En voi kieltää, etteikö minulla olisi suurta kiusausta katsoa huuliasi ja muotojasi siinä leuan alapuolella, mutta ymmärtänet etten kehtaa katsoa pitkään ja sinun sen huomatessa. Sinulla ne on juuri sopivan kokoiset, pienet, ja huulesi houkuttavat tavattomasti. Jospa saisin koskea niitä, ja kaulaasi. Vinkkinä, ei sun tarvi niitä, siis niitä mitenkään erityisesti piilotella.
On kummallinen tunne se, kun mietin mitähän ajattelisit jos tietäisit mitä sinusta silloin parhaillaan ajattelen kun katselen. Parhaimpia hetkiä elämässäni, ehdottomasti, ne kun saan olla lähelläsi.
Tarina sinusta on elämän mittainen.
Kun olet siinä lähellä
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis hei,mitkä pienet?
- Anonyymi
Niitä pieniä ei tarvi sitten peitellä! :D Hirvee alotus.
- Anonyymi
aloittaja tosi Urpå ! piilotella huulia vai?
- Anonyymi
Minusta ihana aloitus! Älkää käsittäkö väärin aina. Ei hän mitään pahaa tarkoittanut pienillä, päinvastoin. Eikö tullut selväksi tekstistä?
Onko hän piilotellut niitä? - Anonyymi
Pienet ovat aivan ihania, ne on niin käteen sopivia.
- Anonyymi
Anteeksi vain, mutta repesin tälle aloitukselle ihan täysin. :'DDDD
Sori. Jatkakaa...
(aaarghhhh tätä armotonta hihitystä!!!) - Anonyymi
Hauskasti muotoiltu viesti.:D
Näppärästi ajatus takertuu niihin pieniin, joita ei tarvitse piilotella :D Mulla on kyllä B kuppi, rintaliivikoko mallista riippuen 80B-85B, ja nuo koot on aina lopussa, eli keskikokoa olen kait. Mutta kyllä koen olevani pienirintainen, ja ihan tyytyväinenkin :D
Tai on toinen rinta toista pienempi, mikähän siinäkin on että pitää ola kokoeroa. Noh, ei paljon mutta on.- Anonyymi
Mulla onkin tän kokoiset
https://www.viikonloppu.com/talla-naisella-on-maailman-suurimmat-rinnat-kuvat-vetavat-tavallisen-ihmisen-hiljaiseksi/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla onkin tän kokoiset
https://www.viikonloppu.com/talla-naisella-on-maailman-suurimmat-rinnat-kuvat-vetavat-tavallisen-ihmisen-hiljaiseksi/JA tässä on mun ja nää on luomut
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/talta-nayttavat-maailman-suurimmat-luomurinnat-katso/2974244 - Anonyymi
Et ole kyllä se C on keski koko. Anteeksi nyt vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA tässä on mun ja nää on luomut
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/talta-nayttavat-maailman-suurimmat-luomurinnat-katso/2974244Isot rinnat on kyllä rumia! Aivan hirveet et muijat haluu tollasia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA tässä on mun ja nää on luomut
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/talta-nayttavat-maailman-suurimmat-luomurinnat-katso/2974244Tuskin kukaan normaali nainen tuolaisia haluaisikaan blondilla oli selvästi silikoonit.
Tumma ihoisella naisella jutun mukaan oli luomut ja ylpeä on niistä raskaat varmasti kantaa mutta mitä väliä jos itse pitää niistä. Itse myös olen pieni rintainen tai oikeammin sopiva en tyytyväiken kehooni muuten mutta laihempi haluaisin olla. - Anonyymi
Tuossa pitäisi lukea että olen muuten tyytyväinen kehooni mutta laihempi haluaisin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan normaali nainen tuolaisia haluaisikaan blondilla oli selvästi silikoonit.
Tumma ihoisella naisella jutun mukaan oli luomut ja ylpeä on niistä raskaat varmasti kantaa mutta mitä väliä jos itse pitää niistä. Itse myös olen pieni rintainen tai oikeammin sopiva en tyytyväiken kehooni muuten mutta laihempi haluaisin olla.Tuon luomurinta kuva on totuus isoista rinnoista. Ne painaa niin paljon että iho veny ja paukkuu napaan asti. Eihän iho sellasta muutamaa kiloa pysty pitämään pinkeenä pystyssä. Silikonitissit taas on isot pallerot pystyssä keuhkojen päällä, Siinä tapa tunnistaa silikonit ja aidot isot tisut toisistaan. Silikoni tuskin painaa mutta aito rinnan rasvakudos taasen painaa niin vietävästi
- Anonyymi
Niin minä en lähettänyt nuita videoita kommentoin asiasta vaan.
T: klo:1.43-1.45. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä en lähettänyt nuita videoita kommentoin asiasta vaan.
T: klo:1.43-1.45.Ei ole kyllä kaunista. Miten joku voi tuollaisia rintoja ihannoida. Toisella roikkuvat lättänät ja toisella ilmapallot
- Anonyymi
Silikooneja en ymmärrä ja onhan siinä aina se terveys riskikin.
Minun mielipiteeni on se että jokaisella on sellaiset kuin on oli ne sitten isot tai pienet kumpiakaan ei tarvitse hävetä.
T:klo:1.43-1.45, 9.24
- Anonyymi
Sinussa on kaksi puolta. Lähellä mutta niin kaukana. Tätä on kestänyt pian vuosikymmeniä. Se vaan on outoa kun toisen menettää niin tekotavatkin muuttuu. Kunnes sama alkaa alusta. Mukavaa työpäivää😊
- Anonyymi
Niin juuri funtsin, että sä teet sen tahallasi niinku joku artisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219