Vaeltamassa jos perse kestää.

Anonyymi

Läksin pariskunnan kanssa telttailemassa. Make herää aina ekana. Polttaa sähkän puoliksi, antaa loput Maijalle. Sitten panee mua perseeseen Maijan katsellessa. Tallaistako se vaeltaminen on.

16

10526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkupäivinä ei satanut. Vaellettiin pitkässä jonossa eteenpäin. Yleensä aamulla heräsin kun pari oli päällekkäin. Nyt oli satanut jo monta päivää. Oltiin päätetty jäädä paikoilleen sateen ajaksi.
      Alun perin mulla oli oma teltta. Ehkä liian kallis kun joku sen automatkalla hukkasi. Pääsin sitten tämän kaksikon telttaan.

    • Anonyymi

      Alussa ne oli naineet keskenään. Mä olin herännyt aina niihin loppu voihkaisuihin. Kyllä ne kysyi multa haittaak se. Ei tietenkään vastailin. Peittelin vaan kulliani ettei ne näkis kuinka niitten seksi kiihoitti mua. Ehkä ne huomas sen. Ja myös sen miten mä vilkuilin sitä limasta kalua minkä tuli pillusta ulos. Sit yksi aamu kun poika olis halunnut naida sitä tyttöä peppuun. Oli hiljasta. Sade vaan ropis teltan kattoon. Tyttö käski sen kääntyä mun puoleen. Siinä sulle ihan neitseellinen anus. Nai nyt sitä niin kuin olet kaikille kehunut. Olihan se oikeassa, neitseellinen aukko se oli. Peitto nykäistiin mun päältä. Mun kalu oli ihan jäykkä. Mulla oli varmaan elämäni tiukin erektio. Mut käännettiin keskelle telttaa vatsalleen. Poika istui mun reisien päälle. Tyttö piti mun päästä kiinni et se näki mun ilmeen. Toinen levitti mun pakarat toisen työntäessä suolen täyteen liukastetta. Terska kosketti mun anusta. Painui sisään pohjaan asti. Mä en vikissyt enkä voihkinut. Mä huusin. Koko telttakylä tiesi samalla hetkellä mitä tapahtunu. Ehkä jotkut taputti en ole varma.

    • Anonyymi

      Huohotin siinä pojan alla. Tyttö tuijotti suoraan mua silmiin. Sormet tarttu mua lanteista. Kerta pyörähdys ja niin makasin pojan päällä selälläni. Sen kyrpä sykki mun sisällä. Pumppas spermaa suoraan suoleen. Mä olin tyytyväinen. Multa ei ollut vielä tullut. Olin ihan kovana edelleen. Kerrankin ei tullut liian aikaisin. Poika liikahti alla. Tarttui mua olkapäistä. Veti mua varovasti ylöspäin. Liuuin sen päällä. En ollut tajunnut miten liukkaaksi olin hikoillut itseni. Tyttö istui pojan jalkojen päälle. Levitteli mun polvia. Tökki mun reisiä. Halusi nähdä tarkemmin. Levitin jalkani, vedin polvitaipeita kohti olkapäitäni. Tytön kynnet tökki mun anusaukon reunoja. Se puristeli pojan sisälläni olevaa kalua. Aisa rupes jäykistymään uudelleen. Tyttö työnsi pakaroista ylöspäin. Poika painoi harteista takaisin. Luistelin niiden käsissä kuin jokin nukke. Kohti pojan päätä ja vauhdilla takas. Ne jyskytti mua ja joka kerta se opposi yhä syvemmälle mun sisään. Sit en mahtanut mitään. Tajusin että multa tulee. Ryöppysin pitkin rintakehää. Hain otetta viltistä. Tyttö käski olla pyyhkimättä. Mä olin vain yrittänyt pitää itseni paikoillaan. Poika oli vuorostaan jäykkänä mun sisällä. Käännyttiin kylkiasentoon. Sormet tutki mun ihoa. Keinuttiin pojan kanssa hiljaa. Vei aikaa kunnes se laukesi sisälläni. Vetäytyi vähän kauemmas minusta. Tuntui kuin anukseni olisi halunnut seurata sen kullia. Ote varresta oli niin tiukka. Hiljaukseen erkanimme toisistamme. Sain pitää anukseni vaikka sille ikävä jäi. Ehkä ne tapaavat vielä.

    • Anonyymi

      Selvyyden vuoksi täytyy sanoa. Somessa seuraamieni keskustelujen pohjalta päätin varmentaa taustani. Keski-ikäinen valkoinen maahanmuutto kriittinen nationalisti mies ei ole enää niin varmoilla missään virastossa. Niitäkin nykyisin lopetetaan ja yhdistetään. Eläkevirka ei ole enää samaa kuin ennen. Uudet johtajat ovat enemmänkin mamuja haalivia maailman parantajia kuin suomen etuja maailmalla ajavia suoraselkäisiä virkamiehiä. Oman tulevaisuuden kannalta suhteet kaiken maailman viherpiipertäjiin olisi hyväksi. Pitäisi niiden kanssa tutustua luontoon ja nauttia sen rauhoittavasta vaikutuksesta. Toisaalta vaeltaminen aidossa kaukopartio hengessä loisi myös myönteistä kuvaa omien taustajoukkojeni silmissä.

      • Anonyymi

        Tyttö piteli minua paikoillaan. Poika nylkytti terskallaan sisään ulos. Pyörähdys ympäri. Istuin päällimmäisenä.
        Se ei ollut voidellut anustani. Vain rasvannut oman terskansa. Jäin istumaan ilmaan pelkän anukseni varaan. En luistanut kuivan alueen alkuun alemmas. Sattui niin saatanasti. Tartuin pakaroihini, levitin. Istuin kuivan munan päällä pojan sylissä. Teltan oven vetoketju oli käteni vieressä. Tyttö kyseli miten menee. Ähkin sen uppoavan hitaasti sissäni. Sattuu muttei liikaan. Halasi minua. Nauroi silittäen teltan ovikangasta. Joku paikoi sitä ulkoa. Teltan eteisestä oli väkeä.
        Vinkaisin, polttaa. Olin liukunut taas millin alaspäin. Munani oli jäykempi kuin koskaan. Tyttö puristi. Taidat nauttia kuitenkin. Avasi oven vetaria hiukan. Esiin pullahti puolijäykkä kalu. Selvästi kookkaan oloinen. Se on sinulle tyttö huokaisi. Saat imeä. Käsi niskassa auttoi. Kumarruin kohti. Nuolaisin huuliani. Maistoin varovasti. Selvästi voideltu hillolla. Maistoin, imin varovasti. Peppua kihelmöi. Terska paisui suussani. Tuntui hyvältä.


    • irstasta alistusta luonnossa tahtoisin mukaan

      • Anonyymi

        Kuin myös


      • Anonyymi

        Kuin Bonobo heimon luona afrikassa. Niillä matriarkaalinen kulttuuri sekä seksuaalisen kanssakäymisen huomattava rooli yhteisössä.


    • Anonyymi

      vahinkolintuja kaikki em.

      • Mitä tarkoittaa "vahinkolintuja"?


      • ???


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        ???

        Että työnnät purjon perseesees homo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että työnnät purjon perseesees homo

        Itse en työnnä mitään. Mutta tarjoan kyllä alustan. Ne on muut jotka työntää.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Itse en työnnä mitään. Mutta tarjoan kyllä alustan. Ne on muut jotka työntää.

        ei se asiaa miksikään muuta kumppanuus silti vaikka hetken


    • Anonyymi

      Viikonloppuisin kokoonnuttiin mökille saunomaan ja harrastamaan seksiä. Jossain vaiheessa tuli ajatus alastomana vaeltamisesta, ehkä Saksa tai Kroatia. Joillakin oli tuttuja saksalaisissa naturisti piireissä. Matkaan lähti lopulta 4 naista ja 4 miestä. Oli sovittu että kaikkia saa. Kukaan ei saa jäädä täysin ilman. Kaikki oli kaikkien kanssa ehkä kerra. Loppu matkasta miehet halusivat aina saman naisen kanssa ja naiset aina sen yhden miehen kanssa. Reissu meni kyllä hyvin. Hassua miten yhden naiminen kiihotti aina muitakin.

    • Anonyymi

      samoin kaverin tyttiksellä kk pani mun peppua koko 3vrkn ajan mitä reissu kesti

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe