Porin ktm maisterivaihe

Anonyymi

Hei onko ketään hakenut Porin asiantuntijaorganisaatioiden liiketoimintaosaamisen maisteriohjelmaan? Jos on niin millaisilla papereilla? Tai onko jollain ylipäätään kokemuksia kyseistä maisterivaiheesta?

11

631

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä hain laskentatoimen ja rahoituksen pääaineeseen. Opparista 4 ja painotettu ka 4,2. Haastatteluun pääsin toukokuussa, mutta edelleen opintopolussa valinta kesken...

• Anonyymi

Tänään tuli tulokset! Varasijalle jäätiin.. Mites muilla tuliko paikka ja oliko ensisijaisena hakukohteena, ja mikä pääaine? 😊

• Ai tänään tuli Porin kauppikseen tulokset? Onko joku saanut jo tulokset Turun Kauppikseen maisterilinjalle? Työinformatiikkaan? Itse hain sinne AMK-todistuksellani noin 3:n keskiarvolla, ja lisäkuumotuksia arjessa, kun jännittää tulokset.

Porin yksikkö, kun on Turun Yliopiston alaisuudessa, ni olisikohan jo Turunkin tulokset viimeistään huomanna tai viimeistään ennen juhannusta julkaistu? Ketään saanut tänään Turun Kauppakorkeakoulun maisterilinjojen tuloksia?

• Anonyymi

Täällä hyväksytty, mutta odottaa ylempien tuloksia vielä. Pori oli siis neljäs vaihtoehto 😊 pääaineena Porissa laskentatoimi ja rahoitus.

• Anonyymi

Onnea!! Itsellä Pori ensimmäisenä vaihtoehtona, ja olen varasijalla kolme... Vähän heikolta nyt näyttää! Toivon, että monelle Pori ei olisi ensimmäinen hakukohde, ja pääsisivät toisaalle 😊

• Anonyymi

Kiitoksia! Uskon kyllä, että pääset sisään 😊 luulen myös, että monilla voi olla muut kohteet ylempänä hakutoiveissa.

• Anonyymi

Luulisi, että Turussakin tulee tulokset pian! Toivon ainakin näin 😊

• Anonyymi

Onko täällä muita varasijoille jääneitä tai Poriin päässeitä? 😊 Itse odottelen edelleen, jos varasija tuosta nousisi...

• Anonyymi

Pääsin laskentatoimen ja rahoituksen pääaineeseen. Mihin pääaineeseen hait ja onko varasija muuttunut? 😊

• Anonyymi

Varasija muuttui 3. —> 2. Eilen kuitenkin tuli tieto että kaikki paikat menneet :( Tänä vuonna jäi siis kahdesta pisteestä kiinni tämä! Harmittaa!

• Anonyymi

Ja sama pääaine!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1516
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1042
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      937
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      365
      885
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      884
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      793
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      596
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      548
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      149
      543
    Aihe