Miksi olet kateellinen

Anonyymi

muille ihmisille???? onko elämäsi niin ikävää?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kysyt asiaa täällä, voisit kysyä sitä kyseiseltä henkilöltä.

    • Anonyymi

      En tiennytkään olevani.

    • Anonyymi

      Köyhtyneenä on helmpompi olla, mutten mielestäni ole kovinkaan, en esimerkiksi ketään ärsytä tai kyttää vaikka työ menisi, asunto, ei siin äpaljoa kerkiä kateellinen olla

    • Anonyymi

      Nokialta yleisesti ajatuksia tuohon kateuteen:

      Se on ihmisen tapa katsella elämäänsä. Jotenkin sellainen negatiivinen asenne omaan elämään ja kaiken mitä itsellä on sen mitätöintiä. Ihan kuin mikään mitä itsellä jo on saavutettuna ei merkitsisi mitään eikä olisi minkään arvoinen, vaan muilla oleva on arvokkaampaa ja sitä kateellisena halutaan saada itselle... kunnes se on itsellä. Sitten se on taas aivan arvotonta ja siihen suhtaudutaan negatiivisesti hyläten sen nurkkaan ja kääntäen taas katseensa muihin ja muilla oleviin kateellisena.

      Minusta aika kamala maailmankatsomus. Mitätöi kaiken omasta elämästä. Kaiken mitä itsellä on. Loukkaantuisin jos mulla olisi sellainen kumppani joka ei oikeasti mitenkään näkisi omaa elämää arvokkaana aarteena vaan kaikki mitä muilla olisi olisi sitä tavoittelemisen arvoista. Kokisin että minut siihen kateellisen elämään kuuluvana osa-alueena mitätöitäs samalla arvottamaksi roskaksi.

      Kateus on maailmankatsomusta tapa katsella maailmaa negatiivisella asenteella. Muistutan että aina voi olla asiat paljon pahemminkin, vielä monta monta pykälää pahemmin, joten kannattais osata antaa arvo niille asioille mitä itsellä on... ennen kuin ne menettää.

    • Anonyymi

      Minä en ole kateellinen kellekkään. Elän onnellisna simppeliä elämääni :)

    • Anonyymi

      Miksi sitä olla kateellinen. Ihminen ei paljon elämässä tarvitse. Vähäänkin voi olla tyytyväinen ja veikkaan että loppuviimeksi terveys ja rakkaus ovat tärkeämpiä , kun kaikki muu riisutaan pois🤔

    • Anonyymi

      Ehkä enemmin pettynyt kuin kateellinen, oma elämäni kelpaa mulle.

    • Anonyymi

      Jos oikeusteitse rikastuis, sitähän joillekkin tarjoillaan kuin kulta tarjottimella.

    • Anonyymi

      Mä olen tyytyväinen 200 euron kuukausipalkkaan. Paljon vähemmällä on tullut elettyä. Viimeaikoina olen menettänyt todella paljon, mutta tällähetkellä olen tyytyväinen tilanteeseeni.

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys, mitä vastaat?

    • Anonyymi

      En tiedä, olenko kateellinen. Joskus minusta tuntuu, että muut pääsevät helpommalla. Kysyn itseltäni miksi aina minä.
      Osaan kuitenkin suhteuttaa kärsimyksiäni aika hyvin. Ajattelen, että monilla muilla on huonommin.
      Nykyään olen usein tyytyväinen. En ole koko aikaa mutta ajoittain.

    • En ole, vaikka elämä ei aina olekaan ruusilla tanssahtelua!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe