en rakastu helposti. en odottanut sinulta aluksi mitään. sä vain sait sen ainoana.
. . . - - - - . . - . - -.sos ja mayday ,... naiselle kadonneelle ♥
rakastumaan sinuun
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka hän lie?
- Anonyymi
Kaunis säärinen
- Anonyymi
Oikosäärinen?
- Anonyymi
Siis nyt on hyvä viesti. Muutenkin hyvä päivä ollut ❤️
- Anonyymi
Pikku hiljaa tunteet syveni. Alkuun olit vain ja mitä enemmän näimme alkoi perhosia olemaan vatsani pohjalla mutta,, Ei siltikään kunnes jossain välissä se tapahtui ja mikään ole ollut entisellään,, ikävä
- Anonyymi
Missäs kaunissäärisen kohtasit?
Tuossa "kaunissäärisessä" on jotain tuttua.
Kerroitko, mainitsitko joku hänen sääristään sinun kuullen? "Säihkysääriksi"?- Anonyymi
Ei, en ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en ap
Laita toinen lauseesi luettavaan muotoon. En ap, kauniit sääret.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita toinen lauseesi luettavaan muotoon. En ap, kauniit sääret.
Se ensimmäinen lause. En ap, kauniit sääret.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en ap
Okei. Syntyi huomautuksia sääristäni kun yhdet siinä puhui niistä. Joku mainitsi " säihkysääret". Olin melko vaivautunut.
Yksi mies seisoi kauempana ja katseli minua. Olemme katselleet ennemältäkin tuota ennen ja tuon jälkeen. Aika paljonkin ja puhuneet.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Syntyi huomautuksia sääristäni kun yhdet siinä puhui niistä. Joku mainitsi " säihkysääret". Olin melko vaivautunut.
Yksi mies seisoi kauempana ja katseli minua. Olemme katselleet ennemältäkin tuota ennen ja tuon jälkeen. Aika paljonkin ja puhuneet..Vain 3 tietää kehuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain 3 tietää kehuni
Aaa okei. Meitä oli 3 hänen lisäkseen eli yht 4.
Tsemppii sulle ja rohkeutta.
- Anonyymi
Jaahas ja taas mennään reittä myöten😂😂
- Anonyymi
Sellaisia kaikki aloitukset
- Anonyymi
Milloin tapasit hänet?
- Anonyymi
En mä ole kadonnut, palailen pian :)
- Anonyymi
Ja miksei tuota poistettu? Kun kerran koipihullu poistettiin?
Sairas koipihullu..
- Anonyymi
En mäkään odottanut aluksi mitään. Mut sait mut käännytettyä. Rakastan sua.
- Anonyymi
Voi jalkapallo sentään, kaikki miehet rakastaa mua, mukaan lukien 3 ex aviomiestä, kerran täs eletään ja pitää kerätä muistelmiä.
- Anonyymi
Sä olit oikeesti huonoin pano, kieltämättä hyvä suutelija, en ollutkaan koskaan ennen ollut liitossa miehen kanssa, jossa pantiin kerran kahteen viikkoon. Kokemus sekin, on mitä nauraa kiikustuolissa joskus.
- Anonyymi
Ei tod. tullu mielee aloituksest , mut eile alko pahanilmanlintui tui jälleen liidellä täälä. Myrskyn ytimessä , vois tänää mennä scifi leffa ihmeotuksist.
- Anonyymi
Kyllä ihmiset on päästään sekaisin, voi sentään.
- Anonyymi
Voi sentään! Voi sentään. No voi voi voi sentään. Sentään saa nauraa suomenkielisille ilmaisuille.
- Anonyymi
jaa mää vai jaa mää vai jumalialauta liuta muijia pikkarit kosteina että jaa mää vai.
missä teidän elämä on vai palstalla.- Anonyymi
Anteeksi, mutta kuku kenen biksut sulla päässä ;)
- Anonyymi
Hyvää vointia sinulle, kaikkea ei kannata olettaa itselleen tarkoitetuksi.
- Anonyymi
Tajuatko kuinka hassu viestisi on. Toivotat hyvää vointia jollekin ja samassa lauseessa toteat, että kaikkea ei ole tarkoitettu sulle. Öhöööö.
- Anonyymi
y
Kpp pm juibuttavaa,,,, valot ja kirjaimet,kuin valaistut liikennemerkit tässäkkinnappaimistossa.... voi voi kyllä nappailla kirjaimia nappuloitoi painellessa, nappailee kirjaimia...
- Anonyymi
TAIStelu nappio,eli näppäimistö... suuren kokoinen avaruusaluksie nn kikn ohhausiiksuunniteltu :D
Suuriohjuz paNeesli.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642509
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073