Kajaanin rikkaat

Anonyymi

Onko niitä oikeesti rikkaita kajaanissa ? En oo kyl huomannu ketään erityisen rikkaan oloista; autoo ym.maallista mammonaa...

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sitä rikkaaksi pääsekään, jos rahansa kulkuvälineisiin tuhlaa. Taksit kulkee.

• Anonyymi

on täällä varakkaitakin ihmisiä, mutta kaikilla ei ole ollut tapana pullistella.

• Anonyymi

Miljoona miljoona miljoona M......a ;)

• Anonyymi

Onhan täällä muutama rikas- Rikkaan ei tarvitse pullistella rahoillaan, niiin kuin ei kenenkään niillä ominaisuuksilla, joita OIKEASTI omaa esim. viisas ei viisastele, kauniin ei tarvitse olla olevinaan, älykäs ei korosta älyään, tunteikas ei toitota "kuin herkkä minä olen" jne.jne.

Eli muutama liiketoimillaan rikastunut täällä on; aika moni heidät tietääkin. Sitten on näitä asiantuntijatöissä olevia kuten lääkärit, jotka monet on vauraita.

Rikkaita sukuja täällä ei ole, eikä kartanon herroja tms.

• Anonyymi

On täällä varakkaita. Kulkevat ihan yhtä keskinkertaisen näköisenä joukossamme kuin me lähes köyhätkin. Saattavat asuakin kovin tavallisesti vanhemmassakin kerrostalossa.
      Kukapa sitä kotoaan muuttaisi, vaikka olisi rikas. Ostelevat kyllä lisää koteja toisille vuokrattaviksi.

• Anonyymi

Talous kunnossa, kaikki kunnossa. Rahattomalla harvemmin.

• Anonyymi

katso ketkä käy golfaamas.. porvaristo kokoontuu siellä.. rahalla tyttö jokaienn hommanu myös

• Anonyymi

Ainakin minä olen mielestäni rikas. Kiva perhe ja terveet, aikuiset lapset, jotka pärjäävä omillaan. Minulla on talo ja iso tontti, metsää paljon, osakkeita, rahastoja, kolme autoa ynnä muuta romua enemmän kuin Raatteen tiellä aikoinaan. Työtä ei tarvitse enää tehdä, kun on iso eläke turvaamassa arjen elantoa. Käteistäkin käyttötilillä yli 20T€.

Joten, omasta mielestäni olen rikas, kaikista suurin rikkauteni on kuitenkin oma terveyteni, joka on toistaiseksi hyvä.

• Anonyymi

Jaahas äitin pieni talttahammas. Sitä on taidettu käydä huulihölkkäämässä rikkaiden seurassa. Pikku käteisvarat saatu. Hieno homma, jos leuat jaksaa.

• Anonyymi

Jos raja on vaikka 20milhjoonaa mikä on Suomessakin oikeille rikkaille vähän. Täällä ei ole ainuttakaan rikasta. Muutaman miljoonan varallisuuksia löytynee.

• Anonyymi

Suomessakaan ei ole yhtään rikasta,

• Anonyymi

Juu ei ku haluavat kaikki lisää eivätkä tyydy sittenkään. Ei rikas se jolla on paljon vaan jolta ei puutu paljon.

• Anonyymi

Eikös Hokin omistajat oo suht rikkaita kaikki? Ainakin sellainen mielikuva on.

• Anonyymi

Rahaa on ja annan sen näkyä.

• Anonyymi

rikkain taitaa olla se pullonkerääjä.

• Anonyymi

Suhteessa tekemäänsä työhön rikkaimmat ovat matut ja eläkkeelle syntyneet romaanit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe