Sellainen tunne, että olisit tarvinnut lohdutusta

Anonyymi

Olit sen näköinen ja oloinen minun mielestäni, ja kyllä minä sinusta hyvää ajattelin ja ajattelen edelleen. Nytkin on niin iloinen sydän vuoksesi ja rauhallinen mieli pitkästä aikaa. Voi kun olisin halunnut halata ja sanoa monta hyvää sanaa ja lohduttaa, mutta se ei ollut mahdollista. Mikä murehduttaa? Jokin painaa mieltäsi. Soisin niin, ettet olisi masentunut, haluaisin, että sinulla olisi hyvä mieli. Jos voisin, antaisin sinulle voimia jaksaa, intoa jatkaa eteenpäin ja iloista mieltä päiviisi. Jokaiselle päivällesi jokin ihana polku, jota kulkea kuin seikkailussa. Että kaikki kävisi hyvin, että silmäsi saisi loistaa jotain sellaista hehkua, mitä olen niissä aiemmin nähnyt. Minä ainakin haluan, että sinulle käy hyvin, että elämä hymyilee ja näyttää kauniit kasvonsa sinulle ja että auringon lämpimät säteet lämmittäisivät herkkää ja syvimmiltään epävarmaa sydäntäsi. Niin tahtoisin minäkin samalla tavalla lämmittää ja olla hyvä sinulle. Ei minulla muuta tule mieleenkään. Minulla on paljon rakkautta sinua kohtaan. Jokin sinussa sytyttää liekkeihin, jokin koskettaa tosi syvältä ja laittaa elämän pohjavirrat vastustamattomasti liikkeelle.

Jos tämä sinua piristää, niin kerron, että saan sinusta uutta voimaa, uudestaan ja uudestaan, sisälläni pulppuaa ilo ja jokin ihmeellinen hyvän olon tunne, joka liittyy aina vain sinuun. Olet tärkeä. On hyvä, että sinä olet. Joka kerta ja aina, kaikkialla. Mitä teetkin, missä oletkin. Muista tämä, ei ole tärkeää se, mitä teet, vaan se, mitä olet. Sinussa on jotain mystistä vetovoimaa, sanoinkuvaamatonta suloisuutta, mitä ei voi koskaan järjellä selittää eikä sanoiksi pukea.

Se sinä olet.

Sitä sinä olet.

Minulle.

Älä unohda. M > N

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt tuli kyllä roska molempiin silmiin yhtä aikaa... Niin kaunista tekstiä.

• Anonyymi

<3 ihana sinä

• Anonyymi

Jostain se tännekin lensi silmiin siis roska. Puhutteleva ja kaunis aloitus herkkyydessään ja kannustuksessaan! <3

• Anonyymi

Aluksi nousi niskavillat pystyyn, maalaillessasi naisesta jonkun surkimuksen, mansentuneen ja tietenkin sinun vuoksesi sydänjuuriaan onnettoman. Loppua kohden onneksi teit korjausliikkeen.

• Anonyymi

Hain vain katseellani sinua. Kiitoa, että olet. Positiivisen energiani lähde.

• Anonyymi

"Kiitos nainen, että mahdollistat henkiset runkkauskisani avaamalla elämäsi minun arvioitavaksi ja tarkkailtavaksi. Tuijotan joka laitteista sun elämää kuin elokuvaa, siksi riittää että olet. Koska mitä minä nettisadisti teoista mitään ymmärrän. Olen umpikiero ja sairas. Kirjoittaa osaan, olenhan nykypäivän Ruuneberi. Käännän sanani niin, että ne on luettavissa, kun on oikeanlainen sanakirja."

Elämä kulkee aalloissa, "ystäväiseni", olen pitkään ollut siellä sun veneen vedettävänä. Aina kun näköpiirissä on näkynyt jotain muuta, vedät pärskeet pitkin naamaa. Sopivasti, ei liikaa. Koska hukkuneesta ei ole mitään hyötyä.

Verkkovainoaminen on rikos. Sinä tiedät sen, minä tiedän sen. Ja mulla ei ole mitään hätää, "ystäväiseni", voin paremminkin kuin aikoihin. Tai no jaa, paskapuhetta. En voi. Koska mua puhtaasti vituttaa tämä tilanne 24/7. Niinkuin tiedätkin. Siksihän sitä mantraa toistat Koska se tuottaa sulle uskomatonta sadistista mielihyvää, koska luulet että tämä on leikki. Koska tämä ei ole mulle mikään leikki.

Ei naurata

• Anonyymi

Oli niin kaunista. 😭 kenelle meni? No, omin joka tapauksessa. 😆

• Anonyymi

En unohda. Olethan kaksoisliekkini.

• Anonyymi

Täällä on viime aikoina ollut tosi kauniita viestejä. En tiedä ovatko ne olleet samalta mieheltä, mutta niistä on tullut läpi sellainen tunteen aitous - joku on todellakin rakastunut. Tulee hyvälle mielelle itsekin.

Toivottavasti hän saa rakastettunsa. Hyvin kauniisti osaat ainakin ilmaista itseäsi.

• Anonyymi

Kaunis alotus, minulle jäi välittämisen maku. Kyllähän se elämä aikamoista paskassa tarpomista välillä on, mutta niin varmaan monella muullakin. Joskus vaan tuntuu ettei voimat riitä.

• Anonyymi

Paskassa tarpomista? Kuka kokee elämänsä mitenkin...

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus. Kirjoita kuitenkin vielä suoraan hänelle, jolle nuo kauniit sanat tarkoitit.

• Anonyymi

Tämähän on kuin elämästäni??ehkäpä se onkin...
      jotenkin tämä teksti tulee nyt lähelle minua ja minun sydäntäni, myönnettäköön että tänään en voinut hyvin ja olen aistinut ja tuntenut tämän meidän välisen jutun, siitä asti kun tässä näimme ensimmäistä kertaa , jotenkin niin tunteet ovat sellaiset, että jos et ole lähellä voin pahoin, mutta tämä tämän päiväinen ei ollut siitä johtuvaa, vaan myös oikeitakin asioita ja totta masennusta on nyt tullut.
      myös sinä saat aikaan minussa ihmeellisen hyvän olon ja jaksan taas, odotan aina yhteisiä hetkiä, koska sinusta saan myös voimaa ja hyvän olon tunteen ja jostain aina intuitiivisesti tunnen, jos olet samassa tilassa, vaikka en sinua heti näkisikkään, tunne ja aistit ovat niin voimakkaita ja olet mulle myös todella tärkeä ehkä jopa isoja tunteita kuten rakkautta, koska mulla on suhun niin kova ikävä / kaipuu.
      kiitos lohdutuksestasi ja kauniista sanoista ja piristyksestä, niitä juuri nyt ja varsinkin halauksia olisin tarvinnut, ehkä voidaan joskus tehdä jotain yhdessä ja hymyillä kunnolla, kyllä vetovoima hurja ja ihmeellinen, hyvää yötä :)

toivottavasti olet hän, johon on tulleet näin valtavat tuntemukset

tämä menee ketjun aloittajalle, Naiselta- Miehelle

• Anonyymi

Ei täsmää, ensimmäinen kerta kun nähtiin. Eli milloin?

• Anonyymi

Kaunista ja syvältä koskettavaa tekstiä. Moni asia osuu, moni. Vaikka tiedän, että meitä monia samanlaisissa tilanteissa, tähän haluaa vastata kuin vastaisi hänelle. Hänelle, jota rakastan salaa.

En ole masentunut, mutta huolia on nyt monta samaan aikaan. Läheisen vakava sairaus (jotain tiedätkin), yhden lapsen haasteet, tuleva ero ja sen järjestelyt (tuleva ex ei tule vastuuta asiassa ottamaan), huoli miten lapset pärjää muuttuvassa tilanteessa. Ja päälle se, että joudun pitämään sisälläni myllääviä isoja tunteet salassa sinulta.

Tiedän, että kaikki selviää. Läheinen voi jo hyvin, ja lapsille kesä on hyvää aikaa ja tuo eroasia on vaan jaksettava puskea läpi! Toivon myös, että pääsisimme suhteen alkuun. Läheisyys, kosketus ja läsnäolosi, se on mitä tarvitsisin. Ja halausta. En tiedä näitkö minusta tänään miten se pieni kosketus antoi voimaa. Se todella antoi ♥️

Kerrot kauniita asioita rakkaudestasi häneen. Myös itse koen jotain mitä ei osaa sanoilla selittää. Se on lämpöä sydämessä, samaa aaltopituutta, katse joka pääsee todella syvälle sisääni, se on luottamusta ja arvostusta. Vaikka rakkaus ei ole alkanut kuin ajatuksissa, tiedän että tässä on ainekset suureen rakkaustarinaan. Vaan tiedän sen sisimmässäni. Tunne on hyvin vahva.

• Anonyymi

Ei ole tärkeää sekään, että onnistuu tai epäonnistuu. Sellaista rakkaus, että muu, mikä liittyy kaivattuun on sivuseikka. Tai ne muut asiat ovat merkityksellisiä vain hänen tähtensä.

• Anonyymi

Mihin nämä mukavat kirjoitukset ovat taas kadonneet?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe