ja arka mies pohjimmiltani.
Siksi en tullut heti sun luokse vaikka olenkin sinuun rakastunut ja olisin heti halunnut tulla kun sinut huomasin.
Kaikki meni (jälleen kerran) aivan väärin.
Sun täytyy ymmärtää että olen huonoitsetuntoinen
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, ei kai täällä ne rohkeimmat taida kirjoitellakaan. Voima olkoon kanssasi.
🦋 - Anonyymi
Huomenta vaan..mielestäni et ole arka vaan käyttäydyt kuten tässä tilanteessa kuuluukin😉
- Anonyymi
Ja sun täytyy ymmärtää lopettaa kirjoittaminen. Mulla ei ole aikaa käydä lukemassa ja vahtimassa täällä, enkä elä näiden viestien mukaan. Mitä mä tarvitsen on rauhaa ja stressin helpotusta kaikin mahdollisin keinoin.
- Anonyymi
Onko tää aloittajalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tää aloittajalta?
Aloittajalle kirjoitin. Enkä tarkoittanut yllä henkistä stressiä, vaan kehossa majailevaa. Uni, asioiden selkeys, hyväntahtoisuus, luontoyhteys, hyvä ruoka, liikunta, tavoitteet - nämä saa multa aikaa.
- Anonyymi
Palstojen vittuilijamieskö se siinä puolustelee itseään.
- Anonyymi
Taidat ollakin palstan vittuilija nainen, joka väkisin yrittää saada mieheltä huomiota ja kun ei saa niin täällä kirjoittelet vihjeitä ja ilkeilet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat ollakin palstan vittuilija nainen, joka väkisin yrittää saada mieheltä huomiota ja kun ei saa niin täällä kirjoittelet vihjeitä ja ilkeilet.
Minä taas luulen että hän on aivan oikeassa ja ei kai kommentin kirjoittaminen sentään keneltäkään huomionhakua ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan nainen ei täällä tee sellaista.
- Anonyymi
J miehelle ei ainakaan voi laittaa alkukirjaimella kaipauksia. Sain eilen inhottavuen viestien tulvan niskaani,, kun häntä kaipailin.
Tämä on ihan suorastaan sairasta välillä.
En tiijä. Jos lähtisi taas pois vaihteeksi. Ei täällä jaksa. Ei edes purku tai ajatuksiensa tuuletuspaikkana voi käyttää. Ehkä osa kirjoittajista on vainoharhaisia tms huoh 😣
Tämä sivusta vain tähän, purkauksena. - Anonyymi
Pitäisiköhän sinun miettiä onko tämä oikea paikka purkaa todellisia tunteita ja kaipailla j-miestä. Joistakin palstalla olijoista tuntuu jatkuva kaipailu j-kirjaimen perään myös sairaalta. Siksi kait täällä ammutaan alas, jotta ao huomaisi oman laitansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan nainen ei täällä tee sellaista.
Ei niin.
Joku surkea vittuilujamies on, joka väkisin yrittää saada naiselta huomiota ja kun ei saa niin täällä kirjoittaa paskoja vihjeitä ja ilkeilee. Toivottavasti se kuolee johonkin haimatulehdukseen, kun elämäntavat käsittää lähinnä nettikyttäystä ja -rikollisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin.
Joku surkea vittuilujamies on, joka väkisin yrittää saada naiselta huomiota ja kun ei saa niin täällä kirjoittaa paskoja vihjeitä ja ilkeilee. Toivottavasti se kuolee johonkin haimatulehdukseen, kun elämäntavat käsittää lähinnä nettikyttäystä ja -rikollisuutta.Mä taas vakavasti epäilen sun mielenterveyttä. Mene naisesi luo äläkä lavasta tänne ”paskoja vihjeitä” ala-arvoista toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun miettiä onko tämä oikea paikka purkaa todellisia tunteita ja kaipailla j-miestä. Joistakin palstalla olijoista tuntuu jatkuva kaipailu j-kirjaimen perään myös sairaalta. Siksi kait täällä ammutaan alas, jotta ao huomaisi oman laitansa.
Mitä se sulle kuuluu muiden toiminta tai ookko joku palstavahti?
- Anonyymi
Huonoitsetuntoisuus ja arkuus eivät merkitse mitään mutta jatkuva ja loputon ilkeys on liikaa.
- Anonyymi
Pystytkö kertomaan tämän kaivatullesi vielä, irl?
- Anonyymi
Ei täydy ymmärtää. Todellakaan.
- Anonyymi
Tai sitten toimit vain omien oikkujesi mukaan, hyppäät ihastuksesta toiseen ja palaat takaisin, jos olet menettämässä jonkun tunteikkaan.
- Anonyymi
No ei se haittaa. En mäkään herkästi lähesty miehiä, ainakaan ihastusmielessä.
- Anonyymi
Kenenkään ei täydy mitään mutta mikäli haluat hänelle omasta olemisestasi ja luonteenlaadustasi kertoa niin sehän on ihan ok mutta piiruakaan ei saa laittaa mitään ikäänkuin toisen niskaan omista asioista, aloituksesta saattoi havaita pienen pienen moitteen toisen ymmärtämättömyydestä mutta tosiasiassa sinun on itse hoidettava ja selviteltävä asia hänelle mutta ei käskyttämällä.
- Anonyymi
Rakas❤ Tule vaan juttelemaan rohkeasti. On ollut ikävä💋
- Anonyymi
Fiduiksi meni tämäkin ketju täälä🤣
- Anonyymi
Ei sitten todellakaan multa! :D
- Anonyymi
No ei kyllä multakaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911607
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191472Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301222
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181040Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21940
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753