Mitä sulle kuuluu? Mulle kuuluu ihan hyvää. Kun tapasin sut ekan kerran, niin olin ihan ihmeissäni, että mitä nyt tapahtuu. Se oli aika huima kokemus kyllä. Siitä eteenpäin ei mennytkään ihan putkeen. Tuli mutkia matkaan jokunen kerta. Nyt on nekin selätetty ja kaikki on hyvin. Ei mitään poikkeamia enää ja kaikki sujunut niin, kuin pitääkin. Tästä o hyvä edetä kyllä.
Ikävöin sua.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tässähän tämä sivussa tulee. Jotakin puuttuu, oletko se sinä 🤔
- Anonyymi
Jospa se olen minä.... 😊 T:ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se olen minä.... 😊 T:ap
Se voit hyvinkin olla sinä. Sitä me ei kumpikaan tiedetä. ,🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voit hyvinkin olla sinä. Sitä me ei kumpikaan tiedetä. ,🤔
Ehkäpä sen vaistoo jollain lailla, et on oikee kyseessä.. 🙃
- Anonyymi
No luulen, että rakastan sinua. Vähän olen pihalla rakkauden laadusta, mutta katson viisaaksi elää elämää tässä ja nyt. Intohimoa kyllä kaipaisin, mutten tiedä mihin se tulee liittymään. kovin montaa ihmistä, jotka tuntuis sellaiselta kuin sinä ei ole ollut. vaikka on sekin kyllä ristiriitaista..
- Anonyymi
Itsestäni näkyy hyvin miten mulla menee eli tosi tosi tosi paljon kehnomminkin voisi olla. Se ensikohtaaminen vei tältä mieheltä jalat alta ja kirjoituksesi perusteella vaikuttaa siltä että sama vaikutus on tainnut tuntua siellä. :)
Meillä on vasta viitisen kertaa kun ollaan tavattu ja tänään tunsin että saisin jo avattua suuni mutta sanat jäi silti vielä kurkkuun..
Ikävöinyt olen heti siitä ensikohtaamisesta lähtien.
Hyvää yötä 😘 - Anonyymi
Jos tää olis mulle niin vastaisin että siltä minustakin tuntuu nyt.
- Anonyymi
Olisi kyllä ihana kuulla susta ihan irl. Olet ollut ajatuksissani paljon ja olet edelleen päivittäin. Olihan se ikimuistettava kokemus tavata sinut ja nyt selkeesti jotain tärkeetä puuttuu vaikka sydämessäni asustatkin. Mulle kuuluu ihan hyvää, paljon parempaa ainakin kuin silloin kun tavattiin. Kiva että sinäkin olet vaikeutesi selättänyt, mitä ne sitten ikinä olivatkaan. Haluisin sut elämääni mutta vaikkei mitään tulisikaan niin silti muistan sut ikuisesti <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525