Lämpöinen ilta

Anonyymi

Yöstäkin tulee kuuma 😍 nukun ilman yöpaitaa! Mietippäs sitä 😍

69

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko lihava vai laiha?

• Anonyymi

Mitä tuo on, onhan olemassa muunkin kokoisia. Mieti sinä vaan omaasi. Mua ei tarvi vieraiden miettiä.

• Anonyymi

Minä nukun monesti ilman yöhousuja, mutta minulla on myös yöpuku.
        On myös kylpytakki joihin voi varustautua tarvittaessa.

Yöpuvun paidassa on hieno kuva New York, New York City :D

• Anonyymi

Vain isot rinnat peittona

• Anonyymi

Sinun omallasi vissiin, mulla ihan tavallliset!

• Anonyymi

Entä nimettömät ja rinsikat?
      Sitten vois miettiä jo nakuna.

• Anonyymi

Ei niitä muutenkaan yöpaidan alla ole.

• Anonyymi

Entä rättäripäivänä?

• Anonyymi

Hmmmm..voi pientä🤣

• Anonyymi

Kiitos tästä, ei mua kukaan pieneksi ole vielä sanonutkaan!

• Anonyymi

Harvemmin miestä sanotaan pieneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehethän juuri on niitä "pieniä", jotka otetaan syliin ja sitten silitetään uneen; vaimon tehtävä. Jokainen mies on jonkun poika (ja jokainen nainen on jonkun tytär), suurin osa miehistä on niin ikään äidin poikia koko elämänsä. Niin se menee ja saa mennäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei ole mies.

• Anonyymi

Aloittaja muuten on mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja muuten on mies.

Minä eli aloittaja en takuulla ole mies, en ole koskaan edes ollutkaan mies.

• Anonyymi

Toivotaan ettei loch nessin hirviö tule uniin :)

• Anonyymi

Et olis maininnut!

• Anonyymi

Voin miettiä. Sitä mietiskellessä voi pian nukahtaminen unohtua. :D

• Anonyymi

Voi sentään.

• Anonyymi

Toivottavasti sentään sait edes vähän nukuttua alastonta aloittajaa ajatellessasi.!

• Anonyymi

Sain kuitenkin ja ehkä en silti aloittajaa ajatellut. Mutta aloitus saattoi aiheuttaa, että ajattelin kuitenkin jotain. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sentään sait edes vähän nukuttua alastonta aloittajaa ajatellessasi.!

Eiköhän jokainen ole omiansa miettinyt. Eihän tuosta aloituksesta näy keneltä se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän jokainen ole omiansa miettinyt. Eihän tuosta aloituksesta näy keneltä se on.

KalleKille: Miettii mitä miettii mutta tänne vastaa aloittajaa miettivänsä ja seksinnälkä unet vievän. Voihan sen sille oikeellekin sanoo niin ei tarvii selitellä

• Anonyymi

Täällä se seksi ongelmainen jolle seksi on tabu. Taitaa puute olla kovakin kun siitä kokoajan jauhat. 🤭

• Anonyymi

Minäpä nukun lökäreissä ja pitkähihaisessa paidassa. Miettikääpä sitä.

• Anonyymi

Eikö tullut kuuma?

• Anonyymi

Tulee vielä kuumempi ku tuollaisia ajattelee ;)

• Anonyymi

Yöllä oli ulkolämpö reilusti yli kympin.

• Anonyymi

Otit sitten minun otsikon mutta hei aloitus ei minulta. Nukun aina vaatteet päällä.

• Toppatakki voi olla kova sana.

• Anonyymi

Ehkä oli huono vitsi aloittaa samalla otsikolla joka oli poistettu. Sori. Kai sentään päällysvaatteet riisut yöksi ettei tule liian kuuma.

• Anonyymi

Mietipä sitä että itse tykkään nukkua ihan alasti melkein aina. Olen mies.

• Anonyymi

En oikein vieraita miehiä ajattele. Vaatteilla enkä ilman.

• Anonyymi

Mä en ymmärrä alastinukkujia. Sehän on epähygieenistä, hyh. Lakanoissa kaikki paskat ja niissä pyöritään yö toisensa perään.

• Anonyymi

Eikö teillä ole wc:tä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö teillä ole wc:tä?

Hiet, ja muut eritteet siellä lakanoissa alastinukkujilla. Vai vaihdatteko lakanat päivittäin puhtaisiin? Melkomoinen pyykki.

• Anonyymi

Kuka nyt nukkuessaan ulostaa ja lakana vaihdetaan viikottain, yöhikoilukin itseltä puuttuu tyystin.

Miten epäsiistiä porukkaa täällä oikein on? Perushygienia kun on kunnossa niin ei alasti nukkuminen ole mikään ongelma vaan oikeastaan terveyshyötyjä sisältävä tapa kun esimerkiksi elimistö pysyy viileämpänä ym.

7 hyvää syytä nukkua tänä yönä alasti
        https://www.is.fi/terveys/art-2000000885062.html

• Anonyymi

Varmaan nukut pipo päässä ettei tyynyliinat likaannu. Yöpaitakin pesty joka päivä. Ennen nukkumista yleensä peseydytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka nyt nukkuessaan ulostaa ja lakana vaihdetaan viikottain, yöhikoilukin itseltä puuttuu tyystin.

Miten epäsiistiä porukkaa täällä oikein on? Perushygienia kun on kunnossa niin ei alasti nukkuminen ole mikään ongelma vaan oikeastaan terveyshyötyjä sisältävä tapa kun esimerkiksi elimistö pysyy viileämpänä ym.

7 hyvää syytä nukkua tänä yönä alasti
        https://www.is.fi/terveys/art-2000000885062.html

Kyseenalaistan paljon iltapäivälehtien kirjoittelua, kyllä kannattasi teidänkin. Useampi ihminen yöhikoilee, miksi muuten käytäisiin aamuisin suihkussa. Älä yleistä pervoja tottumuksiasi. Nukut siis viikon alastomana samoissa lakanoissa? Siis 7×8=56 tuntia samoissa hikisissä lakanoissa, yäh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseenalaistan paljon iltapäivälehtien kirjoittelua, kyllä kannattasi teidänkin. Useampi ihminen yöhikoilee, miksi muuten käytäisiin aamuisin suihkussa. Älä yleistä pervoja tottumuksiasi. Nukut siis viikon alastomana samoissa lakanoissa? Siis 7×8=56 tuntia samoissa hikisissä lakanoissa, yäh.

Ei ne lakanat sen likaisempia ole kuin yöpaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltapäivälehdessä juu ja juttu on koostettu laatujournalistisista ja tieteellisesistä lähteistä:
        "Lähteet: Medical Daily, Lifehack.org, Potilaan lääkärilehti"

Kyllä, nukun noin 60 tuntia samoissa lakanoissa, ilkialastomana. Suosittelen sinullekin. 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne lakanat sen likaisempia ole kuin yöpaita.

Yöpaita on helposti likaisempi kun se rätti yllä lämmittää vartaloa ja siis lisää yöhikoilua.

• Anonyymi

Tulispa ukkosian jottan erään kirjoittajankaan tarvitisisi käydä suihkussa jokainen tuntunti.
      i

• Anonyymi

Kuulostaa hankalalta. Toivottavasti sait nukuttua.

• Anonyymi

PIMPEROPON JÄLLEEN SATUILEMASSA.

• Anonyymi

Ei ole pimperopom, mutta mitä välii kuka kun aloitus on neutraali.

• Anonyymi

Kukahab Ahab Aladdin kirjoittaja mahtaapi olla PIMPEROPORO, ilmeisesti kai Rovaniemeltä, mutta hän ei kai ole lampun henki kuitenkaan joka täyttää kaikki miljardööritoiveesi?

• Ei ole aloitus minulta, nukun yöpaita ja villasukat jalassa😁

• Anonyymi
        Pimperopom2 kirjoitti:

Ei ole aloitus minulta, nukun yöpaita ja villasukat jalassa😁

Ei olekaan kun se on minulta😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahab Ahab Aladdin kirjoittaja mahtaapi olla PIMPEROPORO, ilmeisesti kai Rovaniemeltä, mutta hän ei kai ole lampun henki kuitenkaan joka täyttää kaikki miljardööritoiveesi?

Jos olisin lampun henki niin napsauttaisin sormia ja katoaisit😂
        T. P2

• Anonyymi

Niin lapsellista ja niin miehet mukanaan vievää . . . . lapsedllista pelehtimistä palstalla.

• Anonyymi

Ei täällä nauraminen ole kielletty -naisiltakaan. Murhetta maailmassa on ihan liikaakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä nauraminen ole kielletty -naisiltakaan. Murhetta maailmassa on ihan liikaakin!

Enpä usko että oli kyse nauramisesta vaan jostain ihan muusta eikä ne maailman murheet siitä lopu että joku kertoo palstalla nukkuvansa alasti. Suako se kovastikin naurattaa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko että oli kyse nauramisesta vaan jostain ihan muusta eikä ne maailman murheet siitä lopu että joku kertoo palstalla nukkuvansa alasti. Suako se kovastikin naurattaa??

On ihan sinun oma asiasi miten huonosti ymmärrät pienen leikinlaskun. Ilmeisesti käyt saunassakin vaatteet päällä jos koet vaatteettomuuden noin negatiiviseksi asiaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sua naurattaa oikein jos joku nukkuu alasti vai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sua naurattaa oikein jos joku nukkuu alasti vai.

Aloituksen vitsi piili otsikossa. Eilen illalla poisteltiin asiallinen ketju jossa sama otsikko. Itse tekstiosuudella ei ollut väliä kun luulin aloituksen lähtevän palstalta kuin leppäkeihäs.

Toisaalta mitä väliä sillä on mikä mua naurattaa? Itkeminenkö se on palstan tavoite?

• Anonyymi

Olipa kuuma

• Anonyymi

Juu. Jotkut kiehuu vieläkin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tänään sentään jyrisi!

• Anonyymi

Voin. Kauhee ajatus. Rintakarvat väkkyrässä ja iso mahan rellukka retkollaan.

• Anonyymi

Jaa, no jokaiselle tulee omanlaisensa mielikuva!

• Anonyymi

Ylläpito poistaa tämän ei liity aiheeseen ikävä

• Anonyymi

Kyllähän tämä liittyy aiheeseen ikävä, kun Hän ikävöi minua jos tunnistaa minun kirjoitukseni.

• Anonyymi

Ja pässejä viedään taas narusta.

• Anonyymi

Vie sinä ihan omissa naruissasi ihan miten haluat. Miksi tähän täytyy tulla arvostelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vie sinä ihan omissa naruissasi ihan miten haluat. Miksi tähän täytyy tulla arvostelemaan?

Huumorilla.

• Anonyymi

Jees Ukko kävi vierailemassa, Ukko Ukkonen siis, tuli tuli vettä paljon hetken aikaa ja salamoi silmittömästi. Silmättömät Salamat.

Kerran olin autolla ajamassa ja tuli tuollainen ukkos-rankka-vesikuuro päälle yllättäen, silloin ei näe kovin hyvin, oli hiljentää nopeus johonkin 50km/h.

• Anonyymi

Mun piti kerran mennä kaupan parkkiin puoleksi tunniksi kun vettä tuli ukonilmalla niin ettei eteensä nähnyt ja tielläkin oli paksu kerros vettä kun viemärit eivät jaksaneet vetää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      183
      7663
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      35
      4883
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      126
      2873
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      80
      2286
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      92
      1625
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      215
      1544
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1151
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      17
      1094
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1029
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      226
      1002
    Aihe