Lämpöinen ilta

Anonyymi

Yöstäkin tulee kuuma 😍 nukun ilman yöpaitaa! Mietippäs sitä 😍

69

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko lihava vai laiha?

      • Anonyymi

        Mitä tuo on, onhan olemassa muunkin kokoisia. Mieti sinä vaan omaasi. Mua ei tarvi vieraiden miettiä.


      • Anonyymi

        Minä nukun monesti ilman yöhousuja, mutta minulla on myös yöpuku.
        On myös kylpytakki joihin voi varustautua tarvittaessa.

        Yöpuvun paidassa on hieno kuva New York, New York City :D


    • Anonyymi

      Vain isot rinnat peittona

      • Anonyymi

        Sinun omallasi vissiin, mulla ihan tavallliset!


    • Anonyymi

      Entä nimettömät ja rinsikat?
      Sitten vois miettiä jo nakuna.

      • Anonyymi

        Ei niitä muutenkaan yöpaidan alla ole.


      • Anonyymi

        Entä rättäripäivänä?


    • Anonyymi

      Hmmmm..voi pientä🤣

      • Anonyymi

        Kiitos tästä, ei mua kukaan pieneksi ole vielä sanonutkaan!


      • Anonyymi

        Harvemmin miestä sanotaan pieneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin miestä sanotaan pieneksi.

        Miehethän juuri on niitä "pieniä", jotka otetaan syliin ja sitten silitetään uneen; vaimon tehtävä. Jokainen mies on jonkun poika (ja jokainen nainen on jonkun tytär), suurin osa miehistä on niin ikään äidin poikia koko elämänsä. Niin se menee ja saa mennäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin miestä sanotaan pieneksi.

        Aloittaja ei ole mies.


      • Anonyymi

        Aloittaja muuten on mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja muuten on mies.

        Minä eli aloittaja en takuulla ole mies, en ole koskaan edes ollutkaan mies.


    • Anonyymi

      Toivotaan ettei loch nessin hirviö tule uniin :)

      • Anonyymi

        Et olis maininnut!


    • Anonyymi

      Voin miettiä. Sitä mietiskellessä voi pian nukahtaminen unohtua. :D

      • Anonyymi

        Voi sentään.


      • Anonyymi

        Toivottavasti sentään sait edes vähän nukuttua alastonta aloittajaa ajatellessasi.!


      • Anonyymi

        Sain kuitenkin ja ehkä en silti aloittajaa ajatellut. Mutta aloitus saattoi aiheuttaa, että ajattelin kuitenkin jotain. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sentään sait edes vähän nukuttua alastonta aloittajaa ajatellessasi.!

        Eiköhän jokainen ole omiansa miettinyt. Eihän tuosta aloituksesta näy keneltä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jokainen ole omiansa miettinyt. Eihän tuosta aloituksesta näy keneltä se on.

        KalleKille: Miettii mitä miettii mutta tänne vastaa aloittajaa miettivänsä ja seksinnälkä unet vievän. Voihan sen sille oikeellekin sanoo niin ei tarvii selitellä


      • Anonyymi

        Täällä se seksi ongelmainen jolle seksi on tabu. Taitaa puute olla kovakin kun siitä kokoajan jauhat. 🤭


    • Anonyymi

      Minäpä nukun lökäreissä ja pitkähihaisessa paidassa. Miettikääpä sitä.

      • Anonyymi

        Eikö tullut kuuma?


    • Anonyymi

      Tulee vielä kuumempi ku tuollaisia ajattelee ;)

      • Anonyymi

        Yöllä oli ulkolämpö reilusti yli kympin.


    • Anonyymi

      Otit sitten minun otsikon mutta hei aloitus ei minulta. Nukun aina vaatteet päällä.

      • Toppatakki voi olla kova sana.


      • Anonyymi

        Ehkä oli huono vitsi aloittaa samalla otsikolla joka oli poistettu. Sori. Kai sentään päällysvaatteet riisut yöksi ettei tule liian kuuma.


    • Anonyymi

      Mietipä sitä että itse tykkään nukkua ihan alasti melkein aina. Olen mies.

      • Anonyymi

        En oikein vieraita miehiä ajattele. Vaatteilla enkä ilman.


    • Anonyymi

      Mä en ymmärrä alastinukkujia. Sehän on epähygieenistä, hyh. Lakanoissa kaikki paskat ja niissä pyöritään yö toisensa perään.

      • Anonyymi

        Eikö teillä ole wc:tä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teillä ole wc:tä?

        Hiet, ja muut eritteet siellä lakanoissa alastinukkujilla. Vai vaihdatteko lakanat päivittäin puhtaisiin? Melkomoinen pyykki.


      • Anonyymi

        Kuka nyt nukkuessaan ulostaa ja lakana vaihdetaan viikottain, yöhikoilukin itseltä puuttuu tyystin.

        Miten epäsiistiä porukkaa täällä oikein on? Perushygienia kun on kunnossa niin ei alasti nukkuminen ole mikään ongelma vaan oikeastaan terveyshyötyjä sisältävä tapa kun esimerkiksi elimistö pysyy viileämpänä ym.

        7 hyvää syytä nukkua tänä yönä alasti
        https://www.is.fi/terveys/art-2000000885062.html


      • Anonyymi

        Varmaan nukut pipo päässä ettei tyynyliinat likaannu. Yöpaitakin pesty joka päivä. Ennen nukkumista yleensä peseydytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt nukkuessaan ulostaa ja lakana vaihdetaan viikottain, yöhikoilukin itseltä puuttuu tyystin.

        Miten epäsiistiä porukkaa täällä oikein on? Perushygienia kun on kunnossa niin ei alasti nukkuminen ole mikään ongelma vaan oikeastaan terveyshyötyjä sisältävä tapa kun esimerkiksi elimistö pysyy viileämpänä ym.

        7 hyvää syytä nukkua tänä yönä alasti
        https://www.is.fi/terveys/art-2000000885062.html

        Kyseenalaistan paljon iltapäivälehtien kirjoittelua, kyllä kannattasi teidänkin. Useampi ihminen yöhikoilee, miksi muuten käytäisiin aamuisin suihkussa. Älä yleistä pervoja tottumuksiasi. Nukut siis viikon alastomana samoissa lakanoissa? Siis 7×8=56 tuntia samoissa hikisissä lakanoissa, yäh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseenalaistan paljon iltapäivälehtien kirjoittelua, kyllä kannattasi teidänkin. Useampi ihminen yöhikoilee, miksi muuten käytäisiin aamuisin suihkussa. Älä yleistä pervoja tottumuksiasi. Nukut siis viikon alastomana samoissa lakanoissa? Siis 7×8=56 tuntia samoissa hikisissä lakanoissa, yäh.

        Ei ne lakanat sen likaisempia ole kuin yöpaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseenalaistan paljon iltapäivälehtien kirjoittelua, kyllä kannattasi teidänkin. Useampi ihminen yöhikoilee, miksi muuten käytäisiin aamuisin suihkussa. Älä yleistä pervoja tottumuksiasi. Nukut siis viikon alastomana samoissa lakanoissa? Siis 7×8=56 tuntia samoissa hikisissä lakanoissa, yäh.

        Iltapäivälehdessä juu ja juttu on koostettu laatujournalistisista ja tieteellisesistä lähteistä:
        "Lähteet: Medical Daily, Lifehack.org, Potilaan lääkärilehti"

        Kyllä, nukun noin 60 tuntia samoissa lakanoissa, ilkialastomana. Suosittelen sinullekin. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne lakanat sen likaisempia ole kuin yöpaita.

        Yöpaita on helposti likaisempi kun se rätti yllä lämmittää vartaloa ja siis lisää yöhikoilua.


    • Anonyymi

      Tulispa ukkosian jottan erään kirjoittajankaan tarvitisisi käydä suihkussa jokainen tuntunti.
      i

      • Anonyymi

        Kuulostaa hankalalta. Toivottavasti sait nukuttua.


    • Anonyymi

      PIMPEROPON JÄLLEEN SATUILEMASSA.

      • Anonyymi

        Ei ole pimperopom, mutta mitä välii kuka kun aloitus on neutraali.


      • Anonyymi

        Kukahab Ahab Aladdin kirjoittaja mahtaapi olla PIMPEROPORO, ilmeisesti kai Rovaniemeltä, mutta hän ei kai ole lampun henki kuitenkaan joka täyttää kaikki miljardööritoiveesi?


      • Ei ole aloitus minulta, nukun yöpaita ja villasukat jalassa😁


      • Anonyymi
        Pimperopom2 kirjoitti:

        Ei ole aloitus minulta, nukun yöpaita ja villasukat jalassa😁

        Ei olekaan kun se on minulta😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahab Ahab Aladdin kirjoittaja mahtaapi olla PIMPEROPORO, ilmeisesti kai Rovaniemeltä, mutta hän ei kai ole lampun henki kuitenkaan joka täyttää kaikki miljardööritoiveesi?

        Jos olisin lampun henki niin napsauttaisin sormia ja katoaisit😂
        T. P2


    • Anonyymi

      Niin lapsellista ja niin miehet mukanaan vievää . . . . lapsedllista pelehtimistä palstalla.

      • Anonyymi

        Ei täällä nauraminen ole kielletty -naisiltakaan. Murhetta maailmassa on ihan liikaakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä nauraminen ole kielletty -naisiltakaan. Murhetta maailmassa on ihan liikaakin!

        Enpä usko että oli kyse nauramisesta vaan jostain ihan muusta eikä ne maailman murheet siitä lopu että joku kertoo palstalla nukkuvansa alasti. Suako se kovastikin naurattaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko että oli kyse nauramisesta vaan jostain ihan muusta eikä ne maailman murheet siitä lopu että joku kertoo palstalla nukkuvansa alasti. Suako se kovastikin naurattaa??

        On ihan sinun oma asiasi miten huonosti ymmärrät pienen leikinlaskun. Ilmeisesti käyt saunassakin vaatteet päällä jos koet vaatteettomuuden noin negatiiviseksi asiaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä nauraminen ole kielletty -naisiltakaan. Murhetta maailmassa on ihan liikaakin!

        Ai sua naurattaa oikein jos joku nukkuu alasti vai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sua naurattaa oikein jos joku nukkuu alasti vai.

        Aloituksen vitsi piili otsikossa. Eilen illalla poisteltiin asiallinen ketju jossa sama otsikko. Itse tekstiosuudella ei ollut väliä kun luulin aloituksen lähtevän palstalta kuin leppäkeihäs.

        Toisaalta mitä väliä sillä on mikä mua naurattaa? Itkeminenkö se on palstan tavoite?


    • Anonyymi

      Olipa kuuma

      • Anonyymi

        Juu. Jotkut kiehuu vieläkin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tänään sentään jyrisi!


    • Anonyymi

      Voin. Kauhee ajatus. Rintakarvat väkkyrässä ja iso mahan rellukka retkollaan.

      • Anonyymi

        Jaa, no jokaiselle tulee omanlaisensa mielikuva!


    • Anonyymi

      Ylläpito poistaa tämän ei liity aiheeseen ikävä

      • Anonyymi

        Kyllähän tämä liittyy aiheeseen ikävä, kun Hän ikävöi minua jos tunnistaa minun kirjoitukseni.


    • Anonyymi

      Ja pässejä viedään taas narusta.

      • Anonyymi

        Vie sinä ihan omissa naruissasi ihan miten haluat. Miksi tähän täytyy tulla arvostelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie sinä ihan omissa naruissasi ihan miten haluat. Miksi tähän täytyy tulla arvostelemaan?

        Huumorilla.


    • Anonyymi

      Jees Ukko kävi vierailemassa, Ukko Ukkonen siis, tuli tuli vettä paljon hetken aikaa ja salamoi silmittömästi. Silmättömät Salamat.

      Kerran olin autolla ajamassa ja tuli tuollainen ukkos-rankka-vesikuuro päälle yllättäen, silloin ei näe kovin hyvin, oli hiljentää nopeus johonkin 50km/h.

      • Anonyymi

        Mun piti kerran mennä kaupan parkkiin puoleksi tunniksi kun vettä tuli ukonilmalla niin ettei eteensä nähnyt ja tielläkin oli paksu kerros vettä kun viemärit eivät jaksaneet vetää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe