Se on vain ja ainoastaan hyvä asia

Anonyymi

Me tykätään toisistamme. Siinä ei ole mitään mutkikasta!

38

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä ja hän? Onnea teille.

• Anonyymi

En luota sinuun enkä halua olla enää sinun kanssa. Teit aikoinaan minulle niin paljon pahaa etten voi antaa sitä sinulle anteeksi. En olisi halunnut sanoa näitä sanoja. En vain enää luota sinuun! En luota yhteenkään.

• Anonyymi

Anteeksi 😢 en vai luota!

• Anonyymi

Mistä elokuvasta nää vuorosanat oli?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä elokuvasta nää vuorosanat oli?🤔

Oliko Kwaijoen sillalta. Tai jostain draamakomediasta? En tiedä, mutta aloitus oli taas ihan parhaasta päästä. Mutkikas jäänyt jostain mieleen 🤨

• Anonyymi

En minäkään luota sinuun. Tunne on molemminpuolinen.

• Anonyymi

Pitäiskö minun nyt vastata, että minä en luota teihin kumpaankaan anonyymipalstailijaan. Nyt simmut painuu kiinni. Kaikki katoaa, saavun unten valtakuntaan.

• Anonyymi

Joo tunteet on hyvin selvät. Ei niitä tartte miettiä ;-) Se ”pieni” mutkittelu tulee meidän ulkopuolisista asioista. Rakkaus on kuitenkin, se tärkein.♥️t. SeJoku

• Anonyymi

Ei kiitos👎

• Anonyymi

En etsi täällä kumppania, eikä minun tarvitse kelvata kaikille. Jos kelpaisin juuri hänelle, se riittää. Jos taas en kelpaisi, ei siinäkään tilanteessa voi kuin prosessoida asiaa ja tulla omien tunteiden toimeen. Hän tekee oman valintansa itse (irl). Hän on jo antanut minulle paljon ja olen siitä kiitollinen.

• Anonyymi

Haluan olla yksin! Yksin ilman muita, rakastan sitä olotilaa. Olen silloin se joka haluankin olla, minä itse eikä kukaan muu.

• Anonyymi

Kaikissa muissa tiloissa vihaan kaikkia ja haluan vain kostaa. Haluan oikeasti olla yksin itseni kanssa.

• Anonyymi

Minä rakastan miestäni. Se ei muutu. Voin sanoa sen suoraan. Meistä kahdesta ei tule paria. Tällä hetkellä rakastan miestäni enemmän kuin koskaan. Sinulle on joku muu. Päästän sinut pois. Löydä oma elämäsi ja suon sen sinulle, koska olet niin hyvä tyyppi. Ansaitset parasta!

• Anonyymi

Miks pyörit täällä ikäväpalstalla jos olet onnellisessa parisuhteessa, tuskin miestäsi ikävöimässä?

• Anonyymi

Tää on ennenkin kommentoinu täällä samaa. Joko tää on trolli tai sitten muuten jotenkin vinksallaan korvien välistä.

• Anonyymi

Sinun valintasi voi olla yksinäisyys. Hyvä niin.

• Anonyymi

Jos saisin valita asuisin punkkerissa koko elämäni. En vain tykkää yhdestäkään. En voi sille mitään, olen sellainen. RAKASTAN SITÄ OLOTILAA! TAJUATKO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos saisin valita asuisin punkkerissa koko elämäni. En vain tykkää yhdestäkään. En voi sille mitään, olen sellainen. RAKASTAN SITÄ OLOTILAA! TAJUATKO!

Mikset voisi asua punkkerissa? Eikä minun tehtäväni ole tajuta kaikkien palstalaisten olotiloja.
        Terv. Palstapsykoosi

• Anonyymi

Ei täällä mitään mistään suhteista tule. Mahdotonta😆

• Anonyymi

Juuri niin. Sivullisen tyypin aito välittäminen ei sido vaan tukee teidän vahvaa parisidettänne. Se välittäminen tulee vaan jostain selkärangan ydinjatkeesta ehkä.
      Tämäkin vain yksi säie psykologista, näkymätöntä tunnesideverkostoa. Näin ihmisten nisäkäsmaailma on toiminut jo kymmeniätuhansia vuosia.

• Anonyymi

Sinä et kyllä tiedä yhtään mitään välittämisestä. Miksi sun välittäminen on aina helvetin negatiivista? Mikä sun ongelma on! Vitun rasittava pikkudaami sä olet vailla oikeaa elämänkokemusta! Tollaseksi ihminen tulee pelkillä kirjoilla eikä tiedä mitään tosielämästä!!!! Toisin kuin luulin aluksi niin todellakaan kuuntele sua enää koskaan! Ei ihme että sulla on avioero päällä, kuka jaksaa tollasta natsia katsoa päivääkään.

• Anonyymi

Voit olla sellainen kuin olet. En yritä enää muuttaa sua. Minulla on oma tie ja sinulla oma. Hyväksytään se.

• Anonyymi

Helpompi olisi hyväksyä, jos tiet edes joskus risteäisivät.

• Anonyymi

Tunnen, että välität. Se tuntuu hyvältä mutta se ei uhkaa mitään. Hyväksytään tämä tilanne. Minulla on turvallinen olo, kun sinä välität.

• Anonyymi

Niin kai me tykätään. Kivaahan se on. Muuten vähän mutkia.

• Anonyymi

Aitoriitta vauhdissa. Aah mitä elämää :)

• Anonyymi

Minäkin välitän sinusta. Tykkään ja välitän. Se ei ole keneltäkään poissa. Tämä tilanne riittää.

• Anonyymi

Ei niin olekaan, kiva että sinäkin olet vihdoin tmän ymmärtänyt :)

• Anonyymi

Olen eri mieltä. Erittäin painavasti.

• Anonyymi

Kerran täs eletään, jos on huono entinen suhde, turha sitä surra, pitää katsoa tulevaisuuteen ja unohtaa menneet.

• Anonyymi

Se on sitten palvelutalossa, jos niitä enää on 20 vuoden päästä, itkeä että oli pa hölmö.

• Anonyymi

Hyvää yötä. Menossa nukkumaan. Huomenna on aamuvuoro.
      Minä tosiaan tykkään sinusta ja välitän. Samoin tunnen, että sinä välität minusta. Olet huomaavainen ja kultainen.
      Minulla on tarvetta muuttaa sinua mutta älä siitä välitä. Toivoisin, että olisit vapaa kanssani, minä tunnen itseni vapaaksi sinun kanssasi.
      Olet viaton mutta kokenut, se on jännä yhdistelmä. Olet myös huomattavasti minua edellä asioissa.
      Meidän ei tarvi määrittää suhdettamme. Minä ajattelen sinua ystävänä. Minä olen kohdannut sinut eikä mieheni joka aina kohtaa kaikki. Minä, joka olen vähän mörkö.
      Olen kiitollinen sinusta ja tänä yönä nukahdan hymy huulilla.

• Anonyymi

Kyllä!! J mies. Tiedän, että noin se on. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Touvon parsta, vaikka tällä hetkellä pelkään pahinta.

• Anonyymi

Mitään selviä ja varmoja tunnisteita ei ole siitä, että se olisit juuri sinä täällä.

• Anonyymi

Kannattaa aina puhua vain omasta puolestaan, ei koskaan toisen.

• Anonyymi

Miksi puhut monikossa kun kuitenkin voit puhua vain omalta kohdaltasi.

• Anonyymi

Näin hän se on. Muut asiat tekee siitä monimutkaisen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      57
      2400
    2. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      66
      2233
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      154
      1996
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1885
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      132
      1669
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      57
      1240
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1231
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1125
    9. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      149
      1045
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      921
    Aihe