Pattayan matkailumäärät keinotekoista mainoskikkailua.

Anonyymi

Mistään ei ole saatavissa todellisia matkailijamääriä.
Missään ei ole luettavissa matkailijamääriä samasta tiedotteesta Chon Burin eri alueilta ja saarilta, sekä Pattayalta siten, että kun ne yhteenlaskettaisiin, niin olisi luettavissa jotain muuta kuin rakkaiden bablaa.

6

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minä tiedä matkailijamääristä yhtään mitään mutta aina on penkki perseen alle löytynyt.

      Aikoinaan tein jopa hotellivarauksia matkani kestoksi. Monasti olisin halunnut vaihtaa majoitusta mutta varaus on sopimus.

      Nyttemmin olen tehnyt liki parikymmentä matkaa ilman majoitusvarausta ja aina on luukku löytynyt suosimaltani keskusta- alueelta.
      Korostan etten ole nirso. Sänky, jääkaappi, pönttö ja suihku sekä töllö ovat toivelistallani. Tallelokero tai respasäilytys ovat plussaa.

      • Anonyymi

        Nämä rakkaat nöösisi koko rakoilemattomalla rintamalla palvovat sinua eräänlaisena rakkaiden esikuvana ja sinä olet elämäsi pyhittänyt salaliittoteorioita kommentoimaan, joista oivana esimerkkinä mainitsen Nasan avaruusilluusiot.
        Pattayan matkailijalukemailluusiot on yhtenevästi verrattavissa näkemyksiisi Nasailluusioihin.


    • Anonyymi

      Taloja vuokrattavana parikymmentä tuhatta Pattayalla ja Pattayan lähiympäristössä.

      Condoja vuokrattavana tai vuokralla useita satoja tuhansia.

      Juha Timosen mukaan Pattayalle on lähimmän 5 – 6 vuoden aikana nousemassa noin 200.000 uutta asuntoa.

      Uutinen viiden vuoden takaa, Juha Timonen:
      "Jos lasketaan yhteen aloitetut kohteet, myönnetyt rakennusluvat ja myyntiin tulleet projektit, niin semmoinen määrä siitä tulee. Niitä alkaa nyt nousta semmoisen 40.000 – 50.000 asunnon vuosivauhtia"

      http://thaimaansuomalainen.com/tag/siam-oriental/

      Ne ovat nousseet jo ja lisää tulee. Pattaya vetää toistamiljoonaa ihmistä kerralla tarvittaessa kirkkaasti.

      Hotellit siihen päälle. Että mitäs sitten siihen sanot lerppa? Valeuutisiako taas?

    • Anonyymi

      Kumpia on enemmän Pattayalla, rottia vai matkailijoita?

      • Anonyymi

        Me emme ole kirjoittaneet yhtään viestiä tähänkään ketjuun, ketjuun, ketjuun, ketjuun, ketjuun, ketjuun...


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe