Heippa Tee :)

Anonyymi

Pahat viestit ei ole multa...muistathan. Mitä kuuluu?

62

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan jepulis entä sulle?

• Anonyymi

Muistan joo. Kuka tämä mysteerinen teelle toivottaja mahtaa ollakkaan?

On se kiva, että on arvoituksia! <3

• Anonyymi

Vaikea arvata🤭

• Anonyymi

Juu tiedän. Ja muistan. Hyvää kuuluu.

• Anonyymi

Ylös. Paras ketju. Jatkakaa.

• Anonyymi

Syyllisen tunnustus

• Anonyymi

Minä haluan olla tässä tapauksessa syyllinen. Menee ihan kivasti kiitos kysymyksestä! Taitaa tulla ihan kiva kesä. Mitenkä aloittajan kesään kohti meneminen sujuu?

• Anonyymi

Reissussa olin
      Tietokonetta ei
      kerennyt.
      Mukavaa iltaa,))

• Anonyymi

Aloitus ei minulta. En tee enää aloituksia ja koitan olla pois täältä.
        Öitä.

• Anonyymi

Hei tää pelko mikä jäytää koko ajan, en tiedä onko se sinun vai minun. Mutta tää on ihan saakelin turhauttava. Kerran se on avautunut kuka siellä takana "luuraa". Se on ihan totta. Tää taakka on ihan turha...

• Anonyymi

Joskus kuulen kun puhut ääneen asioita ihan konkreettisesti, vaikka et ole paikalla. Ne on maailman hienoimpia hetkiä, koska mun ei tarvitse näytellä yhtään mitään. Ihan kuin miljoona kivenmurikkaa kertaheitolla olisi pois sydämeltä ja hartioilta samanaikaisesti.

Ja ne kerrat kun olen puhunut minulle paranee koko ajan. Alussa olin aika järkyttynyt kun ääni hävisi ja tuli hätä. Nyt ei tule, koska mä tiedän että olet oikeasti siellä jossain.

Mutta emmä pysty lakkaamaan ajattelemasta sua. Mun on vaan pitänyt totutella, että asut mun sisällä. Ja mä oon todella iloinen siitä.

Weird huh?

• Anonyymi

Sult tai silt toiselt kuitenki?

• Anonyymi

Ei ku se tietää mun kipunoinnin.

• Anonyymi

Mä vaan ihmettelen miten se osaa olla niin tasapainoinen. Uskomatonta.

• Anonyymi

Hyvää yötä Tee :)

• Anonyymi

Öitä ja kauniita unia.

• Anonyymi

Hyvää yötä! Kiitos kun olet olemassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan täällä joku on;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös kiitos, kun olet olemassa. En jaksaisi ilman sua enää.

• Anonyymi

Jokohan pitäisi ketju
      rasvata;))

• Anonyymi

Sateinen aamu
      Kauniin kesän tekee.

• Anonyymi

Tea, Earl Gray -hot.... kuten avaruussarjoista kapteeni Picardilla lempijuomana.

Avaruusjuttuja on aika paljon nytkin ollut ilovisiossa, eli televisiossa... itsessäni on vielä paljon sarjoja mitä ostin katsottavaksi... Star Trek -juttuja :D

• Anonyymi

Mä en tee tee aloituksia!

• Anonyymi

En muuten minäkään tee aloituksia, enkä laita viestejä teelle, enkä monelle muullekkaan. Satuin lukaisemaan tämänkin ketjun ja teki mieli kirjoittaa, jos tästä sattuisi olemaan jollekin hyötyä.

• Anonyymi

Ken sen tietäisi;)

• Anonyymi

Aika viihdyttäviä katsoa nuo avaruusjutut, kun on koko tuotantokin sitten jostain sarjasta ei jää kesken mikään seikkailu, draamaa on myös paljonkin noissa, ihan lapsillekin sopivia tuollaiset... 49 DVD-levyä noita katsottavana.

• Anonyymi

Täällä on näköjään todella monta jotka pelkää viiskymppistä Tarjaa.
      Minä en kuulu tähän joukkoon. saan hänen pahuudestaan vain voimaa.
      Tämä ei ehkä liity tähän, mutta minusta on viime aikoina tullut kirjastojen vakikävijä. Siellä tiedän voivani surffata ilman laitteiden jumittamista rauhassa ja lisäksi tapaan aina uusia ihania tuttavuuksiakin, ihan niin kuin noin viikko sitten kävikin.
      Tapasin upean miehen ja olemme käyneet jo kerran treffeilläkin. :))

• Anonyymi

Ja viikko sitten tosiaankin kaikki laitteeni jumittivat sihen tyyliin, etten voinut olla päätymättä kirjastoon, joka olikin sitten varsinainen onnenpotku. En olisi ikinä päätynyt sinne muuten, mutta puhelimen/netin toimimattomuuden vuoksi päädyin sitten sinne kuin kohtalon johdattelemana. :D Tästä en nyt voi kuin kiittää takkuilevia yhteyksiä. :))

• Anonyymi

Jos tukka takkuilee niin silloin kai toivelahjasi joulunakin olisi harja, KATUHARJALLA harjaat takkutukkaasi.

• Anonyymi

Tsekkasin juuri, että kirjastot näkyy olevan huomennakin auki. :))))))

• Anonyymi

Tästä tulee mieleen eräs entinen openi, joka aina sanoi että kirjasto on ystävämme. :-)

• Anonyymi

Kirjasto on ystävä hah noniin hyvä sanonta.

Minun mielestäni on hauska katsoa noita tytölillä on paljonkin moottoriajoneuvoja, mopoja ja muita, aika hienojakin millä ajelevat... huvittaa mutta ei pahalla mielellä vaan ihastuneena ehkä katson kun ajelevat niillä vempeleillään.

• Anonyymi

auto ja muita muodissa olevia moottorijuttuja, kaikki eivät ole samaa mieltä että tytöillä saisi olla ollenkaan ajo-oikeutta moottoriajoneuvoihin, eräs kaveri sanoi että melkein kurvasi moposkootterilla suojatiellä kävellessäni päälle sellaisella kovaa vauhtia, letti vaan liehui menossa.

• Anonyymi

Miten oikein pystyt alentamaan itsesi näin alas olemalla tekemisissä sosiaaliluokan alimmalla askelmalla olevien kanssa?? Merkkaako raha todellakin niin paljon, että rikokset ja rikollisten kanssa seurusteleminen on sen arvoista? Pyöriminen kaiken maailman hörhöjen kanssa ei varmaankaan ainakaan paranna itsetuntoasi. :(
      Elämän voi elää paljon onnellisempana kun sen vaan tekee oikein.

• Anonyymi

Onko alemman yhteiskuntaluokan ihmisten kanssa pyöriminen hörhöjen kanssa pyörimistä (sitäpaitsi jonkun kannattaisi lukea historiaa vähän enempi, jotta tietäisi ettei luokkayhteiskuntaa enää ole). Totta kyllä on, että sivistymättömät äkkiseltään rikastuneet on monesti aika hörhöjä, mutta muut niin vaatimattomuus on kaunistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko alemman yhteiskuntaluokan ihmisten kanssa pyöriminen hörhöjen kanssa pyörimistä (sitäpaitsi jonkun kannattaisi lukea historiaa vähän enempi, jotta tietäisi ettei luokkayhteiskuntaa enää ole). Totta kyllä on, että sivistymättömät äkkiseltään rikastuneet on monesti aika hörhöjä, mutta muut niin vaatimattomuus on kaunistakin.

Joo, mutta sitten se itkee täällä uhkaille itsemurhilla..
        Eipä tuo elämä tällaista lakia noudattavaa päihteetöntä ainakaan oikein vakuuta.
        Kuka nauttisi rikollisesta päihteidentäyttämästä arkipäivästä??

• Anonyymi

Kiva viesti alottajjalla.

• Anonyymi

T mullakin ajatuksissa... varattukin. Unohtaa siksi kannattaa.

• Anonyymi

Älä unohda mua ainakaan, mä ajattelen ehkä just sua

• Anonyymi

Monta kirjainta sun nimesssä..)

• Anonyymi

T.... Viisi kirjainta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.... Viisi kirjainta

:DDDDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:DDDDD

Mikä on niin hauskaa?

• Anonyymi

Ei ollut minulta..)

• Anonyymi

:DDDDD:lle Tarja?

• Anonyymi

Nainen vai mies mielessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:DDDDD:lle Tarja?

Ei ole Tarja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Tarja

Kukas T:lla on mielessä?

• Anonyymi

Mies.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mikäs kirjain Teetä kaipailee?

• Anonyymi

J kirjain.

• Anonyymi

Mietitkö koskaan, että joku kouluttamattomista narkkari/seksikavereistasi käräyttäisi sut? Jos kieltäydyt antamasta enempää rahaa tai aineita? Mites sitten suu pannaan??!!

• Anonyymi

Jo tämä aloituskin kuvastaa pelkoa teehen. :/
      Toinen pelkää teen kostoa, rahahanan sulkeutumista tai aineiden loppumista näistä kirjoituksista....

• Anonyymi

Minä suljen nyt koneen. Todella likainen olo kun olen ollut täällä sellaisten seurassa joita yleensä vältän, koska oikeassa elämässä valitsen todella tarkasti keiden kanssa alan seurustelemaan siis ihan muutenkin kuin romanttisessa mielessä. Vedän tiukan rajan jota en mistään suurestakaan summasta tulisi (enkä edes taloudellisista syistä joutuisi)ikinä alittamaan.
      Toivottavasti saan pitää jatkossakin oikeuden valita itse seurani ja pitää epätoivottavat (en nyt ala erittelemään tähän tätä joukkiota)yksilöt kaukana minusta.

• Anonyymi

Samoin ajattelen miehenä. Rajansa kaikella oltava. Jos toinen on valmis vajoamaan syvyyksiin niin tuntuu enemmän vastuuttomuudelta itseään kohtaan. Marttyyriys ja uhriutuminen liikaa, ei hyvästä. Jokainen tehköön sitä mistä tykkää, hetkessä eläminen on toiselle sitä ja toiselle toista. Ei tarkoita aina samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin ajattelen miehenä. Rajansa kaikella oltava. Jos toinen on valmis vajoamaan syvyyksiin niin tuntuu enemmän vastuuttomuudelta itseään kohtaan. Marttyyriys ja uhriutuminen liikaa, ei hyvästä. Jokainen tehköön sitä mistä tykkää, hetkessä eläminen on toiselle sitä ja toiselle toista. Ei tarkoita aina samaa.

Sä et tajua mitään.

• Anonyymi

Hyvää huomenta;))

t Tja....

• Anonyymi

Jiikö?

• Anonyymi

Kyllä täällä on typeryyttä. Monenko elämää koitatte sekoittaa nimien sun muiden luulojenne kanssa. On tässä hyvätkin puolensa. Voi taakkaansa tyhjentää anonyyminä.

• Anonyymi

Eipä kurjutta kummempaa.
      Vastaus vain jos naiselta miehelle.

• Anonyymi

Taatu, Taatu!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe