Toistamiseen öyhöttää ja syyllistyy kerta toisensa jälkeen kiihottamiseen kansanryhmää kohtaan. Jatkaa aina vain kovemmalla vaihteella ja uhoaa poliiseille.
Uhoaa öyhöttävänsä jatkossa lisääkin. Mikään häntä ei pidättele, hän uhoaa!
Häpäisee muslimien pyhää kirjaa, jakaa kiellettyjä vihapuhetta ja rasismia sisältäviä mainoksia, haukkuu kuulijoitaan. Näitä öyhötystapahtumia tullaan Marcon toimesta näkemään niin kauan, kuin mies saa olla vapaalla jalalla. Miksi hänen annetaan käyskennellä keskuudessamme, kuin mikäkin raivohärkä karjumassa älyttömiä yleistäviä öyhötyksiään. Kansalaisilla alkaa tulla jo mitta täyteen.
Parasta olisi, jos poliisi puuttuisi tähän mahdollisimman pian ja korjaisi Marcon talteen.
Vihapuhe on ehdottomasti kirjattava lakiin ja määrättävä entistä kovemmat tuomiot vihapuhujille. Toivottavasti uusi hallitus tekisi asialle jotain. Nollatoleranssi kaikelle vihaöykkäröinnille!
Marco päätynee tätä menoa vankilaan
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koraanin sietääkin lennellä, kyllä kirjoja saa Suomessa heitellä ihan vapaasti.
- Anonyymi
Koraanin heittely itsessään ei ole vihapuhetta, vaan kaikki se viha, jota MdW:stä tulee, tulee se suun ja eleiden kautta. Hänhän ihan sanoin, ilmein ja elein kertoo hyvin vahvasti, mitä mieltä hän on esimerkiksi ympärillä olevistaan kuulijoistaan. Hän ja hänen ryhmänsä ihan avoimesti keksii heille myös pilkkanimiä ja käyttävät näitä sitten ihan näissä ”vaalitilaisuuksissakin”.
Vaalimainokset myös sisältävät todella paljon vihaa ja ylettömiä yleistyksiä.
Koraanin heittely yhdessä vihapuheen kanssa on erittäin tuomittavaa ja jopa pöyristyttävää.
Marco päätynee tätä menoa - PSn kunniajäseneksi!😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479