Sun täytyy ymmärtää että olen huonoitsetuntoinen

Anonyymi

ja arka mies pohjimmiltani.

Siksi en tullut heti sun luokse vaikka olenkin sinuun rakastunut ja olisin heti halunnut tulla kun sinut huomasin.

Kaikki meni (jälleen kerran) aivan väärin.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, ei kai täällä ne rohkeimmat taida kirjoitellakaan. Voima olkoon kanssasi.
      🦋

• Anonyymi

Huomenta vaan..mielestäni et ole arka vaan käyttäydyt kuten tässä tilanteessa kuuluukin😉

• Anonyymi

Ja sun täytyy ymmärtää lopettaa kirjoittaminen. Mulla ei ole aikaa käydä lukemassa ja vahtimassa täällä, enkä elä näiden viestien mukaan. Mitä mä tarvitsen on rauhaa ja stressin helpotusta kaikin mahdollisin keinoin.

• Anonyymi

Onko tää aloittajalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tää aloittajalta?

Aloittajalle kirjoitin. Enkä tarkoittanut yllä henkistä stressiä, vaan kehossa majailevaa. Uni, asioiden selkeys, hyväntahtoisuus, luontoyhteys, hyvä ruoka, liikunta, tavoitteet - nämä saa multa aikaa.

• Anonyymi

Palstojen vittuilijamieskö se siinä puolustelee itseään.

• Anonyymi

Taidat ollakin palstan vittuilija nainen, joka väkisin yrittää saada mieheltä huomiota ja kun ei saa niin täällä kirjoittelet vihjeitä ja ilkeilet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat ollakin palstan vittuilija nainen, joka väkisin yrittää saada mieheltä huomiota ja kun ei saa niin täällä kirjoittelet vihjeitä ja ilkeilet.

Minä taas luulen että hän on aivan oikeassa ja ei kai kommentin kirjoittaminen sentään keneltäkään huomionhakua ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan nainen ei täällä tee sellaista.

• Anonyymi

J miehelle ei ainakaan voi laittaa alkukirjaimella kaipauksia. Sain eilen inhottavuen viestien tulvan niskaani,, kun häntä kaipailin.

Tämä on ihan suorastaan sairasta välillä.

En tiijä. Jos lähtisi taas pois vaihteeksi. Ei täällä jaksa. Ei edes purku tai ajatuksiensa tuuletuspaikkana voi käyttää. Ehkä osa kirjoittajista on vainoharhaisia tms huoh 😣

Tämä sivusta vain tähän, purkauksena.

• Anonyymi

Pitäisiköhän sinun miettiä onko tämä oikea paikka purkaa todellisia tunteita ja kaipailla j-miestä. Joistakin palstalla olijoista tuntuu jatkuva kaipailu j-kirjaimen perään myös sairaalta. Siksi kait täällä ammutaan alas, jotta ao huomaisi oman laitansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan nainen ei täällä tee sellaista.

Ei niin.

Joku surkea vittuilujamies on, joka väkisin yrittää saada naiselta huomiota ja kun ei saa niin täällä kirjoittaa paskoja vihjeitä ja ilkeilee. Toivottavasti se kuolee johonkin haimatulehdukseen, kun elämäntavat käsittää lähinnä nettikyttäystä ja -rikollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin.

Joku surkea vittuilujamies on, joka väkisin yrittää saada naiselta huomiota ja kun ei saa niin täällä kirjoittaa paskoja vihjeitä ja ilkeilee. Toivottavasti se kuolee johonkin haimatulehdukseen, kun elämäntavat käsittää lähinnä nettikyttäystä ja -rikollisuutta.

Mä taas vakavasti epäilen sun mielenterveyttä. Mene naisesi luo äläkä lavasta tänne ”paskoja vihjeitä” ala-arvoista toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun miettiä onko tämä oikea paikka purkaa todellisia tunteita ja kaipailla j-miestä. Joistakin palstalla olijoista tuntuu jatkuva kaipailu j-kirjaimen perään myös sairaalta. Siksi kait täällä ammutaan alas, jotta ao huomaisi oman laitansa.

Mitä se sulle kuuluu muiden toiminta tai ookko joku palstavahti?

• Anonyymi

Huonoitsetuntoisuus ja arkuus eivät merkitse mitään mutta jatkuva ja loputon ilkeys on liikaa.

• Anonyymi

Pystytkö kertomaan tämän kaivatullesi vielä, irl?

• Anonyymi

Ei täydy ymmärtää. Todellakaan.

• Anonyymi

Tai sitten toimit vain omien oikkujesi mukaan, hyppäät ihastuksesta toiseen ja palaat takaisin, jos olet menettämässä jonkun tunteikkaan.

• Anonyymi

No ei se haittaa. En mäkään herkästi lähesty miehiä, ainakaan ihastusmielessä.

• Anonyymi

Kenenkään ei täydy mitään mutta mikäli haluat hänelle omasta olemisestasi ja luonteenlaadustasi kertoa niin sehän on ihan ok mutta piiruakaan ei saa laittaa mitään ikäänkuin toisen niskaan omista asioista, aloituksesta saattoi havaita pienen pienen moitteen toisen ymmärtämättömyydestä mutta tosiasiassa sinun on itse hoidettava ja selviteltävä asia hänelle mutta ei käskyttämällä.

• Anonyymi

Rakas❤ Tule vaan juttelemaan rohkeasti. On ollut ikävä💋

• Anonyymi

Fiduiksi meni tämäkin ketju täälä🤣

• Anonyymi

Ei sitten todellakaan multa! :D

• Anonyymi

No ei kyllä multakaan :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      91
      1607
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      119
      1472
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      71
      1309
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1222
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1040
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      940
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      828
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      753
    Aihe