Miten tämä liittyy palstan aiheeseen?

Anonyymi

Luulisi vanhalla miehellä olevan parempaakin tekemistä. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15606313/mika-on-tuo-kirkas-tahti-taivaalla

11

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et kerran itse ymmärrä, niin vastaan kysymykseesi, että ei liity palstan aiheisiin mitenkään.
      Ensiksi: tee ilmoitus palstan valvojalle, että poistavat asiattoman aloituksen ketjuineen.
      Toiseksi: Jos ei auta, niin tee ilmoitus nettipoliisille.

      Nyt sait ohjeet, joten toimi!

      • Anonyymi

        Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?

        --
        terveiset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?

        --
        terveiset

        Eihän aloitus turha ole. Katkaiseepa edes minuutiksi, pariksi hörhötuottajan "toivontähtialoituksen".
        Toivo Lång Inkeroinen. > n. 100 jaardia "toivontähti" aloittajan provopajasta luoteisen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?

        --
        terveiset

        Luen palstaa vain silloin, kun haluan hyvin makeat naurut.

        EN OLEPALSTAN VALVOJA TAI SERIFFI.
        SE ONPALSTAN PITÄJÄN TYÖTÄ , EI MINUN.

        Minä luen palstoja nauraakseni ja voidakseni hyvin.


      • Anonyymi

        Mille nettipoliisille, siis Suomen poliisilleko? Ei ole erillistä Internet-poliisia valvomassa Internet-lakia, jota ei myöskään ole. Ja mistä rikoksesta?


    • Anonyymi

      Tykkää tästä aloituksesta, jos olet sitä mieltä, että palstaa pilaavan nimimerkkivarkaan, plagioijan ja korpinmunarunoilijan ,
      homeopaattirunoilijan ja täysin pervessin sananmuunnos seksi-idiootin postaukset pitää poistaa näistä viestiketjuista.

      --
      pennin.jänis on jännin.penis ja Vihdin_vattuja on vahdin vittuja

      • Anonyymi

        Siinä tuli kunnianloukkaus, joka kohdistui nimimerkkikirjoittajaan. Vrt. nimimerkin "M-Kar" vastaavat vastaukset hänen nimimerkkiinsä kohdistuneisiin loukkauksiin Tietotekniikka -palstalla. Jos ne pätivät, pätee tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tuli kunnianloukkaus, joka kohdistui nimimerkkikirjoittajaan. Vrt. nimimerkin "M-Kar" vastaavat vastaukset hänen nimimerkkiinsä kohdistuneisiin loukkauksiin Tietotekniikka -palstalla. Jos ne pätivät, pätee tämäkin.

        Ei sull oo kunniaa, jota vois loukata, koska oot palstan idioottimaisin sepustelija.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikä "osastointi virhe" siinä oli? Hoitamattomuus tavallaan on vaihtoehto hoidolle, siis "vaihtoehto hoito".

        terveisin Yhdys Sana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä "osastointi virhe" siinä oli? Hoitamattomuus tavallaan on vaihtoehto hoidolle, siis "vaihtoehto hoito".

        terveisin Yhdys Sana

        Osastointivirhe on siinä että palstan täytteeksi = huomion kiinnittäminen toisarvoisiin asioihin palstan aiheista.
        Ellet vieläkään hoksannut, raamatunlauseille on omat palstansa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe