kaikki kohdalla

Anonyymi

Isoja kiviä heitetty portaille ,ihme tarinaa oliko isot kivet suurempia kuin aikaisemmat kookkaat kivet joita oli heitetty oveen kaksin kappalein minkä kokoisiksi isot kivet muuttuu nukutun yön jälkeen? Kookkaat kivet muuttivat usein kokoja viikon välein .Minkä kokoisia olivat ensimmäisen kerran . onko odotettavissa isojen kaivinkoneiden siirtämässä kiviä ......

14

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmojen lämmetessä mielenterveys ongelmat kasvavat , keväisin tulisi tarkistutta kallonkutistajalla määrättyjen lääkkeiden toimivuus. Toinen asia tietysti jos alunperin on kerrottu valheita jälkeen päin valheet yleesä kasvavat kun ei muista totuutta

    • Anonyymi

      Ei ole kiva herätä kiven tai lumipallon heittoihin pimeänä aikana tai vaikkapa yöllä. Olen kokenut saman. Ei ole kevään syytä. Tapahtuu muinakin vuodenaikoina.

      • Anonyymi

        Kaveri valittaa äitinsä hoidosta palvelutalossa ja on aikaa pyöriä tyttöystävän luona(vaimo, julistaa facebookissa ja kuvia löytyy) Kävisi töissä, ja maksaisi
        veroa! mutta ei, valittanut viranomaisille. Tekee perättömiä rikosilmoituksia,
        ja näkee ajojahdin kohdistuvan itseensä. Kiviä löytyy portailta, taitaa löytyä kivi sydänmestä. Käräjillä auttaa(vaimoa) huoltajuusriidassa ja kertoo muunneltua totuutta. Kts. facebook hänen nimellään.


      • Anonyymi

        Valehtelija saa lopulta sen minkä ansaitsee ,totuutta ei pääse pakoon valheilla


    • Anonyymi

      Kävisi lääkärissä ,ei taida uskaltaa, sulkevat suljetulle välittömästi

    • Anonyymi

      Mitä tapahtu. Järjettömän kovaa huutoa eräästä asunnosta lääkeiden vaikutusko loppunut vaiko perättömien lausumien julkitulo sellaisten luettavaksi jotka eivät katso suopeasti valehtelijan toimia

    • Anonyymi

      Kompastui asunnossaan kiviin ja löi päänsä kiveen ,kivi halkesi sitä valittaa kohta kirjoittaa haljenneesta kivestä yleisön osastolle paikallislehteen ,kuinka kivet hallitsevat kummittelevat häntä päivin öin

    • Anonyymi

      Kummia kyllä puhutte.

    • Anonyymi

      Jo 2005 paavo totesi ko puhuvan perätöntä tarinaa

    • Anonyymi

      Onko pystynyt selventämään miksi väitetyt kivet ovat muuttaneet kokoa useita kertoja muutaman päivien välein suurentuneet välillä jopa pienentyneet omissa julkisissa kirjoituksissaan ? Ehkäpä totuus onkin vakava mielenterveys ongelma vaiko patologinen valehtelija kyseessä

    • Anonyymi

      Kertonut jo kivien olleen 3 eri kokoisia eri aikaan julkisissa julkaisuissa . Mielen terveyskö ottanut vallan. Uskooko itsekkään tarinaansa.

      • Anonyymi

        Mielen terveys on valloillaan! Valloittanut koko mielen!Eri aikana ja eri paikassa kivet voi olla eri kokoisia. Olen itse käynyt katsomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielen terveys on valloillaan! Valloittanut koko mielen!Eri aikana ja eri paikassa kivet voi olla eri kokoisia. Olen itse käynyt katsomassa.

        Minkä kokoisia kivet oli alunperin kun kuuleman mukaan ko hlöllä oli nämä kivet mukana hallituksen kokouksessa ja laittoi pöydälle.? Muutaman päivän päästä hlön omilla nettisivuilla kivet olivatkin kookkaita kiviä (Tee netti haku kookkaille kiville) ymmärtänet sitten mielenterveys ongelman. Vkon päästä paikkalislehdessä sama kirjoitus kivet kuitenkin olivat enää nyrkin kokoisia kiviä, olivatko kivet siis pienentyneet huomattavasti.? Ko ovi on myös tarkastettu ,siinä eikuuleman mukaan ole mitään kolhuja naarmuja ko suuruudelta olevista kivistä joita ko hlö on kertonut useaan otteeseen eri medioissa heitetyn asumansa asunnnon ulko oveen, tarkastuksen hlö oli tehnyt asukkaile kirjelmän jonka mukaan hlö vakuttaa omalla allekirjoituksella että ulko oveen heitetyt kivet olisi oleet kookkaita kiviä. Mielenterveys suurentaa pienentää kiviä, riippuen lääkityksestä.


    • Anonyymi

      Hammaslääkäri sanoi pese hampaat edes kerran päivässä , ettei tuu reikiä suu täyteen ,valittanutko kohtelustaan ko jonossa hoitotakuu ei muka toimi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe