Hei.Löytyisikö 66v.naiselle ystävää miehistä?Ulkoiluun,torikahvilla tai joskus siiderillä istuskeluun,tapahtumiin ym?Kiva ois keskustellakkin.Sais olla lupsakka,rehellinen,iloinen tavallinen mies noin 60-70v.Itse olen tumma,pikkunen, ilonen nainen.Eronnut jo aikoja sitten.Ei mitään kyki kyljessä 24 tuntia vuorokaudessa.Itse käyn läheiseni apuna kuukausittain viikon-puolitoista.Mutta mahdollisuuksien mukaan ois kiva tapailla.Lueskelen,katon Areenaa,kävelen.Talvella jumppaa ja vapaaehtostyötä.Kiitos asiallisita vastauksista.
Ystävää yksinäiselle
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen mies Kymestä, 64-vuotias, hoikka ja siisti, hiukseni eivät rehoita harmaina eikä valtoimenaan. Käytän värivoidetta säännöllisesti, jättäen ohimot hopean harmaiksi. Päälaelta nostan hiukseni muotovaahtolla pienille kiharoille. Kasvojani hoidan tokalon cremellä. Pukeudun hillityn värikkäästi. Harrastan hedelmäpelejä marketin auloissa. Tavataanko?
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Onko tokalonia vielä saatavilla?
Ai se oot sinä, ei tavata.
- Anonyymi
Miks' tämä on niin Isohoolta vaikuttava?
Beng - Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Onko tokalonia vielä saatavilla?
Voi vitsi kun nauratti. Itse mietin että tuo tokalon tuntuu niin tutulta sanalta, mikä se onkaan. Sehän tosiaan oli 60-70-luvulla, siinä oli ihana tuoksu ainakin kun oli haistellut vain tummelia ja niveaa.
Mutta näiden aiheesta poikkeavien meilien lisäksi toivon aloittajalle juuri sitä sopivaa vastaajaa. Anonyymi kirjoitti:
Ai se oot sinä, ei tavata.
M-i-mi-t-ä-tä?
Osaavatko lukia? Olin kiinnostunut Tokalonista, en sinun tapaamsestasi. Äitini käytti Tokalonia kun olin lapsi. Minusta se tuoksu oli miellyttävä. En ole löytänyt sitä kaupoista ja siksi osallistuminen tähän ketjuun😊.Anonyymi kirjoitti:
Voi vitsi kun nauratti. Itse mietin että tuo tokalon tuntuu niin tutulta sanalta, mikä se onkaan. Sehän tosiaan oli 60-70-luvulla, siinä oli ihana tuoksu ainakin kun oli haistellut vain tummelia ja niveaa.
Mutta näiden aiheesta poikkeavien meilien lisäksi toivon aloittajalle juuri sitä sopivaa vastaajaa.Ei se löyvä täältä ainakaa kun näyttää tympiän puolen itestään😉😆
Anonyymi kirjoitti:
Mutta näiden aiheesta poikkeavien meilien lisäksi toivon aloittajalle juuri sitä sopivaa vastaajaa.Minuaki nauratti päälaen pienet liharat🤣
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Sielhän luki et tuote ei ole enää saatavilla?
Niin luki, mutta kun olit lapsi siitä on aikaa eikä silloin ollut nettimainoksia..
Anonyymi kirjoitti:
Niin luki, mutta kun olit lapsi siitä on aikaa eikä silloin ollut nettimainoksia..
No ehämmää lapsena sitä kaivannutkaan vaan nyt ihan aikuisena vaan en löytäny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057