Onneksi palstalla on vielä

Anonyymi

Positiivisuuttakin, kuten mimosankukka, vaimomies ja suopursumies :)

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ovat positiivisiä kyllä. Tuo vaimomies mennyt ohi. Häntäpä en muista.

• Anonyymi

Hän joka omistaa elämänsä ainoastaan tulevalle vaimolleen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän joka omistaa elämänsä ainoastaan tulevalle vaimolleen :)

Aaa okei, tosiaan hän. Lämminhenkisesti kirjoittaa kyllä.

• Anonyymi

Saman trollin Ellubbihalloy, Risto ja ei-mia, myhverö ja aitoriitta toisia hahmoja. Pelleilyä

• Anonyymi

No ei ole.

• Anonyymi

Kuokka, nainenpeitonalla, uusmarilyn, pimperopom saman pellen juttuja

• Anonyymi

Minua meinattiin väkisin yhteen aikaan väittää uusMarilyniksi. Se oli sitkeässä tuo käsitys jollain, vaikken koskaan kirjoittanut kuin hän. On tämä palsta melkoinen paikka.

Onnwksi häipyi se todella väkuvaltainen tyyppi, joka kirjoitti suoraan tappouhkauksia. Minullekkin kuvaili miten tulen tapetuksi. Veret seinälle ja aivot 😨 Lasten raiskauksista ja muuta kauhean ahdistavaa tekstiä. Liekkö saanut elinikäisen kirjoituskiellon? Tai tullut vaan varovaisemmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua meinattiin väkisin yhteen aikaan väittää uusMarilyniksi. Se oli sitkeässä tuo käsitys jollain, vaikken koskaan kirjoittanut kuin hän. On tämä palsta melkoinen paikka.

Onnwksi häipyi se todella väkuvaltainen tyyppi, joka kirjoitti suoraan tappouhkauksia. Minullekkin kuvaili miten tulen tapetuksi. Veret seinälle ja aivot 😨 Lasten raiskauksista ja muuta kauhean ahdistavaa tekstiä. Liekkö saanut elinikäisen kirjoituskiellon? Tai tullut vaan varovaisemmaksi.

Minä ainakin ilmoitin jokaisen sellaisen väkivaltaisen "Laiton uhkaus" viestin ylläpitoon. Olisivatko saaneet tekijän sitten selville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin ilmoitin jokaisen sellaisen väkivaltaisen "Laiton uhkaus" viestin ylläpitoon. Olisivatko saaneet tekijän sitten selville.

Minä taas en ymmärtänyt niin tehdä. Olin niin vasta tullut silloin, etten edes tiennyt tuosta ilmianto mahdollisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en ymmärtänyt niin tehdä. Olin niin vasta tullut silloin, etten edes tiennyt tuosta ilmianto mahdollisuudesta.

Ilmianto on kommenttikentän alaosassa oikealla oleva "Ilmoita". Voit klikata sitä huoletta niin näet minkälainen lomake sen takaa löytyy,. Mitään ei tapahdu ennekuin se lomake on täytetty ja robotti kysymykseen vastattu sekä lähetä tekstiä klikattu.

• Anonyymi

Ihan järkyttävää tylsämielistä paskaa jokainen noistakin nikeistä. Ei ihme, jos herralla ei ole seuraa irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmianto on kommenttikentän alaosassa oikealla oleva "Ilmoita". Voit klikata sitä huoletta niin näet minkälainen lomake sen takaa löytyy,. Mitään ei tapahdu ennekuin se lomake on täytetty ja robotti kysymykseen vastattu sekä lähetä tekstiä klikattu.

Uskallankohan edes sitäkään tehdä. Olen niin arka täällä nettimaailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallankohan edes sitäkään tehdä. Olen niin arka täällä nettimaailmassa.

Ei se katsominen mitään haittaa. Siellä on lomake täytettäväksi. Mitään ei tapahdu pelkästään katselemalla. Tiedät sitten etukäteen miltä näyttää jos joskus haluat tehdä ilmiannon. On pienempi kynnys täyttää lomake ja lähettää se. Siinä on sellaiset pallerot vaihtoehtojen kohdalla, joita voi klikata. Alla robottikysymys ja vihreä lähetä näppäin.

• Anonyymi

roxomxz---riztus, painaa vaaroa maåååek--- vääriä NappejaAIA siis naåppaimistosta..

• Anonyymi

kriikirsjot vöhreitttää eiijjk jymnnöärrä

• Anonyymi

Vaimomiehellä on pitkä pinna :). Varmaan harjoittelun tulosta.

• Anonyymi

Toivottavasti ei ole kuvitteellinen henkilö. Olisi kiva jos tuollainen periaatteen mies olisi olemassa.

• Anonyymi

Periaatteet kasvaa, kun uskomuksia koetellaan.

• Anonyymi

Wu Zetian sanoisi: Kiaaaooooo waaaaa shuuuu!

• Anonyymi

EN pidä tyhjänpäiväisiä trollaajia positiivisina, vaikka kirjoittaisivat näennäisesti positiivista höttöä, jos oikea tarkoitus on ilkeä harhaanjohtaminen/manipulointi.

• Anonyymi

Mistä niin päättelet, että he ovat trolleja?

Minuakin useamman kerran on väitetty trolliksi, enkä kuitenkaan trollaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niin päättelet, että he ovat trolleja?

Minuakin useamman kerran on väitetty trolliksi, enkä kuitenkaan trollaa.

Mimosa=Ellu on tyhjänpäiväinen trolli. Suopursu on muuten tyhjänpäiväinen kirjoittaja, pelle tai ei. Onhan noita kestonikkejä aina, joita ei tule klikkailtua auki kun tunnistaa, kun jutut ei vaan kiinnosta yhtään.

Myhveröä olen kyllä pitänyt aitona kirjoittajana, jolle olen mielessäni toivonut hyvää.

Ei sillä muuten ole väliä, onko joku nukke vai ei – eihän näitä tule oikeasti tapaamaan keitään – mutta oikeiden ihmisten elämän sotkeminen oman edun nimissä valheellisilla nettikirjoituksilla on kyllä narsistien touhuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mimosa=Ellu on tyhjänpäiväinen trolli. Suopursu on muuten tyhjänpäiväinen kirjoittaja, pelle tai ei. Onhan noita kestonikkejä aina, joita ei tule klikkailtua auki kun tunnistaa, kun jutut ei vaan kiinnosta yhtään.

Myhveröä olen kyllä pitänyt aitona kirjoittajana, jolle olen mielessäni toivonut hyvää.

Ei sillä muuten ole väliä, onko joku nukke vai ei – eihän näitä tule oikeasti tapaamaan keitään – mutta oikeiden ihmisten elämän sotkeminen oman edun nimissä valheellisilla nettikirjoituksilla on kyllä narsistien touhuja.

Tapahtuuko tuota täällä oikeasti? Miten on mahdollista täällä sotkea oikeiden ihmisten elämää oman edun nimissä tai mitä tarkoitat? Miten täältä ikävä palstalta voi sotkea jonkun elämää, vaikuttaa jonkun irl elämään?

En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapahtuuko tuota täällä oikeasti? Miten on mahdollista täällä sotkea oikeiden ihmisten elämää oman edun nimissä tai mitä tarkoitat? Miten täältä ikävä palstalta voi sotkea jonkun elämää, vaikuttaa jonkun irl elämään?

En ymmärrä.

Ei sitä ymmärräkään varmaan ennen kuin sen kokee itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä ymmärräkään varmaan ennen kuin sen kokee itse.

Yhdessä aloituksessani minun väitettiin sotkevan jonkun ihmisen elämää.
        En ymmärrä miten se on mahdollista.

Tosin ainakin niin jos omii täällä tekstejä itselleen ja antaa näiden teksten vaikuttaa elämäänsä. Kuvittelee siis asioita mielessään niin sillounhan se ei ole kirjoittajan vastuulla vaan lukijan. Eri asia jos tahallisesti siis oikeasti tahallisesti yrittää johtaa harhaan ja tuostakin minua syytetty enkä edes ome tahallisesti harhaan ketään yrittänyt johdattaa!

Mutta ilmeisesti sinä tarkoutat jotain muuta kuin tekstien omimista. Jotain vakavampaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3713
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3350
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3332
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      32
      1519
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32