Saikohan kokoomuspuolue taas tahtonsa läpi , kun terveyskeskuksen terveydenhoitaja/neuvolantäti sai potkut peffaan ? Toivottavasti Luvialaiset nyt vihdoinkin alkavat ymmärtää mitä yksityinen terveydenhoito tarkoittaa , se tarkoittaa voiton tuottamista omistajilleen eihän se yhtälö muuten toimisi . Synnytä tässä sitten lapsia , tulevia veronmaksajia ja vanhusten tulevaisuuden turvaajia kun mikään ei tunnu riittävän ja aina palvelut vain huononee ja kaikenlisäksi voitot ohjataan ulkomaisiin veroparatiiseihin sijoitustileille , valtiokin jää nuolemaan näppejään kun ei heru kuin prosentti voitosta . Taitaa pian lestadiolaisetkin kadota koko kunnasta lapsiystävämmällisemmille paikkakunnille .
Terveyskeskuksen YT neuvottelut
6
94
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kohta enää kuntapoliitikkoja ehdolle kun kunnissa raha vähenee ja työ vaikeutuu = kuntalaiset aktivoituvat ja arvostelevat leikkauksia. Kuka/ ketkä mahtoivat junailla Eurajoen Terveystalon asiakkakksi...veikkaanpa kokoomusta.
- Anonyymi
Kokoomus on ollut Eurajoella ihan näkymätön. Kepu ja demarit on vallassa olleet kauan, jo silloin kun yksityistäminen tehtiin. Vastustiko edes persut?? Ei, se siitä pienen ihmisen puolen pitämisestä..
- Anonyymi
Kannattaisiko lähettää viestiä terveystalolle, kertoa että emme heidän toiminnastaan pidä ja mikäli mahdollista vältämme tulevaisuudessa heidän yritystään.
- Anonyymi
Terveystaloa on syytä välttää. Roistojen firma.
Jos asioi niin kaikesta mustaa valkoiselle kaikesta, todistaja mukaan ja tallenna keskustelut tulevia oikeudenkäyntejä varten. - Anonyymi
näin on. välttäkää terveystaloa.
potilasasiakirjat olivat kirjoitetut uudelleen. onneksi minulla oli alkuperäisistä tulosteet. kaikki asioinnit äänitän. varmuuden vuoksi kahdella eri laitteella saman aikaisesti. puhelut totta kai aina tallennan ja varmuuskopioin.
- Anonyymi
Terveystalo on liikaa työnantajan puolella työterveysasioissa. Rahan tulo tärkeintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620