Miten tämä liittyy palstan aiheeseen?

Anonyymi

11

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos et kerran itse ymmärrä, niin vastaan kysymykseesi, että ei liity palstan aiheisiin mitenkään.
      Ensiksi: tee ilmoitus palstan valvojalle, että poistavat asiattoman aloituksen ketjuineen.
      Toiseksi: Jos ei auta, niin tee ilmoitus nettipoliisille.

Nyt sait ohjeet, joten toimi!

• Anonyymi

Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?

--
        terveiset

• Anonyymi kirjoitti:

Jos lerran vaivaudut neuvomaan ja olet sitä mieltä, että aloitus on turha (olen samaa mieltä), niin miksi et itse ilmoita ylläpidolle siitä?

--
        terveiset

Eihän aloitus turha ole. Katkaiseepa edes minuutiksi, pariksi hörhötuottajan "toivontähtialoituksen".
        Toivo Lång Inkeroinen. > n. 100 jaardia "toivontähti" aloittajan provopajasta luoteisen suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

--
        terveiset

Luen palstaa vain silloin, kun haluan hyvin makeat naurut.

EN OLEPALSTAN VALVOJA TAI SERIFFI.
        SE ONPALSTAN PITÄJÄN TYÖTÄ , EI MINUN.

Minä luen palstoja nauraakseni ja voidakseni hyvin.

• Anonyymi

Mille nettipoliisille, siis Suomen poliisilleko? Ei ole erillistä Internet-poliisia valvomassa Internet-lakia, jota ei myöskään ole. Ja mistä rikoksesta?

• Anonyymi

Tykkää tästä aloituksesta, jos olet sitä mieltä, että palstaa pilaavan nimimerkkivarkaan, plagioijan ja korpinmunarunoilijan ,
      homeopaattirunoilijan ja täysin pervessin sananmuunnos seksi-idiootin postaukset pitää poistaa näistä viestiketjuista.

--
      pennin.jänis on jännin.penis ja Vihdin_vattuja on vahdin vittuja

• Anonyymi

Siinä tuli kunnianloukkaus, joka kohdistui nimimerkkikirjoittajaan. Vrt. nimimerkin "M-Kar" vastaavat vastaukset hänen nimimerkkiinsä kohdistuneisiin loukkauksiin Tietotekniikka -palstalla. Jos ne pätivät, pätee tämäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tuli kunnianloukkaus, joka kohdistui nimimerkkikirjoittajaan. Vrt. nimimerkin "M-Kar" vastaavat vastaukset hänen nimimerkkiinsä kohdistuneisiin loukkauksiin Tietotekniikka -palstalla. Jos ne pätivät, pätee tämäkin.

Ei sull oo kunniaa, jota vois loukata, koska oot palstan idioottimaisin sepustelija.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mikä "osastointi virhe" siinä oli? Hoitamattomuus tavallaan on vaihtoehto hoidolle, siis "vaihtoehto hoito".

terveisin Yhdys Sana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä "osastointi virhe" siinä oli? Hoitamattomuus tavallaan on vaihtoehto hoidolle, siis "vaihtoehto hoito".

terveisin Yhdys Sana

Osastointivirhe on siinä että palstan täytteeksi = huomion kiinnittäminen toisarvoisiin asioihin palstan aiheista.
        Ellet vieläkään hoksannut, raamatunlauseille on omat palstansa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1442
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      56
      849
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      683
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      680
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      333
      651
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      644
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      72
      609
    Aihe