Kun olet siinä lähellä

Anonyymi

En voi kieltää, etteikö minulla olisi suurta kiusausta katsoa huuliasi ja muotojasi siinä leuan alapuolella, mutta ymmärtänet etten kehtaa katsoa pitkään ja sinun sen huomatessa. Sinulla ne on juuri sopivan kokoiset, pienet, ja huulesi houkuttavat tavattomasti. Jospa saisin koskea niitä, ja kaulaasi. Vinkkinä, ei sun tarvi niitä, siis niitä mitenkään erityisesti piilotella.

On kummallinen tunne se, kun mietin mitähän ajattelisit jos tietäisit mitä sinusta silloin parhaillaan ajattelen kun katselen. Parhaimpia hetkiä elämässäni, ehdottomasti, ne kun saan olla lähelläsi.

Tarina sinusta on elämän mittainen.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis hei,mitkä pienet?

• Anonyymi

Niitä pieniä ei tarvi sitten peitellä! :D Hirvee alotus.

• Anonyymi

aloittaja tosi Urpå ! piilotella huulia vai?

• Anonyymi

Minusta ihana aloitus! Älkää käsittäkö väärin aina. Ei hän mitään pahaa tarkoittanut pienillä, päinvastoin. Eikö tullut selväksi tekstistä?

Onko hän piilotellut niitä?

• Anonyymi

Pienet ovat aivan ihania, ne on niin käteen sopivia.

• Anonyymi

Anteeksi vain, mutta repesin tälle aloitukselle ihan täysin. :'DDDD

Sori. Jatkakaa...
      (aaarghhhh tätä armotonta hihitystä!!!)

• Anonyymi

Hauskasti muotoiltu viesti.:D
      Näppärästi ajatus takertuu niihin pieniin, joita ei tarvitse piilotella :D Mulla on kyllä B kuppi, rintaliivikoko mallista riippuen 80B-85B, ja nuo koot on aina lopussa, eli keskikokoa olen kait. Mutta kyllä koen olevani pienirintainen, ja ihan tyytyväinenkin :D
      Tai on toinen rinta toista pienempi, mikähän siinäkin on että pitää ola kokoeroa. Noh, ei paljon mutta on.

• Anonyymi

Et ole kyllä se C on keski koko. Anteeksi nyt vaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JA tässä on mun ja nää on luomut

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/talta-nayttavat-maailman-suurimmat-luomurinnat-katso/2974244

Tuskin kukaan normaali nainen tuolaisia haluaisikaan blondilla oli selvästi silikoonit.
        Tumma ihoisella naisella jutun mukaan oli luomut ja ylpeä on niistä raskaat varmasti kantaa mutta mitä väliä jos itse pitää niistä. Itse myös olen pieni rintainen tai oikeammin sopiva en tyytyväiken kehooni muuten mutta laihempi haluaisin olla.

• Anonyymi

Tuossa pitäisi lukea että olen muuten tyytyväinen kehooni mutta laihempi haluaisin olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan normaali nainen tuolaisia haluaisikaan blondilla oli selvästi silikoonit.
        Tumma ihoisella naisella jutun mukaan oli luomut ja ylpeä on niistä raskaat varmasti kantaa mutta mitä väliä jos itse pitää niistä. Itse myös olen pieni rintainen tai oikeammin sopiva en tyytyväiken kehooni muuten mutta laihempi haluaisin olla.

Tuon luomurinta kuva on totuus isoista rinnoista. Ne painaa niin paljon että iho veny ja paukkuu napaan asti. Eihän iho sellasta muutamaa kiloa pysty pitämään pinkeenä pystyssä. Silikonitissit taas on isot pallerot pystyssä keuhkojen päällä, Siinä tapa tunnistaa silikonit ja aidot isot tisut toisistaan. Silikoni tuskin painaa mutta aito rinnan rasvakudos taasen painaa niin vietävästi

• Anonyymi

Niin minä en lähettänyt nuita videoita kommentoin asiasta vaan.
        T: klo:1.43-1.45.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minä en lähettänyt nuita videoita kommentoin asiasta vaan.
        T: klo:1.43-1.45.

Ei ole kyllä kaunista. Miten joku voi tuollaisia rintoja ihannoida. Toisella roikkuvat lättänät ja toisella ilmapallot

• Anonyymi

Silikooneja en ymmärrä ja onhan siinä aina se terveys riskikin.
        Minun mielipiteeni on se että jokaisella on sellaiset kuin on oli ne sitten isot tai pienet kumpiakaan ei tarvitse hävetä.
        T:klo:1.43-1.45, 9.24

• Anonyymi

Sinussa on kaksi puolta. Lähellä mutta niin kaukana. Tätä on kestänyt pian vuosikymmeniä. Se vaan on outoa kun toisen menettää niin tekotavatkin muuttuu. Kunnes sama alkaa alusta. Mukavaa työpäivää😊

• Anonyymi

Niin juuri funtsin, että sä teet sen tahallasi niinku joku artisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4041
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3845
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3649
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      86
      3471
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3209
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2698
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2685
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2562
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2219
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2219
    Aihe