Tarkoitan todella rakastunut, ei mitään hiljaa hissutelleen kissutellen kaveruussuhteesta kiintymykseen ja parsisuhteeseen eikä mitään voimakasta ihastumista. Tiedätkö miltä rakastuminen tuntuu että voit sanoa olleesi rakastunut?
Oletko koskaan ollut rakastunut?
39
680
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kerran v.2016 muut oli jotain toista?
- Anonyymi
En nyt tiedä rakkaudesta, mutta kerran en "hissutellut enkä kissutellut", ja heti meni mönkään. Ja silloin totesin, että "nopeat eivät syö hitaita"
:D
:D
:D- Anonyymi
Nopeat eivät syö hitaita, kuten etanat syövät gepardeja. Hitaat syövät nopeasti.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Olen kyllä..
- Anonyymi
Rakastumisessakin on tasoja, niin kuin ihastumisessa. Oman skaala määrittelisin:
1-2 pikkuflirtti
3-4 lähinnä viehätystä ilman sen suurempaa merkitystä
5-6 ihastusta, joka ei vie ajatuskapasiteettia eikä hetkauta sen suuremmin
7 ihastusta, joka mietityttää jo vähän
8 voimakkaampi ihastus/lievä rakastumisen alku
9 rakastuminen, joka yleensä alkaa vasta fyysisestä kanssakäymisestä. Kaikki kolme pitkää suhdetta (4-9.5v) on tässä luokassa. Aluksi vain ollut ihastusta. Tällainen rakkaus voi kaatua johonkin alun epävarmuuteen.
10 rakkaus, joka pistää elämän uusiksi. Se ei häviä ajan seurauksena tai ole riippuvainen vastarakkaudesta tai se ei lannistu vastoinkäymisistä. Tällä tasolla on hyvin valmis kompromisseihin rakkauden toteutumiseksi. Kun tarkemmin ajattelee vuorisaarna sen aika hyvin määrittelee. Näin olen kokenut vain kahdesti: nyt ja 19v ensirakkauden kanssa. - Anonyymi
Tiemme erkanevat mutta tiedän, että välität minusta ja se on suloista. Se tuntuu hyvältä vaan. On kuin minulla olisi yksi ylimääräinen kummi, joka aina minusta huolehtii.
Meitä ei vaan ole tarkoitettu yhteen, vaikka tiemme ovat kohdanneet jo kaksi kertaa. Uskon, että tällä on merkityksensä. Se tekee meidät molemmat vahvemmiksi tulevien juttujen suhteen. Kaikkea ei voi saada! Näin se vaan on.
Ehkä kohtaamme vielä ja suhteemme täsmentyy. Onko se sitten ystävyyttä? Sitä ainakin itse toivon mutta ei ehkä vielä. Aikaa on kuluttava ja molempien on mentävä eteenpäin elämässä. Katsotaan muutamia vuosiakin.
Hei vaan ja voi hyvin!!!- Anonyymi
Hohhoijaa! Aitoriitta, sinulta ei pyydetty omimasta ja hyvästien jättöä tuolle aloittajalle joka voi olla Tukholmassa asuva bert vaan ainoastaan kertomaan mitä siinä Jyväskylän läskiperseen sydämessä on tapahtunut. Oletko koskaan ollut läski rakastunut?
Nyt olet kiimassa bertsaan mutta se kestää minuutin se rakkaus. Onko muita ? - Anonyymi
Kun luin täältä sen samaan suuntaan kulkemisjutun käännöksineen tai kääntymättäjättämisineen, niin ajattelin juuri noin. Etten haluaisin kääntyä, se ei tunnu nyt oikealta. Eli samoin ajatteleva täällä! Tosin en pidä ketään kumminani😂😂😅😂
- Anonyymi
1 x olen ollut, se oli elämäni oikea rakkaus.
- Anonyymi
En ole. Kaikkea ei voi elämässä saada, harmi jos tuo suuri juttu jää kokematta 😕 mutta sitten se on niin.
- Anonyymi
se on ollut elämässäni vain yhden ainoan kerran ja yhteen kertaan se jääkin. naisia on kyllä tullut ja mennyt mutta ei koskaan semmoista lekaniskua otsaan.
- Anonyymi
Voiko olla rakastunut, jos ei ole elänyt yhdessä tai tunne toista?
- Anonyymi
Ei mielestäni. Silloin se on ihastumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mielestäni. Silloin se on ihastumista.
Ajattelen samoin. Rakkaus on minusta jotain muuta kuin tunnetta.
Se on todeksi elämistä. Rakkaus on pelottavan siuri aarre, jota haluaa varjella ja suojella.
Korinttolaiskirjeessä on minusta hyvin sanottu, ettei rakkaus etsi omaansa vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa. - Anonyymi
En tiedä, ehkä, en osaa sanoa!
Käsitin automaattisesti tarkoitetun parisuhteen sisällä tapahtuvaa rakastumista. - Anonyymi
Voi tosiaankin olla rakastunut, vaikkei olla suhteessa. Pitkissä parisuhteissani (pisin melkein 10v) rakastuminen on tullut vasta kun ollaan edetty fyysiselle tasolle. Silloinkaan leka ei ole lyönyt, vaikka olen ollut oikeasti rakastunut.
Kumpikin, hyvin voimakkaasti iskevä rakkaus, on alkanut ennen kuin ollaan seurusteltu ja ennen kuin tietoakaan lähellä olosta (rakastelusta nyt puhumattakaan). Jos en olisi näin kokenut, en uskoisi että näin voi käydä. Toinen näistä oli ensimmäinen seurustelusuhde ja toinen nyt, 25v myöhemmin ♥️
On olemassa rakastumista ja RAKASTUMISTA. Tuojälkimmäinen, kun sen kohtaa, räjäyttää elämän. Se on niin voimakas kokemus, että moni asia muuttuu sen rinnalla merkityksettömäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tosiaankin olla rakastunut, vaikkei olla suhteessa. Pitkissä parisuhteissani (pisin melkein 10v) rakastuminen on tullut vasta kun ollaan edetty fyysiselle tasolle. Silloinkaan leka ei ole lyönyt, vaikka olen ollut oikeasti rakastunut.
Kumpikin, hyvin voimakkaasti iskevä rakkaus, on alkanut ennen kuin ollaan seurusteltu ja ennen kuin tietoakaan lähellä olosta (rakastelusta nyt puhumattakaan). Jos en olisi näin kokenut, en uskoisi että näin voi käydä. Toinen näistä oli ensimmäinen seurustelusuhde ja toinen nyt, 25v myöhemmin ♥️
On olemassa rakastumista ja RAKASTUMISTA. Tuojälkimmäinen, kun sen kohtaa, räjäyttää elämän. Se on niin voimakas kokemus, että moni asia muuttuu sen rinnalla merkityksettömäksi.Oletko päässyt jo kokemaan tämän tuoreimman rakkautesi kohteen kanssa lähellä olon tai jopa enemmän?
- Anonyymi
Kyllähän Nipsukin rakastui Houskaan vaikkei liiemmin tuntenutkaan häntä.
- Anonyymi
Olen...se tunne vaan yxkax tulee ja silloin on vaan umpirakastunut...se on tullut noin 3 kertaa elämässä ja silloin ei tunne mitään väliä jos joku puhuu rakastuksen kohteesta pahaa tms..sitä vaan rakastaa vielä enemmän.....rakastuneena nuorempana poljin pyörällä ja työnsin pään vastaan tuleviin puihin ja olin vaan täysin rakastunut. Toisen kerran rakkaani tuli syliin ja kaaduttiin piikkipensaaseen ja se ei haitannut mitään... se oli elämäni onnellisinta aikaa... kolmannella kerralla katseemme kohtasi ja se oli kerta heitolla rakkautta...en vaan saanu sanaa suusta ja nauratti vaan koko ajan. Silloin huomasin että toisella oli ihan samanlaiset tunteet. Se vaan tapahtu silleen että se oli varattu ja sen mies oli vieressä, mutta kyllä sen rakkauden tunteen huomaa kun se tulee !
- Anonyymi
Olitteko millaisilla promilleilla varustautuneita silloin?! Tapahtuiko huomattavaa lähentymistä tuolloin jo?!
- Anonyymi
Olen, mutta olen myös huomannut, että sekään ei tarkoita minkään kannalta välttämättä mitään.
- Anonyymi
Ei meillä tiet ainakaan erkane. Tai niin itse toivoisin. Tässä on ollut sulateltavaa, mutta on tehnyt minusta paremman version. Ajattelen.... kerronko niin että, aika ei ollut vielä sopiva, mutta kumpikin on saanut "kotiläksynsä". Vai mitä mietiskelette?!Haluan ainakin jättää kunnon jäähyväiset 😯😍😽
- Anonyymi
Ei mitään jäähyväisiä vaan uusi "alku" paremmilla eväillä ;) :) Rakkautta joka toivottavasti kestää elämän loppuun saakka <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään jäähyväisiä vaan uusi "alku" paremmilla eväillä ;) :) Rakkautta joka toivottavasti kestää elämän loppuun saakka <3
Tämä. Sitä itsekin toivon :) mutta eletään tässä päivässä kuitenkin :) ;)
- Anonyymi
Olen ollut kaksi kertaa kunnolla rakastunut. Ensimmäisellä kerralla olin ensin valmis tekemään hänen eteensä mitä vain. Toisen kohdalla olin valmis tekemään uhrauksia meidän puolesta ja osasinkin paremmin ajatella meitä.
Kolmanteen en enää ajatellut rakastua, mutta eihän sitä tietenkään itse voi päättää. - Anonyymi
Juuri nyt tunnen jotain sellaista mikä alkoi rysäyksellä. Todella riivaavaa ja kaunista.
- Anonyymi
Hiljaa hissukseenkin voi rakastua voimakkaasti. Onko se jotenkin vähemmän tai huonommin. Koskaan rakastanut ketään niinkuin häntä. Alkoi kaveruudesta, ystävyydestä hiljalleen. Suhdetta ei koskaan tule, hänen toiveistaan, mutta rakastanut olen ja kokenut , niin pohjamudat kuin aallon huiputkin.
- Anonyymi
Rakastuin ja kerroin sen hänelle. En kuitenkaan tule koskaan olemaan valmis uuteen rakkauteen enää. Mielenterveyteni ei kestä saada toista kertaa lunta tupaan.
- Anonyymi
Kyllä, rakastuin naapurin rouvaan, ensin se oli pientä vilkuilua puolin ja toisin ja siitä se sitten roihahti, eipä tullu paljoa enää järjellä ajateltua mutta olihan se aikansa tosi ihanaa ja kyllä se oli tosi rakkautta jota ei ollut ennen eikä sen jälkeenkään ole ollut, mutta kuitenkin ..........
- Anonyymi
Päädyittekö sänkyyn asti?
- Anonyymi
Koska tää rakastuminen tapahtui?
- Anonyymi
Jep, olen ollut ja se oli kuin hyökyaallossa uimista, olimme niin samanlaiset ja sovimme niin saumattomasti yhteen eikä muuta haluttukaan kuin vaan olla kaksin ja yhdessä. Sitä kesti sen kesän ja sitten alkoi arkiset asiat hiertää ja oltiinkin niin erilaisia ettei siitä mitään tullut. Hyvä niin.
Kyllä se totta on että rakastuminen on hulluuskohtaus joka menee ohi, ja sen jälkeen alkaa vasta se oikee tutustuminen. - Anonyymi
Olen. Kaikki oli silloin oikein...
- Anonyymi
Olen, toisenkin kun ilmoitin asiasta oli vastaus ettei se pidä paikkansa kun hän ei ole huomannut mitään. Nykyään jos tunnen rakkautta niin tiedän sen olevan vain mielikuvitukseni tuotetta, joten en reagoi niihin. Edellinen kerta oli jo niin noloa etten tahdo kokea sitä enää toista kertaa. Mistä ajatus lähtikään? hajosin niin pahasti henkisesti etten siitä toivu enää koskaan. Luotin intuitiooni, tunteisiini, kaikkeen, ja mikään ei ollut totta! Olin pettynyt ja päätin olla ikuisesti kylmä uskomatta tunteisiin.
Kyllä, mutta en ole koskaan ollut suhteessa rakkauden kohteeni kanssa - joidenkin mielestä se ei ole rakkautta lainkaan, jollei siihen liity mitään fyysistä. Olen kyllä tuosta eri mieltä. Intohimo on aivan eri seikka kuin rakkaus ja sekin saa pään kyllä sekaisin.
Rakkaus ainakin omalla osallani lähtee yleensä siitä, että tutustuu toiseen hitaasti ja asiat alkavat vain loksahdella kohdilleen. Sitä huomaakin miten mahtava ihminen tuo kollega tai ystävä on ja kun aika kuluu... Aika on aina paljastavin tekijä. Ihastukset eivät kestä vuosia, niiden mitta on kuukausissa ja ne voivat päättyä yllättäviinkin seikkoihin. Rakkaus sen sijaan ei pääty helpolla, sillä rakastat niitä hänen huonompiakin puolia ja vaikka järki joskus sanoisikin, että tämä on toivotonta, niin ei se järjellä ja tahtomalla pääty.
Jokainen rakkaus on myös hyvin yksilöllinen kokemus. Sitä helposti ajattelee, ettei kukaan koskaan ole kokenut niin vahvasti ja vaikeahan sitä ulkopuolisen onkaan koskaan tietää ja arvioiden toisten tunteiden syvyyttä. Oma kokemus se on mikä merkitsee. Jos itse kokee rakastavansa, niin silloin se mitä todennäköisimmin myös on niin.- Anonyymi
Olen. Olen vieläkin.. Kaunein tunne maanpäällä.❤️
- Anonyymi
Maan päällä ja kuun kamaralla... hitaat syövät nopeasti eli siis pikaruokaa yleensä. Hitaat syövät nopeat ja nopeasti.
- Anonyymi
Palavasti olen kerran rakastunut.
Harmillista,että se oli yksipuolista.
Naiset arvostaa eri asioita elämässä ja siihen ei rakkaus,välittäminen tai tunteet kuulu.
Pikemminkin taloudelliset seikat ja kulissit on merkityksellisiä.
Ei naista kiinnosta romantiikka tai läheisyys,jos ei uusi auto kiillä pihassa.
Sittemmin olenkin mukautunut nykymenoon ja keskityn itseeni ja tarpeisiini,ilman tunteita.
Laulakoon Olavi Virta hopeista kuuta tai Topi Sorsakoski jotain paskaa,koska ei sillä merkitystä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688