Kai se vähän tästä laantuu, että saa tehtyä jotakin. Onhan tästä jo kokemusta. Hyvää yötä n->3m
Mulle tuli taas kauhee ikävä sua
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi että. Saisitpa aikaiseksi ilmoitella itsestäsi jotain minulle, saataisiin se ikävä hommakin pois mielestä. Sinä et vain saa sitä tehdyksi.
- Anonyymi
Sulle.
Eikö jo vihdoin olisi aika herätä harhoista. - Anonyymi
Minä en harhoissa elä. Elän reali elämää en oleta tai tunteile anonyymi palstalla mitään. Jos joku ikävöi jotain, olkoonkin se vaikka minua, hän osaa itse lähettää viestin ikävöitävälle ihmiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en harhoissa elä. Elän reali elämää en oleta tai tunteile anonyymi palstalla mitään. Jos joku ikävöi jotain, olkoonkin se vaikka minua, hän osaa itse lähettää viestin ikävöitävälle ihmiselle.
Turhaan moitit aloittajaa saamattomaksi kun aloitus ei ole sinulle.
- Anonyymi
Naiselta kolmelle miehelle? :D
- Anonyymi
Ei kun 3M miehelle, vaikkei varmaan näe.
- Anonyymi
Täytyy olla tehokas palstalla :D
- Anonyymi
Ohhoh, aika rohkeeta täällä, lähettää viesti kolmelle miehelle.
- Anonyymi
Siis aloitus oli 3M miehelle, ei kolmelle miehelle!
- Anonyymi
Joku liiman haistelija vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku liiman haistelija vai?
Mikä ihme palstaa vivaa. Jos ei aloitusta ymmärrä, niin onko pakko tulla nälvimään.
https://static.proficient.fi/muistilaput-post-it-cool-neon-vihrea-hinta-atuzw_l.jpg
- Anonyymi
kaipaat siis henkilönsuojainta, teollisuuskäyttöön?
- Anonyymi
Ei kun sellaisia 3M muistilappuja. Keltaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sellaisia 3M muistilappuja. Keltaisia.
Rakkausviestit kannattaa laittaa vaaleanpunaisilla.
- Anonyymi
Mä voin lähettää 3D -miehelle viestin.
- Anonyymi
Lähetäppäs. Lähetä oikein 3D viesti!
- Anonyymi
3D -sydän tulossa😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3D -sydän tulossa😉
Lähetä mielummin 4D- sydän uudempaa tekniikkaa🤔
- Anonyymi
Mun tekniikka riittää 3M -sydämeen.
- Anonyymi
🤔 lähetä 3D- vagina kopsusi. Vaihtarina saat 3D- peenikseni. Sit illalla testaillaan eka et sopiiko ne ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun tekniikka riittää 3M -sydämeen.
Tälläinen on söpö!
- Anonyymi
Miksi et sitten tee asialle jotain? Lähetä vaikka viestiä hänelle.
- Anonyymi
Minun tekemiset on tehty.
- Anonyymi
3M on yritys. Ihan vaan tiedoksi kaikille.
- Anonyymi
Niin ja valmistaa mm muistilappuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja valmistaa mm muistilappuja.
Espanjassa käyneen toistakymmentä kertaa Portugali on tuttu. Portugalista puhuninna nunnatte. Siis kolobooma johtui äidin liiallisesta alkoholin käytöstä. Ironiaa löytyy paljonkin tuosta keissistä. Rahaa liikkui aikasmoinen määrä. kaikki. Värikyniä käytettiin vielä kun ostivat tuon 3M tutkimaan tapausta, vaikka tosin se miljardööri sen leikin maksoikin. Huonoja tuollaiset unilääkkeet väärin käytettynä, ei koskaan tiedä mitä käy. Kaikkea sitä sitten onkaan.
- Anonyymi
Ei työt tekemäĺlä lopu tuumii aloittaja vanhaa sananpartta lainaten.
- Anonyymi
Mistä tämä ketju pomppasi esiin? Ihan yht'äkkiä...
Mutta joo 3M tuherruksia.
Joo kiitos! Toimii.- Anonyymi
Aloittajalta: tänne oli aamulla tullut joku kommentti, jonka ilmoitin poistettaviin. Samalla lisäsin jotain, ennenkuin alan maksamaan laskuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalta: tänne oli aamulla tullut joku kommentti, jonka ilmoitin poistettaviin. Samalla lisäsin jotain, ennenkuin alan maksamaan laskuja.
Aloitus oli siis naiselta 3M miehelle.
- Anonyymi
"Maksamaan laskuja".
Tunnelmantappaja! - Anonyymi
Mulla on vieläkin sydämessä häikkää, koska juoksin tosikkona rahan perässä. En enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Maksamaan laskuja".
Tunnelmantappaja!Ei kai tässä mitään tunnelmaa ole. Laskut on maksettava niin kauan kun läppäri on käytössä. Tabletilla tai kännyllä en kyllä ala niitä makselemaan.
- Anonyymi
Ei siinä ole vikaa maksaa omat laskunsa. Mutta jos rahan tienaaminen ei tule intohimosta, se on joko kuolemaksi tai elät ikuisessa palkkakatossa.
- Anonyymi
Kainuulaisilla nälkämaan lapsilla on sairas suhtautuminen rahaan. Tuli koettua. Kunnioitus meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931