Veho luopuu Hondasta..

Anonyymi

Maksoiko Länsiautolle, että se ottaa sen, vai toisinpäin?

13

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pienet on piirit humina Hondan markkinoilla, joku se vaan jaksaa noitakin sumblia?

• Anonyymi

Vai pitäisi siitä maksaa jos luopui jonkun automerkin myymisestä, hyvin sä vedät.

• Anonyymi

Maahantuoja vaihtui tanskalaiseen, oliko sillä vaikutusta?

• Anonyymi

Tottakai, sillä eihän suomalaiset osaa tuoda maahan. Eihän?

• Uusi tanskalainen maahantuoja tuonee kaikki pohjoismaihin tulevat
      autot. Näin vähennetään kalliita välikäsiä.

• Anonyymi

Jos tuo alkaisi näkyä myös hinnoissa, laskuna, niin voisi kauppa vähän piristyä.
        Autot on mitä on, mutta mun silmään uusi CRV näyttää liikaa edelliseltä mallilta.

• Anonyymi

Golf on näyttänyt 30 vuotta samalta. Pikkuisen on kulmaa pyöristetty. Samalla tylsällä linjalla jatkaa vuodesta toiseen myös Passat ja Octavia,. Kummasti jämähtänyt muotokieli puree eurooppalaisiin. Hondan muotoilu on paljon eläväisempi ollut vuosien varrella. Uutta Civicciä ja CR-V:tä myydään yhteensä toista miljoonaa kappaletta vuosittain maailmalla.

CR-V hybrid oli uusimman TM:n testissä co2 päästöissä ja suorituskyvyssä parempi mitä dieselit. Tuotekin on siis hyvä.

• Anonyymi

Eipä isot olleet erot, sama vaiva Hondassa kun Toyotassa melu kiusana ei hyvä ominaisuus ollenkaan muuten suht hyvässä autossa..

• Anonyymi

Suorituskyvyssä ja kulutuksessa oli kyllä isojakin eroja autojen kesken. Honda selvä ykkönen niissä. Melu tuskin missään testatuissa autoissa rasittavalla tasolla. Hybridit eivät saaneet edes lisäpisteitä ylivoimaisesti parhaasta voimalinjastaan itse testissä, kehuja kylläkin.

• Anonyymi

Harmi ettei vertailussa ollut uutta RAV4 ta. Voimalinjat eroaa Hondan ratkaisusta. Samoin tuo meluvertailu olisi kiinnostanut. Hondan muotoilu kyllä on kauniimpi. Toyota tehtiin aika kökkö muodoiltaan.

• Anonyymi

RAV4:n muotoilussa on särmää. Ihan kirjaimellisestikin.

• Anonyymi

Kyllä, kuin kirveellä veistetty.

• Anonyymi

Moottori lehti 5/2019 löytyy Rav4 /cr-v parivertailu. Melu maantiellä samaa tasoa. Toyotan kulutus vähän pienempi ja suorituskyky samaa tasoa. Hondassa parempi ajettavuus ja alusta. Hyvin tasaista.

Cr-v hybridin neliveto parempi joidenkin testien mukaan. Toyotalla taas pelkän bensakoneen mukana tulossa uutta tekniikkaa nelivetoon, että testiä odotellessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe