Porin ktm maisterivaihe

Anonyymi

Hei onko ketään hakenut Porin asiantuntijaorganisaatioiden liiketoimintaosaamisen maisteriohjelmaan? Jos on niin millaisilla papereilla? Tai onko jollain ylipäätään kokemuksia kyseistä maisterivaiheesta?

11

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä hain laskentatoimen ja rahoituksen pääaineeseen. Opparista 4 ja painotettu ka 4,2. Haastatteluun pääsin toukokuussa, mutta edelleen opintopolussa valinta kesken...

• Anonyymi

Tänään tuli tulokset! Varasijalle jäätiin.. Mites muilla tuliko paikka ja oliko ensisijaisena hakukohteena, ja mikä pääaine? 😊

• Ai tänään tuli Porin kauppikseen tulokset? Onko joku saanut jo tulokset Turun Kauppikseen maisterilinjalle? Työinformatiikkaan? Itse hain sinne AMK-todistuksellani noin 3:n keskiarvolla, ja lisäkuumotuksia arjessa, kun jännittää tulokset.

Porin yksikkö, kun on Turun Yliopiston alaisuudessa, ni olisikohan jo Turunkin tulokset viimeistään huomanna tai viimeistään ennen juhannusta julkaistu? Ketään saanut tänään Turun Kauppakorkeakoulun maisterilinjojen tuloksia?

• Anonyymi

Täällä hyväksytty, mutta odottaa ylempien tuloksia vielä. Pori oli siis neljäs vaihtoehto 😊 pääaineena Porissa laskentatoimi ja rahoitus.

• Anonyymi

Onnea!! Itsellä Pori ensimmäisenä vaihtoehtona, ja olen varasijalla kolme... Vähän heikolta nyt näyttää! Toivon, että monelle Pori ei olisi ensimmäinen hakukohde, ja pääsisivät toisaalle 😊

• Anonyymi

Kiitoksia! Uskon kyllä, että pääset sisään 😊 luulen myös, että monilla voi olla muut kohteet ylempänä hakutoiveissa.

• Anonyymi

Luulisi, että Turussakin tulee tulokset pian! Toivon ainakin näin 😊

• Anonyymi

Onko täällä muita varasijoille jääneitä tai Poriin päässeitä? 😊 Itse odottelen edelleen, jos varasija tuosta nousisi...

• Anonyymi

Pääsin laskentatoimen ja rahoituksen pääaineeseen. Mihin pääaineeseen hait ja onko varasija muuttunut? 😊

• Anonyymi

Varasija muuttui 3. —> 2. Eilen kuitenkin tuli tieto että kaikki paikat menneet :( Tänä vuonna jäi siis kahdesta pisteestä kiinni tämä! Harmittaa!

• Anonyymi

Ja sama pääaine!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      221
      3212
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      336
      2863
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      76
      1810
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      54
      1610
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1396
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1382
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1300
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      439
      1293
    10. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      106
      1276
    Aihe