Hei onko ketään hakenut Porin asiantuntijaorganisaatioiden liiketoimintaosaamisen maisteriohjelmaan? Jos on niin millaisilla papereilla? Tai onko jollain ylipäätään kokemuksia kyseistä maisterivaiheesta?
Porin ktm maisterivaihe
11
543
Vastaukset
- Anonyymi
Minä hain laskentatoimen ja rahoituksen pääaineeseen. Opparista 4 ja painotettu ka 4,2. Haastatteluun pääsin toukokuussa, mutta edelleen opintopolussa valinta kesken...
- Anonyymi
Tänään tuli tulokset! Varasijalle jäätiin.. Mites muilla tuliko paikka ja oliko ensisijaisena hakukohteena, ja mikä pääaine? 😊
Ai tänään tuli Porin kauppikseen tulokset? Onko joku saanut jo tulokset Turun Kauppikseen maisterilinjalle? Työinformatiikkaan? Itse hain sinne AMK-todistuksellani noin 3:n keskiarvolla, ja lisäkuumotuksia arjessa, kun jännittää tulokset.
Porin yksikkö, kun on Turun Yliopiston alaisuudessa, ni olisikohan jo Turunkin tulokset viimeistään huomanna tai viimeistään ennen juhannusta julkaistu? Ketään saanut tänään Turun Kauppakorkeakoulun maisterilinjojen tuloksia?- Anonyymi
Täällä hyväksytty, mutta odottaa ylempien tuloksia vielä. Pori oli siis neljäs vaihtoehto 😊 pääaineena Porissa laskentatoimi ja rahoitus.
- Anonyymi
Onnea!! Itsellä Pori ensimmäisenä vaihtoehtona, ja olen varasijalla kolme... Vähän heikolta nyt näyttää! Toivon, että monelle Pori ei olisi ensimmäinen hakukohde, ja pääsisivät toisaalle 😊
- Anonyymi
Kiitoksia! Uskon kyllä, että pääset sisään 😊 luulen myös, että monilla voi olla muut kohteet ylempänä hakutoiveissa.
- Anonyymi
Luulisi, että Turussakin tulee tulokset pian! Toivon ainakin näin 😊
- Anonyymi
Onko täällä muita varasijoille jääneitä tai Poriin päässeitä? 😊 Itse odottelen edelleen, jos varasija tuosta nousisi...
- Anonyymi
Pääsin laskentatoimen ja rahoituksen pääaineeseen. Mihin pääaineeseen hait ja onko varasija muuttunut? 😊
- Anonyymi
Varasija muuttui 3. —> 2. Eilen kuitenkin tuli tieto että kaikki paikat menneet :( Tänä vuonna jäi siis kahdesta pisteestä kiinni tämä! Harmittaa!
- Anonyymi
Ja sama pääaine!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626715- 616152
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1325268Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist494061En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛183954Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53500Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1323500Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1722955- 252819
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris622661