Veikkaan että täällä käy eräs usarin Puheenvuoron

Anonyymi

pahin persuhaukkuja, eli eräs Ritala niminen äärivasemmistolainen hemmo. Hän viettää usarissa kaiket päivät, ja ainoa asia on haukkua persuja. Tyyppi on aivan maaninen, ja vaikuttaa siltä että kaikki ei hänellä ole kunnossa.

Yleensähän näillä pahimmilla haukkujilla, oli kyse sitten mistä tahansa, niin se oma elämä ei ole kunnossa ja pahaa oloa puretaan toisten hakkumiseen.

7

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi ei, nyt paljastuin! Olen todellakin äärivasemmistolainen lesbo feministiradikaali. Nimeni oli Raijatta Raitala mutta Pohjois-Korean viisumissa lukee Ritala. Otin sen käyttöön.
      Kaikki on muuten kunnossa.
      Muista äänestää kommunistia! Sovittu?

• Anonyymi

Minä veikkaan, ettei nuorten ahdistelija, näyttelijä Hirviniemi ole ainakaan perSu.

Muutoin se lukisi kaikkialla kissankorkuisin kirjaimin.

Aavistan puoluekannan olevan enämpi vasemmalle kallellaan.
      Teot tässäkin kuin aito-demarilla.

• Anonyymi

No - tuostakin "ahdistelusta" on varmastikin montaa näkemystä. Ihan aina se "ahdistelu" ei olekaan niin kovaa kuin antavat esim. 17-vuotiaat mukaan lähtevät tyttöset ymmärtää.

• Anonyymi

Seuraan usarin blogeja ja siellä tosiaan on vasemmistolainen Ritala, jonka ainoa elämäntehtävä tuntuu olevan haukkua persuja.

• Anonyymi

Juu juu olet oikeassa. Oikea nimi vaan on Raijatta Raitala. Vähän kyllä hävettää, kun paljastuin tuolla tavalla... Nyyh!
        Nyt laitan kommunistiset laulut soimaan ja unohdan maailman pahuuden! (menee laittamaan kommunistiset laulut soimaan...)

• Suomessa on - persujen ponnisteluista huolimatta - ainakin vielä sanan ja mielipiteen vapaus😁

• Anonyymi

Suomi takasin venäläisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      110
      1313
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      39
      1097
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      44
      950
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      888
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      47
      736
    6. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      78
      709
    7. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      708
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      70
      688
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      626
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59