Heteronaiset

Anonyymi

Mitä ajattelette heteronaisista? Pidättekö heitä seksikkäinä ja haikailetteko heidän peräänsä? Oletteko koskaan yrittäneet iskeä heteronaista? Jos, niin millä menestyksellä?

43

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuorena menin ja rakastuin heteroon. Hän kyllä kertoi olevansa kiinnostunut myös naisista, joten jonkinlaisen mahdollisuuden näin siinä. Tunteet hiipuivat ilman vastakaikua, kunnes vuosia myöhemmin jaoimme yön. Hetken elin taas orastavassa ihastuneisuudessa. Sitten tämä nainen rakastui palavasti mieheen ja ymmärsin ettei välillämme ole ystävyyttä kummempaa, tuosta yöstä huolimatta. Lopulta hän pohdiskeli ja sanoi että on huomannut olevansa sittenkin aikamoinen hetero, kun naisiin ei varsinaisesti ihastu tai rakastu. Sen jälkeen olen ollut aika varpaillani mahdollisten heteroiden kanssa. En ihaile tai kiinnostu ja se kaikki puhe miehistä haukotuttaa... Joskus joku antaa ristiriitaisia viboja ja menen vain hämilleni. Jäi joku pelko heteroista

    • Anonyymi

      No joo, jos heteronainen kiinnostuu naisesta, mun mielestä se on vaan kovaa ihailuntarvetta ☺ pitää saada miesten ja naisten ihailu

    • Anonyymi

      Pidän naisista eikä se ole mitenkään rajoittunut seksuaaliseen suuntautumiseen, Siis jos nainen on ihana ja viehättävä, niin hän on, oli sitten hetero tai lesbo.

      Olen yrittänyt iskeä heteronaisia ja siis iskenytkin.

    • On seksikkäitä ja vähemmän seksikkäitä heteronaisia... mutta miksi yrittää iskeä heitä, en ymmärrä... jos taas minä olen jonkun heteronaisen mielestä niin seksikäs että hän kiinnostuu minusta..niin onko hän sittenkään hetero...

      • Anonyymi

        Sitten on vielä myöhäisheränneet joita luullaan heteroiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on vielä myöhäisheränneet joita luullaan heteroiksi.

        Kyllä monia lesbojakin voi heteroksi luulla, ei seksuaalisuus välttämättä näy päällepäin.. ja onko väliä onko myöhään herännyt vai aikaisin oivaltanut, samaa heimoa kumpikin... kyllä kaikki naiset on ihania, ja erityisen ihania on lesbonaiset 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on vielä myöhäisheränneet joita luullaan heteroiksi.

        Mitä väliä sillä on miksi luullaan? Luullaan minuakin kadulla kulkiessa heteroksi, koska en yhtään heterosta erotu. Ja miksi erottuisinkaan, olen samanlainen nainen kuin hekin lukuun ottamatta yhtä asiaa. Enkä ole myöhäisherännyt.


    • Anonyymi

      En välitä heteroista romanttisessa mielessä. Tunnen monia hyviä tyyppejä ja viihdyn heidän seurassaan ja päinvastoin. Maailma on täynnä hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia. Hyvä niin :)

    • Anonyymi

      No en kyllä ole yrittänyt iskeä heteroa.. Eihän siinä ole mitään järkeä..

    • Anonyymi

      Ihania haasteita, vaikeita mutta kiihkeitä

    • Anonyymi

      Tykkään yhdestä hetero naisesta mutta ei ole mitään mahdollisuutta.

    • Anonyymi

      Valitettavasti lesboista on vaikeaa löytää tasokasta naista, joten bi naiset OK

      • Anonyymi

        Oletko itse tasokas? :D


      • Anonyymi

        Hei kommentoijahan on luonnollisesti itse tasokas. Miksi muutoin asian ottaisi esiin:) Ja oiskin kiva kuulla määritelmiä siitä, millä spekseillä se tasokkuus rakentuu?
        Ap:lle vastaus; ajan tuomien kokemusten valaisemana ja hyvinkin mukavuudenhaluisena lesbona heteronainen ei aiheuta ventilaation tarvetta:)


      • Anonyymi

        Minuakin kiinnostaisi millainen on tasokas nainen palstan kirjoittajien mielestä. Onko kyse persoonallisuudesta, ulkonäöstä, varallisuudesta, koulutuksesta, asemasta vai näistä kaikista tai ehkä ihan jostain muusta ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaisi millainen on tasokas nainen palstan kirjoittajien mielestä. Onko kyse persoonallisuudesta, ulkonäöstä, varallisuudesta, koulutuksesta, asemasta vai näistä kaikista tai ehkä ihan jostain muusta ;)

        Voi olla kaikki nuo mainitsemasi, mutta taas jos esim sydämen sivistys puuttuu, niin ei nuokaan pelasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla kaikki nuo mainitsemasi, mutta taas jos esim sydämen sivistys puuttuu, niin ei nuokaan pelasta.

        Suuret on vaatimukset. Sydämen sivistystä, yhtä hyvin voi odottaa lottovoittoa. Hyvä vastaus kuitenkin, kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret on vaatimukset. Sydämen sivistystä, yhtä hyvin voi odottaa lottovoittoa. Hyvä vastaus kuitenkin, kiitos siitä.

        Siis itselleni asema, varallisuus yms ovat yhdentekeviä, ei tosin esteitäkään. Tarkoitin että nekin ominaisuudet ns nollautuu jos esim sydämen sivistys puuttuu. Mutta kokonaisuushan se ratkaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis itselleni asema, varallisuus yms ovat yhdentekeviä, ei tosin esteitäkään. Tarkoitin että nekin ominaisuudet ns nollautuu jos esim sydämen sivistys puuttuu. Mutta kokonaisuushan se ratkaisee.

        Ymmärsin sinut kyllä. Sydämen sivistys on sitä ettei ole pikkusieluinen. Harvinainen ominaisuus, lottovoittokin osuu kohdalle todennäköisemmin. Itse en ole rohjennut tavoitella noin korkeita, pitäisi ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin sinut kyllä. Sydämen sivistys on sitä ettei ole pikkusieluinen. Harvinainen ominaisuus, lottovoittokin osuu kohdalle todennäköisemmin. Itse en ole rohjennut tavoitella noin korkeita, pitäisi ehkä.

        Onko se niin harvinainen?
        Pitäisiköhän minun laskea rimaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se niin harvinainen?
        Pitäisiköhän minun laskea rimaa :)

        Varaudu ainakin pitkään odotukseen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varaudu ainakin pitkään odotukseen :)

        Totta, ja onhan tässä jo tovi odoteltukin :D


    • Anonyymi

      Joo. Heteroista tykkään.
      Hetero on sana, jonka voisi lisätä mun ihannenaisen ominaisuuslistan perään - niin yleistä mulla on voimakkaiden ihastusten kehittäminen heteroihin. Ei edes riitä sormet niihin naisiin, joihin olen parikymppisestä tähän päivään ollut ihastunut ja rakastunut - kaikilla heillä yhtä (lesbonaista, joka hänkin fyysistä aktia panokaveri-miehen kanssa mielellään sinkkuaikoinaan harrasti) lukuunottamatta tätä nykyä perhe miehen kanssa, jopa sillä yhdellä, jonka kanssa päädyimme usean vuoden parisuhteeseen hänen ”heteroudestaan” huolimatta.

      Voi kun jostain vielä tulisi muakin vastaan nainen, jonka kanssa voisi luoda jotain yhteistä ja pysyvää. Luoda parisuhteen, kodin ja perheen. Joka ei haikailisi muuta; ei toista naista eikä etenkään miestä.

      • Anonyymi

        Jotkut biseksuaalit vain valehtelevat itselleen. Lesbo ei harrasta fyysistä aktia miehen kanssa huvikseen. Vai eikö pelimies jolla on nainen joka sormelle olekaan muka kiinnostunut naisista, vain koska ei halua heistä kenenkään kanssa suhteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut biseksuaalit vain valehtelevat itselleen. Lesbo ei harrasta fyysistä aktia miehen kanssa huvikseen. Vai eikö pelimies jolla on nainen joka sormelle olekaan muka kiinnostunut naisista, vain koska ei halua heistä kenenkään kanssa suhteeseen?

        Niin, hän ei mielellään itseään luokitellut, mutta kuitenkin kaikki parisuhteet ja tunteet naisten kanssa ja naisia kohtaan aina. En itsekään halua lesbo-sanaa oikein käyttää sen ”jyrkkyyden” vuoksi, en vihaa miehiä ja tykkään heidän kanssaan esim flirttailla ja mahdollisesti harrastaa ehkä vaikka vielä seksiä vaikken parisuhdetta miehen kanssa voi kuvitella. En pysty tuntemaan heitä kohtaan niin syvästi.


    • Anonyymi

      En ole koskaan kiinnostunut heteronaisesta, koen heidät neutraaleina.

    • Anonyymi

      Niih.. kunpa vaan tietäisi heti onko ihastuksen kohde hetero vai lesbo, olisi helpompaa. Mutta jos se tulee itselle ilmi jotenkin että vastapuoli hetero niin ihastus laantuu tai laimenee kun tietää että aika turha ajatella siinä mielessä..
      terv. Realisti

    • Anonyymi

      Voi kun itsekin pystyisi tuohon realismiin.

    • Anonyymi

      Itseään tyrkyttävät heteronaiset eivät kiinnosta. Koen, että jos heteronainen lähestyy lesboa niin hän haluaa vain testata viehätysvoimaansa. Muutamaan kertaan kokenut sen. Vastakaikua eivät minulta enää saa. Lesbo se on loppujen lopuksi siinä leikissä se joka sydämensä särkee. Hetero palaa seikkailunsa jälkeen miehensä luokse tyytyväisenä ja yhtä kokemusta rikkaanpana. Älkää heterot vaivautuko enää minun päätäni sotkemaan.

    • Anonyymi

      Ihastunut heteronaiseen, mutta pyrin ajattelemaan niin, että saan hänestä fantasioida mitä tahdon (ja todella fantasioinkin, koska hän on silmissäni hyvin viehättävä), mutta mitään ei käytännössä tule koskaan tapahtumaan. Realisti olen.

    • Anonyymi

      Ei ole ihme ettei synny pareja kun moni kiinnostuu vain heteroista.

    • Anonyymi

      Olen joskus teininä ja parikymppisenä ihastunut heteroihin, mutta sen jälkeen aloin tunnistaa kuuluuko katseeni kohteena oleva nainen oikeaan kohderyhmään ennen kuin ehdin ihastua ja sittemmin olen katsellut pidempään vain meikäläisiä;)

    • Anonyymi

      Heteronaiset eivät kiinnosta ollenkaan, koska he eivät katso minua sillä silmällä, eivätkä tee mitään muutakaan semmoista mikä saisi kiinnostumaan ;) Ystävinä on kyllä monta heteronaista, mutta se onkin ihan eri juttu.

    • Anonyymi

      Pakko tänne tunkeutua kommentoimaan.. :)
      Minä olen vasta 30v iän jälkeen tajunnut tykkääväni naisista.
      Sitä ennen perusklisee heterosuhteesta, perheen perustamisesta ym omakotitalosta koiran kera oli niin iskostunut päähäni, etten uskaltanut myöntää itselleni muunlaista totuutta.
      Kun vihdoin biologinen kello oli täyttänyt tehtävänsä ja paine perheen lisäyksestä oli ohi. Maailma aukeni minulle uusin rehellisin silmin. Tapasin naisen ja kemiat kohtasi.. Kaikki muukin kohtasi.. paitsi käsitys kumppanuudesta. :/

      Nyt kuitenkin olen yhä heteroleimassa, koska olen perheellinen.. Tai sitten luullaan että haen vain sitä lisäkokemuksia tylsään arkeen.. Vaikeuttaa tutustumista, koska minut nähdään ilmeisesti vain viehätysvoiman testailijana. Turhauttavaa.

      En tiedä miksi tarinani jaoin..ehkä siksi, että antakaa mahdollisuus vaikka toisella olisikin "heterotausta" :D

      • Älä lannistu, törmäsit pelinaiseen joita lepakoissakin valitettavasti on... sen verta nuori olet että varmasti löydät ihan kunnollisen elämänkumppanin, ei heterotausta ole este tai edes hidaste, se on elämän kokemusta... avoimin silmin ja mielin eteenpäin...


      • Anonyymi

        Alä huoli sisko:) Äitiys ja vanhemmuus ovat ainakin omalla kohdallani olleet parasta. Miehet jäivät jo reilusti alle 30:senä naisten varjoon. Tytär on nyt 26 vuotias. Omaa viehätysvoimaa, on sitten bisse tai lepakko hyvä aika ajoin testata:) Vielä kun kävelis vastaan lady, jonka kanssa ne kemiat kohtais ni kylläpäs ois toiseks parasta;)


    • Anonyymi

      Hei!

      Itse lähdin viisi vuotta sitten heteroneisen kyydissä toiselle paikkakunnalle. Jo automatkan aikana koin heti vetoa tähän naiseen. Paluumatkalla rohkaisin mieleni ja kysyin lähtisikö hän joskus treffeille kanssani. Hän sanoi, että ei ole kiinnostunut naisista siinä mielessä. Jotain jäi kuitenkin elämään. Tapasimme aina silloin tällöin yhteisen harrastuksen merkeissä ja meillä aina synkkasi hyvin. Vuoden kuluttua yhteisestä automatkastamme "nostin taas kissan pöydälle" ja kerroin, että olen ihastunut häneen- Itselläni meni jalat alta, kun hän kertoi myös ihastuneensa minuun. Nyt olemme olleet jo 2 vuotta naimissa. Edelleen hän saa sukat pyörimään jaloissani ja meillä on hyvä yhdessä. itselle oli helpottavaa, että hän ei ollut "lesbopiireistä", joissa aina joku on jonkun ex tai yhden illan hoito.

      • Anonyymi

        Ihanan romanttista! Ihan väärin ettei mulle ikinä tapahdu mitään vastaavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan romanttista! Ihan väärin ettei mulle ikinä tapahdu mitään vastaavaa...

        99 prosenttia naisista on lepakoita. 1 prosentti bi.


    • Anonyymi

      Yritän opetella olla olettamatta mitään esim muiden ulkonäön tai suhdestatuksen perusteella. Olen vain oma itseni (olen aika flirtti) ja varatuista en olisi muutenkaan kiinnostunut. Yllättävän moni on ollut kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Ihastuin hetero naiseen ja kuvittelin että hän myös minuun....Hän kielsi kaiken ja lopetti yhteydenpidon...tänä päivänä olen varovainen hetero naisten suhteen...jäi tunne,että hän vain pelasi omaa peliään.

    • Anonyymi

      En tee aloitteita hetero- enkä binaisille jatkossakaan, mutta ajatusleikkinä, kyllä vain, toivon että l-naisissa olisi enemmän "heteronnäköisiä", naisellisella tavalla viehättäviä sekä fiksuja naisia.

    • Anonyymi

      Helpostipa nuo heterot on tullut "käännytettyä", mutta enemmin olen lesbojen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe