Porin ktm maisterivaihe

Anonyymi

Hei onko ketään hakenut Porin asiantuntijaorganisaatioiden liiketoimintaosaamisen maisteriohjelmaan? Jos on niin millaisilla papereilla? Tai onko jollain ylipäätään kokemuksia kyseistä maisterivaiheesta?

11

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä hain laskentatoimen ja rahoituksen pääaineeseen. Opparista 4 ja painotettu ka 4,2. Haastatteluun pääsin toukokuussa, mutta edelleen opintopolussa valinta kesken...

• Anonyymi

Tänään tuli tulokset! Varasijalle jäätiin.. Mites muilla tuliko paikka ja oliko ensisijaisena hakukohteena, ja mikä pääaine? 😊

• Ai tänään tuli Porin kauppikseen tulokset? Onko joku saanut jo tulokset Turun Kauppikseen maisterilinjalle? Työinformatiikkaan? Itse hain sinne AMK-todistuksellani noin 3:n keskiarvolla, ja lisäkuumotuksia arjessa, kun jännittää tulokset.

Porin yksikkö, kun on Turun Yliopiston alaisuudessa, ni olisikohan jo Turunkin tulokset viimeistään huomanna tai viimeistään ennen juhannusta julkaistu? Ketään saanut tänään Turun Kauppakorkeakoulun maisterilinjojen tuloksia?

• Anonyymi

Täällä hyväksytty, mutta odottaa ylempien tuloksia vielä. Pori oli siis neljäs vaihtoehto 😊 pääaineena Porissa laskentatoimi ja rahoitus.

• Anonyymi

Onnea!! Itsellä Pori ensimmäisenä vaihtoehtona, ja olen varasijalla kolme... Vähän heikolta nyt näyttää! Toivon, että monelle Pori ei olisi ensimmäinen hakukohde, ja pääsisivät toisaalle 😊

• Anonyymi

Kiitoksia! Uskon kyllä, että pääset sisään 😊 luulen myös, että monilla voi olla muut kohteet ylempänä hakutoiveissa.

• Anonyymi

Luulisi, että Turussakin tulee tulokset pian! Toivon ainakin näin 😊

• Anonyymi

Onko täällä muita varasijoille jääneitä tai Poriin päässeitä? 😊 Itse odottelen edelleen, jos varasija tuosta nousisi...

• Anonyymi

Pääsin laskentatoimen ja rahoituksen pääaineeseen. Mihin pääaineeseen hait ja onko varasija muuttunut? 😊

• Anonyymi

Varasija muuttui 3. —> 2. Eilen kuitenkin tuli tieto että kaikki paikat menneet :( Tänä vuonna jäi siis kahdesta pisteestä kiinni tämä! Harmittaa!

• Anonyymi

Ja sama pääaine!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      411
      9021
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3560
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2013
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      81
      1246
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1095
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1051
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1045
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1013
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65