Näitä, kun lukee niin en kyllä osaa sanoa oletko unohtanut mut, ollaanko kohta yhdessä, onko sulla joku uusi, erottiinko me jo vai mentiinkö me naimisiin...
Ei kai sillä niin ole merkitystä. Kaitpa kertoisit, jos oikeasti haluaisit.
Ei harmainta hajua
15
81
Vastaukset
- Anonyymi
Noin se menee kultaseni. Juuri noin.
- Anonyymi
Kertoisit sinä minulle...siis jos oikeasti haluaisit.
- Anonyymi
Et sinä itsekään ole varma siitä mitä haluat. Muuten toimisit. Salli toisenkin olla epävarma kun itsekin olet. Jos hän ei vastaa sulle oikeassa elämässä kun kysyt niin sitten sun pitää unohtaa.
- Anonyymi
Ei se haittaa...Mua ei pidäkään selittää eikä ymmärtää...sarkasmia ehkä?
- Anonyymi
Aika erikoista että olisit mennyt tietämättäsi naimisiin. Mutta kännipäissään kai niinkin voi tehdä.
- Anonyymi
Ihan samoin ajattelin. Mistään ei saa selvää missään. Ehkä turhaa jatkaa enää koko "prosessia" jos ei kasvotusten ole mahdollisuutta selvittää. Muuten ei mikään selviä koskaan.
- Anonyymi
Ei tätä palstaa kannata lukemalla lukea vaan valikoimalla ainoastaan positiiviset viestit, oikea elämä on se missä kaikki tapahtuu.
Suoli24 on trollien ja sekopäiden hiekkalaatikko. - Anonyymi
Kerroin ikävästäni ja näkemisen halusta kortilla, toivottavasti meni perille sinne minne piti:)
- Anonyymi
Ei minulle ole kukaan korttia lähettänyt, enkä ole sitä keneltäkään odottanutkaan. Tämä vuosi alkaa olla jo menetetty sille, että mitään odotetaan tapahtuvan ja luultavasti niin tulee käymään vielä monen vuoden ajan. Kansa vaikene!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulle ole kukaan korttia lähettänyt, enkä ole sitä keneltäkään odottanutkaan. Tämä vuosi alkaa olla jo menetetty sille, että mitään odotetaan tapahtuvan ja luultavasti niin tulee käymään vielä monen vuoden ajan. Kansa vaikene!
Että myös niin voi lähestyä kaivattuaan, vai ootatko itse vain ja aina jotain tapahtuvan tekemättä asioiden eteen mitään?
- Anonyymi
Ei harmainta hajua eikä vihreintä tuoksuakaan?
Minua auttoi paljon kun pääsin pyöräilemään ja ostin alkosta skotti-viskiä ja nukuin... paransi minua kylkiluiden kipujen kanssa kun pystyin nukkumaan rauhallisesti ja söin tottakai hyvin myös.- Anonyymi
Mikä sun kykiluissa kun ne kipuilee?
- Anonyymi
Poliisimusiikki saksalaisilta: https://www.youtube.com/watch?v=dSy2DcATYUo
- Anonyymi
Tuhlaat vain vähäisiä energiojasi.
Jos et oikeassa elämässä kykene ottamaan kontaktia toiseen ihmiseen, niin peli on kohdaltasi kaput. Unohda ihan koko homma.- Anonyymi
Näin on aina kannattaa komentaa maanrakoon kaikki esimiehet työpaikoissakin, minä olen tehnyt tuon kaltaistakin, ja ottanut loparit.... mutta harvoin komennan, silloin jos on aihetta niin komennan esimiehiä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516590- 695498
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1024877Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273615- 2053191
- 413005
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242914mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132819- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3451603