Onko kenelläkään kokemuksia? Miten toimii asunnossa jossa on 2 huonetta ja käytävä huoneiden välissä? Pitääkö siivota huone kerrallaan ja käytävä erikseen vai voiko jättää yksinään esim työpäivän ajaksi mellastamaan?
Osaako kukaan sanoa mitä mallia ja mihin hintaan Gigantti myy? Vai mistä kannattaisi ostaa?
Roomba robotti-imuri..
9
31810
Vastaukset
- roomba
Hyvin toimii, minulla on kaksio n. 50m2, joka tosin on ympäri käveltävä. Aamulla kerran viikossa töihin lähtiessä painan roombam clean max nappia ja illalla töistä tullessani lattiat ovat puhtaat ja roomba ladattuna lataustelineessä. Roomba ei tykkää sähköjohdoista ja hapsu tai pitkäkarvaisista matoista, ne joutuu järjestämään pois roomban tieltä. Lyhytkarvaiset matot se puhdistaa harjallaan paremmin kuin imuri. Erinomainen ja toimiva laite ainakin sellaiselle, joka inhoaa imuroimista. Uusimmat mallit ovat roomba red ja discovery www.irobot.com. Ostaa voi (takuulla) suomesta robokeskuksesta ja Saksasta. Puolet halvemmalla sen saa lähetys kuluineen (ilman takuuta) www.ebay.com:ista (tosin voit joutua maksamaan tullia alv, jos huono säkä käy).
- riskaa- belia
kyllä kannattaa mielummin ostaa ihan firmalta. Minua on hassutettu ebay.ssa sillä ostin senkautta Luis Vuittonin laukun. Ei ollut aito vakuutteluista huolimatta. Kuntokaan ei ollut uuttavastaava. Parempi maksaa vähän enemmän ja olla häviämättä. P.s. Minäkin aion hankkia sellaisen imurin. Suomesta tosin niin onpahan jotain takuuta....
- riskaabelia
riskaa- belia kirjoitti:
kyllä kannattaa mielummin ostaa ihan firmalta. Minua on hassutettu ebay.ssa sillä ostin senkautta Luis Vuittonin laukun. Ei ollut aito vakuutteluista huolimatta. Kuntokaan ei ollut uuttavastaava. Parempi maksaa vähän enemmän ja olla häviämättä. P.s. Minäkin aion hankkia sellaisen imurin. Suomesta tosin niin onpahan jotain takuuta....
kun ostat power selleriltä, esim: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30336&item=7503719512&rd=1
- haloo
Olemme olleet EU:ssa jo monta vuotta, etkä silti tiedä että eu-maiden välillä ei ole tullia? Alvi (joka Saksassa on 16%, kun Suomessa 22%) on kamoissa yleensä jo hinnassa (vrt. Suomi). Eli roombaa saa Sakuista 269 15-30 egee postikulut.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30336&item=7503719512&rd=1
Suoraan: http://www.manfredswelt.de/
JA laitteissa 2 vuoden takuu. Senkun kiikutat Suomessa huoltoon jos menee rikki.
Roomba
- jl76
Meillä Roomba on ainakin tehokkaasti siivoskellut kahta kämppää, toinen on komio, ja toinen pieni kaksio, vaikuttaa siltä että roomba osaa oppia joitain asioita, esim ensimmäisenä päivänä se ei mennyt yhden pöydän alle jossa oli tuoleja edessä, mutta toisena päivänä, se meni niiden tuolienkin alle, ja otti pölyt poies. Liekö Roombassa jokin muistitoiminto?!?, että se muistaa ja parantaa siivoustaan seuraavilla kerroilla, toisen kämpän siivouksessa tosin vaan ahkeroijalta loppu puhti kesken, eteisen ja olohuoneen kutakuinkin samalla akulla jaksoi siivota 3hkk lisäksi, mutta ennen makuuhuonetta pienemmässä kämpässämme loppu puhti kesken :) se annettakoon anteeksi, todella tarkkaa työtä tekee vaikka vähän huonekaluja töniikin terveisin neljä tyytyväistä yhden ja saman roomban käyttäjää.
- nuu-nuu
Hyvin toimii meilläkin n. 80 80m2 huoneistossa. Puhti loppuu kesken, mutta ajastimella imuroi 3 kertaa päivässä. Ja seuraavana päivänä vekotin kannetaan yläkertaan... Meillä 2 lasta ja koira. Ennen imuroitiin koiran takia 3-4 krt/viikko. Nyt 1-2 krt/kk. EHDOTON PELI!!!
- Kalle
nuu-nuu kirjoitti:
Hyvin toimii meilläkin n. 80 80m2 huoneistossa. Puhti loppuu kesken, mutta ajastimella imuroi 3 kertaa päivässä. Ja seuraavana päivänä vekotin kannetaan yläkertaan... Meillä 2 lasta ja koira. Ennen imuroitiin koiran takia 3-4 krt/viikko. Nyt 1-2 krt/kk. EHDOTON PELI!!!
Terve
Meillä on perinteinen rintamamiestalo, jossa on keskitasossa eteinen plus kolme huonetta, ympärikäveltävissä. Imuroitavaa pinta-alaa 70 neliötä per taso. Keskitasossa on huoneiden välissä on n. sentin korkuiset kynnykset, mutta ei ovia. Onko kenelläkään tämänlaisesta kokemusta, että toimiiko Roomba järkevästi tämänlaisessa ympäristössä? Löytääkö takaisin kotipesälle latausta varten yms?
Talossa asuu aikuisten lisäksi 2 lasta, 2 kissaa ja koira, joten hiekkaa ja karvoja kertyy ihan liiaksi.
- Marge13
Meitin kämpässä on kolme huonetta ja eteinen, jos riittää arki siivous, niin voi laittaa päiväksi pyörimään, laittaa esim eteiseen laturin että löytää lataus pisteelle! Parempaa siivousta kun haluaa, niin kannattaa laittaa huone kerrallaan! Meillä on Roomban SE malli jossa lataus asema jonne hakeutuu ittekseen, kannattava ostos! Robottinet ja musta pörssi myy 429e. Iso koira ja pari lasta talossa, ni kyllä jelppaa arkea suunnattomasti!!!
- matot?
Minulla on paksuja persialaisia mattoja. Miten robotti-imuri niistä selviää; kuinka korkean maton päälle laite pääsee omin avuin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722