Ihastunut kahteen naiseen yhtä aikaa?

Anonyymi

Mitä tässä nyt pitäisi tehdä, ensimmäinen on vähän kauniimpi ja on täysin lätkässä mutta itse tunnen heikommin häntä kohtaan, toinen on vähän vaatimattomamman oloinen ja ujo piimä ja hän kiinnostaa enemmän?

Aapuuva, eksyksis on Stadin poika!

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai sinun tarvitse tehdä mitään mitä et halua mutta ole mies älä pelaa molempien kanssa. Ole yksin jos siihen et pysty.
      Mitä sinä haluat heistä tai niin toisesta?
      Onko tässä nyt että toinen on tumma ja toinen vaalea? :D

• Anonyymi

Molemmat vaaleita, onkin vuosien saatossa selvinnyt itselleni että alitajuisesti suosin vaaleita vaikka ainakin joskus olin sitä mieltä että brunetet miellyttävät enemmän. Kasvua kai se tämäkin on vaan.

Kumman kanssa nyt sitten mitään aloitetaankaan niin en voi jättää toista tietämättömyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat vaaleita, onkin vuosien saatossa selvinnyt itselleni että alitajuisesti suosin vaaleita vaikka ainakin joskus olin sitä mieltä että brunetet miellyttävät enemmän. Kasvua kai se tämäkin on vaan.

Kumman kanssa nyt sitten mitään aloitetaankaan niin en voi jättää toista tietämättömyyteen.

Mikä teitä yhdistää? Oletteko kaikki samassa firmassa töissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä teitä yhdistää? Oletteko kaikki samassa firmassa töissä?

Ei olla samoissa työpaikoissa vaan kaikki kolme olemme ihan eri elämänalueilta, he naisetkaan eivät varmasti tunne tai edes tiedä toisistaan.

• Anonyymi

Hauska alotus ensimmäinen on kaunis ja toinen ujo. Mä mietin, että minkähänlainen kolmas olis, varmaankin marsilainen

• Anonyymi

Se voisit olla sinä se kolmas hähä, sarkasmia
        Sivusta vihelletään nyt myös

• Anonyymi

Voi tokkiisa, minä aina sanon että ota molemmat. Et pety

• Anonyymi

Jos keräät lisää ihastuksia, voit nimetä niitä kuten 7 kääpiötä: jörö, unelias, nuhanenä... mitä niitä nimiä nyt sitten kellekin sopii.

• Anonyymi

Voi kuule pikkuinen. Sano molemmille suoraan, että pähkäilet ja vingut kumman ottaisit ja katso kumpi jää käteen. Todennäköisesti tyhmempi, mutta parempi niin.

• Anonyymi

Ja hei, nyt mä meen nukkumaan. Tämä ilta meni harakoille. Jatkan siitä mistä tänään aloitin eli heippa koko veetun palsta ja sinä myös. Minä etsin uuden kumppanin tai no joo ei kuulu sulle. Ja sinä otat barbin ja tulet onnelliseksi. Otat siihen rinnalle niitä panokääpiöitä niin tulee oikeen kivaa sulle. Eiköhän se yksi ÄMMÄ voisi sitten vielä äidiksi sulle ryhtyä ilomielin. Ei ole kivaa, paskan maku jää tästä kaikesta. En jaksa enää. Pitkälle päästiin, jatka tästä muiden hoivissa. Mulla ei ole annettavaa eikä sanottavaa sulle enää. Ei nähdä enää ikinä, en tule minnekään, ei kiinnosta. En jaksa tätä pelleilyä oikeasti enää. Jos tollasta tosissas tai edes huviksesi kirjoittelet et välitä pätkääkään. Halleluuja, nyt astuit omaan kuoppaasi.

• Anonyymi

Panokääpiöt ja yhden illan hoidot on mulla historiassani ja häpeän niitä nykyään kun jostain sisältäni kasvoi moraali ja eettisyys tässä vuosien aikana. Ei tapahdu sellainen nolous enää, niin paljon tuli särjettyä joitain poloja. Häpeän.

-ap-

• Anonyymi

tytöt EI ole ÄITI!niille ei tehdä.he tekee ihan mitä haluaa.se nyt on niin.mee vaik ....veehen....?!

• Anonyymi

Kumpikaan ei kiinnosta tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe