Jaggen omistajat kateellisia...

Mesen omistaja

Taitaa jaggen omistajat olla epätoivoista väkeä kun tätäkin palstaa ekan kerran tuli luettua....ei voi kuin nauraa:))

Ostakaa edes LAATU-auto, jos siitä mitään edes ymmärrätte kun alla on Fordin kiilloitettu kopio!

Mercedes on laatuauto eikä mikään fordin muovikopio.

24

4248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja.

      Mersu on GM:n omistuksessa, joten mersu on vain kiilloitettu kopio Daewoosta.

      Ps. Voisit hankkia tarpeeksi ikää ajokorttiin, ennen kuin tulet tänne kirjoittelemaan.

      • Mesen omistaja

        Mikäli tietopohjasi on tuota tasoa niin en ihmettele jaggen-omistajia.

        Ota asioista ensiksi selvää ennen kuin kirjoittelet Mersu-Chysler on itsenäinen yhtiö, jossa tosin MB käyttää nykyään isännän ääntä.

        Muu tekstisi oli niin alaarvoista, että en viitsi edes kommentoida.


      • Jaatinen
        Mesen omistaja kirjoitti:

        Mikäli tietopohjasi on tuota tasoa niin en ihmettele jaggen-omistajia.

        Ota asioista ensiksi selvää ennen kuin kirjoittelet Mersu-Chysler on itsenäinen yhtiö, jossa tosin MB käyttää nykyään isännän ääntä.

        Muu tekstisi oli niin alaarvoista, että en viitsi edes kommentoida.

        No voi sun halleluja. Voitko kertoa vielä omistusosuudet konsernissa % -tarkkudella?
        Ihan kuin tuo sinun mainitsemasi asia muuttaisi jotain! Edellä oleva henkilö muistutti sinua asian oikeasta laidasta ja kiertäen käski sinun katsomaan peiliin. Eikä suinkaan pohtimaan omistusoikeuksia! Käytännön tasolla tuo mersun konserni on TÄÄÄYSIN sama asia kuin mikä tahansa muu autokonserni maailmassa!

        Mutta tässä tapauksessahan jagen ja mesen konserneilla on hauska yhteinen "menneisyys"... ;-)


      • Isäntä
        Mesen omistaja kirjoitti:

        Mikäli tietopohjasi on tuota tasoa niin en ihmettele jaggen-omistajia.

        Ota asioista ensiksi selvää ennen kuin kirjoittelet Mersu-Chysler on itsenäinen yhtiö, jossa tosin MB käyttää nykyään isännän ääntä.

        Muu tekstisi oli niin alaarvoista, että en viitsi edes kommentoida.

        Vai on Jaguar muovikopio...Huooooohhhhoijjjaaa. Miten kauan pohdiskelit tuota hankalaa asiaa ja päädyit moiseen filosofiaan? Jaguarissa on sellaista tyyliä, joka sinun yliarvostetusta karvalakki aalaisestasi puuttuu. Vai ajeletko kenties vuosimallin 87 190 nokivasaralla? Jokainen ostakoon oman autonsa ja olkoon puuttumatta muiden näkemyksiin. Ehkä näet edessäsi joka aamu täydellisen automaisen auton, itse näen petomaisen jaguarin. Lösäytähän perseesi jaguarin penkkiin ja polkaise kaasua. Siinä murheet unohtuvat. Yst.terv. Jaguar s-typen omistaja.


    • sama

      Taasko tuo sama kateudesta vihreä tollo täällä hilluu? Joka päivä vaan eri nimellä...

    • perttip

      onhan se laatua jos ovia saa vaihtaa pari vuotta vanhoihin ruosteen takia ja onhan se laatua että A mersu tarvitsee apupyörät ja mersun maasturikin on aivan susi samoin kuin Viano

    • tämän olla

      Tämä on se yksi ja sama 16-vuotiaan tasolla oleva samu-jigga-mesenomistaja, jonka naapurin uusi x-type sai kateudesta vähintäinkin hulluuden partaalle.
      Ehdotan, että ei lähdetä tähän mukaan.

      • CDF

        Et kai ole se aiemmassa viestiketjussa ollut isolohko_ tms.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=586&posting=22000000006927168

        Taidat olla itse pahantapainen provo ainakin keskustelutyylistäsi päätellen - käsittääkseni nm. "samu" oli ihan asiapitoinen, jonka jokainen voi lukea. Itse olen kirjoitellut tänne aiemmin asialinjalla ja toivottavasti muutkin!

        Palstalle tarvittaisiin sheriffi, jotta tänne saataisiin vähän järjestystä - tosi outoa!


      • Jigga

        Täällä taas se 16-vuotiaan tasolla oleva BMW Seiska kuski joka on kateellinen X-typelle. : D

        PS. Eukolla oli 3 vuotta sitten Mersun A140 ja paskempaa autoa saa hakea. Mersun Häpeäpilkku... Vähän niin kuin se automalli josta ei jaksa tänään aloittaa.


    • JagV12

      Mieleeni ei tule yhtään seikkaa,miksi minun pitäisi olla kateellinen ruosteisten mannelavettien omistajille.
      Ja niinkuin nim.Jigga aikaisemmin totesikin,A-mallin meset ovat kyllä melkoisia kinnereitä.
      Keskustelun aloittaja lienee joku amis-nörtti,jolla ei ole varaa ostaa edes vanhaa tojoa,saati,että hänellä olisi ajokortti,
      TAI sitten mannelavetin omistaja,joka pönkittää omaa egoaan,kun se nokivasara piiputti taas...

      • on Jigga

        Se on usean merkkikeskustelun provo, jonka toimintatavat on todella helppo huomata. Katso jigga-samu-mesenomistaja-ex-gti jne jne


      • Jigga
        on Jigga kirjoitti:

        Se on usean merkkikeskustelun provo, jonka toimintatavat on todella helppo huomata. Katso jigga-samu-mesenomistaja-ex-gti jne jne

        mutta ei ole aikaa tuollaiseen. Olen kirjoittanut Jagge palstalle kokoajan Jigga nimellä ja toiseen "mainekeskusteluun" en jaksanut mennä väliin. Luuletteko todella, että olen Suomen ainoa henkilö joka ajattelee näin? "Sama henkilö kaiken takana" ajatelulla olet naivi.

        Jos olen mielestäsi "provo" lataamalla oman mielipiteeni lisäksi faktaa ulkomailta niin voi toista. Oman haavemaailman järkkyminen on varmasti tosi dramaattinen kokemus. Oletteko Jaggekuskit todella näin sisäänpäin lämpeevää porukkaa.

        PS. Koska omista Jagge vuosista on tolkutomasti aikaa, niin yhtään keskustelua en tule täällä aloittamaan.


      • Samu
        on Jigga kirjoitti:

        Se on usean merkkikeskustelun provo, jonka toimintatavat on todella helppo huomata. Katso jigga-samu-mesenomistaja-ex-gti jne jne

        En tiedä montako Samua tänne palstalle kirjoittaa, mutta taidat nyt olla pahasti väärillä jäljillä.
        Ja oma nimimerkkisi oli?


      • Samu
        Samu kirjoitti:

        En tiedä montako Samua tänne palstalle kirjoittaa, mutta taidat nyt olla pahasti väärillä jäljillä.
        Ja oma nimimerkkisi oli?

        Molemmat? Muitahan ei tarvitakaan!

        Voi hyvänen aika...
        Kohta ne varmaan riitelee keskenään! Mesen omistaja, (jona olet muuten kokonaan nyt unohtanut kirjoittaa)ottaa sekin kohta ankarasti kantaa johonkin. Voit provoilla itsesi kanssa kohta kolmestaan!

        Olet sinä nyt jo aivan solmussa, miesparka. Autoista tiedät suorastaan kunnioitettavan paljon, mutta miksi sinä tällaiseen häiriköintiin lähdet?

        Jigga edellisessä keskustelussa: "Kirjoitan BMW/Caddy puolella eri nikillä...mutta kyllä minut sieltä löytää jos kaivaa. ; )"

        No niin kyllä löytääkin.
        Anna nyt jo olla.


      • Samu
        Samu kirjoitti:

        Molemmat? Muitahan ei tarvitakaan!

        Voi hyvänen aika...
        Kohta ne varmaan riitelee keskenään! Mesen omistaja, (jona olet muuten kokonaan nyt unohtanut kirjoittaa)ottaa sekin kohta ankarasti kantaa johonkin. Voit provoilla itsesi kanssa kohta kolmestaan!

        Olet sinä nyt jo aivan solmussa, miesparka. Autoista tiedät suorastaan kunnioitettavan paljon, mutta miksi sinä tällaiseen häiriköintiin lähdet?

        Jigga edellisessä keskustelussa: "Kirjoitan BMW/Caddy puolella eri nikillä...mutta kyllä minut sieltä löytää jos kaivaa. ; )"

        No niin kyllä löytääkin.
        Anna nyt jo olla.

        Sinulla ilmeisesti jäänyt tabletit ottamatta tai sitten vain se aika kuukaudesta?!
        Pitäisi ilmeisesti rekisteröidä tämä nimimerkki, niin välttyisi kaltaistesi vähä-älyisten irvailuilta. Jos noin "hyvin" jo voit tekstin perusteella päätellä ketä milloinkin kirjoittaa ja millä nimimerkillä, niin antasit vain kuule olla!
        Jos ahdistaa, niin eiköhän sitäkin varten löydy juttuseuraa jostain TOISELTA palstalta!!


      • BRG
        Samu kirjoitti:

        Sinulla ilmeisesti jäänyt tabletit ottamatta tai sitten vain se aika kuukaudesta?!
        Pitäisi ilmeisesti rekisteröidä tämä nimimerkki, niin välttyisi kaltaistesi vähä-älyisten irvailuilta. Jos noin "hyvin" jo voit tekstin perusteella päätellä ketä milloinkin kirjoittaa ja millä nimimerkillä, niin antasit vain kuule olla!
        Jos ahdistaa, niin eiköhän sitäkin varten löydy juttuseuraa jostain TOISELTA palstalta!!

        > Pitäisi ilmeisesti rekisteröidä tämä nimimerkki...

        Tähän rekisteröintipelkoon tämä koko suomi24/Jaguar juttu aikoinaan kaatui. Ei kukaan viitsi katsella tollasta "mun isi on vahvempi kun sun isi" väittelyä. Tai haluatteko välillä väitellä siitä, kumpi voittaa, teräsmies vai hämähäkkimies...


      • xjr-98
        BRG kirjoitti:

        > Pitäisi ilmeisesti rekisteröidä tämä nimimerkki...

        Tähän rekisteröintipelkoon tämä koko suomi24/Jaguar juttu aikoinaan kaatui. Ei kukaan viitsi katsella tollasta "mun isi on vahvempi kun sun isi" väittelyä. Tai haluatteko välillä väitellä siitä, kumpi voittaa, teräsmies vai hämähäkkimies...

        Heheh, tuo oli aika hyvä ja kuvaa hyvin tätä "keskustelua".

        No, jos ei muuta niin ainakin täällä saa välillä hyvät naurut. Huumoripalstahan tämä nykyään on.


      • eits ii ii
        BRG kirjoitti:

        > Pitäisi ilmeisesti rekisteröidä tämä nimimerkki...

        Tähän rekisteröintipelkoon tämä koko suomi24/Jaguar juttu aikoinaan kaatui. Ei kukaan viitsi katsella tollasta "mun isi on vahvempi kun sun isi" väittelyä. Tai haluatteko välillä väitellä siitä, kumpi voittaa, teräsmies vai hämähäkkimies...

        Tuo oli turha huomautus, koska kaikkihan tietävät että Hämis voittaa!

        ;)


      • xxx
        eits ii ii kirjoitti:

        Tuo oli turha huomautus, koska kaikkihan tietävät että Hämis voittaa!

        ;)

        terispä voittaa :D


    • 35 vuotta Mecellä,

      mutta pian Jaguarilla ajeleva.
      Syy: Olen kokeillut Jaggea ja menee tosi hienosti ja vakiovarusteissakin löytyy laatua enemmän kuin mecessä. Toiseksi mersumyyjän sanoja lainatakseeni: "yli 50 000 euroa uuteen autoon tarkoittaa, että olipa merkki mikä tahansa niin on erittäin hyvä,"
      Tämä on varmasti ihan totta, loppu onkin sitten tunnetta. Minusta on tuntunut jo pitkään, että Jagge se olla pitää. Mersu kun alkaa olla jo öykkärienkin vara hankkia - käytettynä tosin.

    • Jaguari vaari

      Itselläni on tällä hetkellä 132 000€ maksava MB sanoisin että auto on miellyttävä. Tarkoituksenani on kylläkin vaihtaa merkkiä ja juuri Jaguariin. Koska kuulun ikäpolveen jonka ihanne auto oli punainen Jaguar E type. Nyt iän kartuttua en ole niinkään kiinnostunut auton sporttisuudesta vaan kunhan on mukava ajaa ja turvallinen. Koeajoin Jaguarin ja ihastuin kovasti, uskoisin että auto on varmasti MBn veroinen.

    • Mr Norton

      A-mallin mersu=katettu mopo.
      Valloissa afrojengi siirtynyt halvoista hondista mersuihin-näkyy global epävarmuus ja lama sielläkin alkavan peloittaa....

      • Afro

        valkoiset köyhät luuserit.


      • nyt jo pennut

        hevonvittu! Olen ajanut 3 mesellä kullakin 450-500 tuhatta ja auto on ollut niin lopussa kuin ikinä voikaan KORIN OSALTA neljän vuoden käytön jälkeen!! Aina on illalla auto ajon jälkeen pesetetty ja vahautettu. Ruostesuojautettu on ja sekin ihan turhaa. Uudet autot jo käytännössä valmiita ruostekasoja. Ei ole tehty kestämään ympärivuotista käyttöä. suola syö puolet autosta kun vuojen ajat. Moottori hyrrää ja kulutusosat ku on vaihettu niin auto on toiminu mutta RUOSTETTA LÖYTYY NIIN MAAN PERKELEESTI JO KOLME VUOTTA VANHASTA MESESTÄ!!!

        TAVOITTEENA VAIHTAA JAGGE: ON SE LAATUA VERRATTUNA NÄIHIN MERSUIHIN!

        Takakontin luukku ruosteessa sieltä täältä, takaoven alareunassa REIKÄ PERKELE! Suojankaari kuskin puolelta mätä muuttei reijillä. Autossa on jokapuolella nytkin ruosteläikkiä, jotka ei esim.kiven iskusta ole tullut!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe