ole tällä hetkellä mitään, mistä pitäisi kiinni, koska ei pidä yhteyttä. Mielenkiinnon pitää herätä, noin se herää jos on herätäkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa ole tällä hetkellä mitään, mistä pitäisi kiinni, koska ei pidä yhteyttä. Mielenkiinnon pitää herätä, noin se herää jos on herätäkseen.

Jokainen tavallaan, nainenkin.

Mä pyrähdän taaksepäin tai kokonaan pois, jos miehelle on tärkeää "olla suosittu naisten keskuudessa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe