saa naisen tuntemaan suojeluviettiä?
🙄
millainen mies
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suojeluvietistä en tiedä, mutta nuhanenäinen mies saa tuntemaan hoivausviettiä.
- Anonyymi
Ei niinkään minkäänlainen mut kyllä muhun sattuu jos näen mun exän ottavan sen hampaisiinsa ja alkavan pelleileen sen kustannuksella uskotellen et mulla ja jollain muulla miehellä on suhde. Silloin haluan suojella ja käännän tahallaan exäni huomion hänestä pois minuun.
Tiedän exäni luonteen ja olen jo immuuni hänen henkiselle väkivallalle. Kestän sitä paremmin kun tiedän millaisen asian kanssa oon vastatusten. - Anonyymi
Kiltti mies ja huomaavainen herättää suojeluviettini..Auttamishaluni taas herättää monikin mies ja nainen. Hoivaviettini taas monen sekoitus.
- Anonyymi
Tai oikeestaan kun mietin niin kyllä mulla on melko voimakas suojelu ja hoivaamisvietti.
Tuo ei tarkoita, ettenkö luota muoden pärjäävän. Olen vain ollut ihan pienestä.asti kova puolustamaan ja hoivaamaan. Vähän outo olin pienenä siksi, poikkesin ikäkavereistani. - Anonyymi
Sellainen mies saa tuntemaan hoivausviettiä, että on Ruumiin rakenteeltaan pieni kokoinen ammattiinsa nähden. Eräs herätti tällä mun huomion ja sai jopa nauramaan. Ihan hillitön suojelu halu, kun ajatteli ettei toinen pärjää 20 cm pisemmälle ja 50 kiloo lihavammalle järkäleelle. Ajattelin, että voispa olla puolustamassa.
- Anonyymi
Mitätön pikku hiiri olemukseltaan ja luonteeltaan. Aika mitättömän näköinen.
- Anonyymi
Mä oon varmaan vähän ping, pong, mutta ei minkäänlainen. Sillä pidän miehekkäustä miehistä, en suojeltavista nössöistä. Hoivavietti minulla tietty on ja herkistä miehistä pidän. Suojavietti koskee lapsia.
- Anonyymi
Reppana. Silleen et säällinen ihmisluonto ei anna periksi jättää auttamatta reppanaa mäessä, mutta ei siitä sen kummempia viboja saa, äkkiä poijes ettei se reppana ala kuvitteleen mitää tavallisesta perusystävällisyydestä, jota vähän reppanoille suodaan.
- Anonyymi
Jos kulkee ilman housuja repäisemässä mitä saa tuntemaan?
- Anonyymi
Pää kainalossa tekohampaat hajonneina mitä saa tuntemaan?
- Anonyymi
Haulikko kädessä hampaissa machete housut kintuissa?
- Anonyymi
Puolustan kaikkia kavereitani. Ikään, ammattiin ja sukupuoleen katsomatta.
- Anonyymi
Kiljukanisteri takakontissa housut papaskassa?
- Anonyymi
= BMW V-12 moottori takakontissasi ?
- Anonyymi
Jos näen miehessä hyvyyttä ja reiluutta, hänet hampaisiinsa ottavassa miehessä taas paskaa, niin mielelläni puolustan ensimmäistä, josta pidän ja jälkimmäinen taas on ilmaa. Siinä yksi esimerkki.
Herkistä ihmisistä pidän myös. Kavereita voin toki puolustaa mutta en, jos he toimivat raukkamaisesti... Otan helposti henkistä/fyysistä etäisyyttä ihmisiin, joiden toimintaa en tule hyväksymään. Joskus voi lakata pitämästä joitakin 'kavereina' juuri tästä syystä. - Anonyymi
Ihana mies, hän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625