Sun huumoris puree muhun, kuin veitsi voihin. Monista naisista, miks tunnut niin oikeelle?
Hyvää huomenta T-nainen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en tiedä kuka on T 🙃 Mutta omin tän 😇
Oon kokenut alusta asti sielunyhteyden suhun ja tiennyt, että sä pystyt tajuumaan mua. Ja niin se onkin. Se toimii kai molempiin suuntiin sitten. Ainakin osin, joltain osin ehkä ei, mutta se on normaalia että ei olla ihan toistemme puolikkaat sentään. Mutta sä oot osaltas vapauttanut mua olemaan rauhassa just sellainen ku mä oon. Mä haluun että sä voit kokea samoin, vapautua olemaan just se joka sä oot. Koska se tyyppi on se jonka mä sussa aistin ja jota mä rakastan. Ei se oo kuorien takana, kun se on ihan mun silmieni edessä tai iholla ja sydämessä. Olen katsos myös aistija-tarkkailija 😌🤗❤️ - Anonyymi
Höpö höpö!!!
- Anonyymi
Mikäs sun alkukirjain on? :)
- Anonyymi
Onko T-huumoria tänäänkin tiedossa?
- Anonyymi
No miltä se sun vasen sitten tuntuu?
- Anonyymi
Nähdäänkö tänään?
- Anonyymi
Oon Stadissa, mut joo sopii. Missä? Mun luona on kaaos, sinne ei pääse...😅
- Anonyymi
Ehkä oon se oikea....ota selvää;)
- Anonyymi
Otan rakkaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53727SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202196Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921413
- 151333