Ostin sellaisen pariskunnan ja hyvin näyttäisivät viihtyvän. Minkä linkin takaa löytyisi niistä tietoa? Kiitos.
Tälläkin palstalla näytetään puhuvan kääpiörihmakaloista pelkästään, joten onko hunajarihmakalat harvinaisempia?
Hunajarihmakaloista
4
346
Vastaukset
- tietoa
Googlen avulla.
Ihmetyttää vain, kun Faunatar väittää, että hunajarihmakalat eivät söisi pohjalta, mutta kyllä uros ainakin jo eilen (vaikka eivät ole vielä montaa päivää olleetkaan) pisteli hyvällä ruokahalulla pohjalta pohjakalojen rakeita, kilvan muiden kalojen kanssa, vaikka ensin oli hiutaleitakin pinnalta popsittu.
Tämäkin taas vahvistaa käsitystäni, että näillä sivuilla jokainen esittää vain omia käsityksiään.
Totuus on usein kuitenkin aivan toinen.- harakka
samoin minun rihmani napsivat pohjalta ruokaa.
Laita niille pintaan vähän virtausta ja kasveja, niin pääsevät kohta pesänrakennuspuuhaan :) - Pera
harakka kirjoitti:
samoin minun rihmani napsivat pohjalta ruokaa.
Laita niille pintaan vähän virtausta ja kasveja, niin pääsevät kohta pesänrakennuspuuhaan :)mutta minun pariskunnasta uros vaikuttaa agressiiviselta. Hätistää naarasta ja sen lisäksi myös muitakin kaloja. Mistähän lienee kyse?
- harakka
Pera kirjoitti:
mutta minun pariskunnasta uros vaikuttaa agressiiviselta. Hätistää naarasta ja sen lisäksi myös muitakin kaloja. Mistähän lienee kyse?
Hommaa sille toinen akka, niin toinen saa huilata kun lennättää toista.
Mulla oli myös samanlaista käyttäytymistä helmirihmojen kanssa - ukko lennätti akkaa koko ajan. Mutta kun hommasin kääpiörihmat kaveriksi, niin tilanne rauhoittui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316376- 394082
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 143080
- 302355
- 122337
- 1621936
- 251862
- 281604
- 1051392