Nuku hyvin 💕💖
Hyvää yötä Jukka
61
292
Vastaukset
- Anonyymi
Minultakin, sille toiselle Jukalle. 😘
- Anonyymi
Samoilla tulilla menee 💌
- Anonyymi
Kiitos paljon hyvää yötä pusuja💋💋🌼
- Anonyymi
💖👄 Jukalleni 💋❤
- Anonyymi
eikö ole varaa lähettää tekstaria? ;-)
- Anonyymi
heheh vaan sullekin
- Anonyymi
Ei. Olisit itse vastannut tekstarilla. :)
- Anonyymi
Onkohan hänen nimensä nyt varmastikin Jukka, että ei Jukka-Pekka kuitenkaan, eikä Kusi-Jukka Julmetunlainen?
- Anonyymi
hmmh... tympeää kun pilvetkin menivät nukkumaan nyt möllöttävät paikoillaan eikä tule Ukkoja siis ukkosia, auttaisikohan jos parvekkeelta puhaltaisi niille pilville vauhtia jotta liikkuisivat.
- Anonyymi
Anorektikko bitch taas tekemässä toisille hallaa. Sellaista se on kun itse ei kyetä mihinkään. Keppihevosena kuljetaan.
- Anonyymi
Miksi pitää oma pahaolo purkaa muihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää oma pahaolo purkaa muihin?
Kysyppäs tuota ihan itseltäsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyppäs tuota ihan itseltäsi!
En ole purkanut muihin pahaa oloani. Miksi tuollaista väität?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole purkanut muihin pahaa oloani. Miksi tuollaista väität?
Et olekaan delegoit sen muiden tehtäväksi. Olet vaan marttyyrinä mukamas suloinen se mikä olet ja hääräät taustalla pelkkää paskaa muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olekaan delegoit sen muiden tehtäväksi. Olet vaan marttyyrinä mukamas suloinen se mikä olet ja hääräät taustalla pelkkää paskaa muille.
Kiusaatko tai härnäätkö? Yritätkö jotenkin provosoida? En sentään noin älykäs ole. Miten hän ( se keneksi minua luulet nyt ) tekee tuon eli delegoi muiden tehtäväksi oman pahan olonsa purkamisen? En ymmärrä mitä ajat takaa tai yrität kertoa tai häntä syyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaatko tai härnäätkö? Yritätkö jotenkin provosoida? En sentään noin älykäs ole. Miten hän ( se keneksi minua luulet nyt ) tekee tuon eli delegoi muiden tehtäväksi oman pahan olonsa purkamisen? En ymmärrä mitä ajat takaa tai yrität kertoa tai häntä syyttää.
Kysytään häneltä tämä sama kysymys vaikka viikon jälkeen. Delegoisin myös samoin muiden kautta vähän kaikkea mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kuvittelee olevansa ainoa joka voi leikkiä. Takaisin tulee kahta kauheammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin aluksi delegoisin hänelle helvetinmoisen hammassäryn ja autokolarin 😉
- Anonyymi
Ja mää juoksen karkuun. En osallistu tähän.Alkaa kuulostamaan niin oudolta. Tulee tunne, että mua yritetään sotkea johonkin juttuun mukaan mistä en tiedä yhtään mitään.
Tämä palsta on ihan seko!
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mää juoksen karkuun. En osallistu tähän.Alkaa kuulostamaan niin oudolta. Tulee tunne, että mua yritetään sotkea johonkin juttuun mukaan mistä en tiedä yhtään mitään.
ApNiin on, ei tänne kannata tulla. Kaiken maailman hirviöitä ja jättiläisiä. Ja sen sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, ei tänne kannata tulla. Kaiken maailman hirviöitä ja jättiläisiä. Ja sen sellaista.
Ja pelureita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApMiksi roikut tuon hymiönaisen vedätettävänä . koko kevään tuo on vedättänyt ja näytellyt miestä .
- Anonyymi
Taistelu-hirviö näppäimistö kun voin painaa vääriä napuloita eli näppäimiä... koska tuhosin toisen, nyt on vara nappulosto.. taistelu-nappulosto... on ohjainkin lennoston juttu peleihin kyllä... mutta... noniin.
- Anonyymi
Voi tulla uusia kolareita, ihmiskolareitakin Suomi-Ruotsi -jääkeKekkosen ottelussa :D
Rakkaat viholliset keskenään taistelevat. Hyvä kun ei ole jotain avaruusolentoja kuten jotain Andorialaisia vihaisia, tai Klingoneja, tai muitakin avaruusolentoja kuten ruotsalaiset.- Anonyymi
Naapurivihaa..no kyllä ruotsissakin mollataan suomalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurivihaa..no kyllä ruotsissakin mollataan suomalaisia.
Ei tarvi mennä kuin vaasan alueelle :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi mennä kuin vaasan alueelle :D
Noniin, totta :D
- Anonyymi
1-6 ruotsille veikkaan vaikken sitä toivo tuetenkään.
- Anonyymi
Kiitos ( Vain hänelle ) ja levollista yön unta myös sinulle.
- Anonyymi
Jukka! Olen taas kusessa ja haluan tietyistä ihmisistä eroon. Riittääkö 5000 euroa, firma maksaa!!
- Anonyymi
Oletko anorektikko huora hammassäryillä ja autokolarilla! ?
- Anonyymi
Katsokaa kun paras suuttuu!
- Anonyymi
Älkää kiusatko, menetän yöuneni.
- Anonyymi
Toivottavasti menetit jo. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti menetit jo. 😉
Älä, näen vielä painajaisia 😣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä, näen vielä painajaisia 😣
Et vissiin tiennyt että olen aikamoinen hakkeri :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mikä tahansa hakkeri vaan UrQuan- hakkeri :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin ;D Näin arvelinkin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mikä tahansa hakkeri vaan UrQuan- hakkeri :D
Mielenkiintoista. Todella mielenkiintoista. Noin voi ollakkin että olet hakkeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Todella mielenkiintoista. Noin voi ollakkin että olet hakkeri.
Aah! Olen aina ollut Ur-Quan, en vain mainosta sitä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis joo näitä Star-control juttuja isommista taajuuksista :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis joo näitä Star-control juttuja isommista taajuuksista :)
Ahaa, ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, ok.
9D levelillä sekkailen parhaillaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9D levelillä sekkailen parhaillaan :)
Oho i :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais jollakin lähteä taas laukalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais jollakin lähteä taas laukalle.
Tykkään laukata aina välillä, mutta en tarkoita pahaa! Olen läpeensä hyvä! Sydämiä sinulle!❤️💕❤️
- Anonyymi
Mimma tykkää Jukasta
- Anonyymi
No joo joo...täällä ollaan taas. Oliko jotain asijaaki mulle kun kyselet? Sannoo suoraan vain ;D
- Anonyymi
Kylläpä täällä riittää Jukan kaipaajia. Ette kai te ole heikkona samaan henkilöön? 😄Taitaa olla tämä kyseinen henkilö jo pahasti pulassa näitten neitokaisten kanssa.?
- Anonyymi
En ihmettelisi. On siinä miehellä näköä ja kokoa.
Ap - Anonyymi
No komeus on katjojen silmässä. Saatat olla oikeassa ainakin erään kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No komeus on katjojen silmässä. Saatat olla oikeassa ainakin erään kohdalla.
Tumma ja vihreäsilmäinen. Pitkä ja kiinteä kroppainen. Huu huh huh huuu hot hot..
- Anonyymi
Vihreät silmät ja tummahko hiukset näkyvät jo peilistä.
- Anonyymi
Tuottaja Jukka immonenko
Jenni vartiaisen avopuoliso vuosilta 2012-2014- Anonyymi
Immonen ei ole tumma. Huimattavasti tummempi on aloittajan Jukka ja pidempi Immosta ja rotevampikin. Oikein MIES grrr....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Immonen ei ole tumma. Huimattavasti tummempi on aloittajan Jukka ja pidempi Immosta ja rotevampikin. Oikein MIES grrr....
Jukka immonen on A-naisen kanssa muuttanut avoliittoon vuonna 2017 eli anna puun
- Anonyymi
Immonen ei taidakaan muita katsella kuin laulajia. Vai pitäisikö katsoa toisesta näkökulmasta? Laulajattaren käyttävät hyväksi tuottajaa.
- Anonyymi
Missäs tämä jukka asuu
- Anonyymi
Aloittajan päässä ja mielikuvituksissa 😕😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan päässä ja mielikuvituksissa 😕😝
Paikkakunta........riittää....
- Anonyymi
Hyvää alkavaa kesää jatsari tytölle. Terv. Muusikko poika
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780