Olin tai olen jollakin tavoin vieläkin yhä edelleenkin rakastunut/kiintynyt eräseen e-posti ystävääni, mutta en ole oikein saanut selvyyttä hänen tunteistaan. Hän on kyllä eronut mutta elää vain työlleen ja lapsilleen. Eikä se vaikuta siltä että hän haluaisi etsiä muutosta vaikka onkin aika tyytymäton yksinäisyyteensä.
Yritän pumpata häneen elämää näin elektronisesti mutta kaikki yritykseni epäonnistuvat jatkuvasti. Hän kaipaa takaisin entisen vaimonsa luokse, joka taas omalta osaltaan ei halua tulla takaisin.
Nykyään tuntuu siltä että sen sijaan kuin että hän piristyisi niin käykin näin että minä itse saan masennuksen hänen tilastaan, meidän kontaktista ja nurjasta asenteestaan. Olisn halunut tavata hänet mutta hän ei ole ollut valmis siihen. Tuntuu oudolta että olen tavanut ihmisen nettissä jota ei voi koskaan tavata eika tuntea ihan kokonaan. Jotenkin minua vaivaa tämä asia. En osaa otta edes tämän tyyppisiä ihmissuhteita ilan noin vain lonkalta.
Rakkautta ilman vastausta
8
844
Vastaukset
- kaikki asiat
käsissä. Tee itse johtopäätökset. Elää työlleen ja lapsilleen. Ei ole päässyt eroon vaimostaan, haluaa takaisin, eroprosessi täysin kesken, ei halua tavata sinua masentuu viesteistäsi. Mieti mitä kirjoitit.
- Leeni
Huomaan kyllä että näin on. Minun on vain niin vaikeaa ymmärtää sellaista kun olen elänyt ihan erilaisen elamän. Minun mielestäni kaikki on ollut niin kuollutta hänen avioliitossaankin ihan alkujaankin. Luulisi että hän olisi onnellinen että hän on pääsyt eroon tästa kuolleesta pesästä. Mutta ei, hän on nyt ruvenut kuolaamaan takaisin ja luulee että kaikki tulisi hyväksi kuin taikaiskusta.
Heillä eivät ole ollut seksiäkaan ikiaikoihin eikä mitään yhteistä edes silloin kuin he elivät yhdessä. Tämä menee varmaankin psyykkisen häiriön puoleelle. Hän voi olla vaikka sadisti joka nauttii kuin voi kiusata toisia. Jotain niin outoa on tässä asiassa että pitää ihan tuulettaa ajatuksiaan täällä verkostossa.. - KIKKA
Leeni kirjoitti:
Huomaan kyllä että näin on. Minun on vain niin vaikeaa ymmärtää sellaista kun olen elänyt ihan erilaisen elamän. Minun mielestäni kaikki on ollut niin kuollutta hänen avioliitossaankin ihan alkujaankin. Luulisi että hän olisi onnellinen että hän on pääsyt eroon tästa kuolleesta pesästä. Mutta ei, hän on nyt ruvenut kuolaamaan takaisin ja luulee että kaikki tulisi hyväksi kuin taikaiskusta.
Heillä eivät ole ollut seksiäkaan ikiaikoihin eikä mitään yhteistä edes silloin kuin he elivät yhdessä. Tämä menee varmaankin psyykkisen häiriön puoleelle. Hän voi olla vaikka sadisti joka nauttii kuin voi kiusata toisia. Jotain niin outoa on tässä asiassa että pitää ihan tuulettaa ajatuksiaan täällä verkostossa..unohtamaan koko tyypin. Itsekin kirjoittelin melkein vuoden yhden eronneen miehen kanssa joka selvästikin ramppasi exänsä luona eikä tavattu koskaan. Kirjoittelu vain lopahtti yhtäkkiä. Miehet haluaa vain virtuaalivaihtelua ja flirttiä näin netin välityksellä. Olen taas palannut "luontoon" eli uskon livetreffailuun. Paria kirjoittelukaveria tapasin kerran ja kumpikin oli niin rupsahtaneita ettei herättänyt mitään kipinää, odotin vain sen klassisen tunnin ja lähdin kotiin. Olisi tehnyt mieli heti kääntyä kannoiltaani mutta en kehdannut. Oletko nähnyt kuvaa tästä auervaarasta? Ethän voi tietää vaikka näitä meilikavereita olisi ympäri Suomenniemen! Olet varmasti ansainnut parempaa kohtelua! Voithan sinäkin kirjoittaa että joku vanha hyvä ystäväsi on alkanut lämmitellä suhdettanne ja kuinka tärkeä hän oli sinulle. Ota muutama askel takapakkia. Miehet alkavat perääntyä ja menettää mielenkiintoaan heti kun nainen alkaa kiinnostua. Tämä on tällaista kissa ja hiirileikkiä. Jos sellaista kovin kauan jaksaa pelata.
- ...
Nettiystavasi on kertonut sinulle suoraan ja rehellisesti ettei han halua sinulta muuta kuin silloin talloin sanan pari sahkopostina, tokkopa enaa sitakaan.
Mita varten sina kuisaat hanta? Hanhan on aivan suoraan sanonut etta haluaa elaa vain lapsilleen, Hatun Nosto Hanelle!, ja tyolleen. Siina ei ole sinulle tilaa. Miten tuon asian voi enaa selvemmin sanoa? - nane
Hän ei ole varmasti valimis kiinteään suhteeseen. Viisas nainen ajattelee aina lapaisa ennen kuin satunnaista seurustelusuhdetta. Neuvoisin sinua pistämään jäitä hattuun. Naiset ahdistuvat siitä, että mies hätyyttä. Yleensä eronnut naine on jo joutunut kokemaan monenlaista harmia. Yksinäiset miehet niin mielellän tulisivat valmiiseen perheeseen, mutta siinä on suuria riskejä. Jokaise perheenjäsenen elämä voi mennä vinkasalleen. Ole viisas ja etene varovasti. Odota, että hän ottaa yhteyttä. Jos ei ota, teillä ei ole mitään yhteistä.
-nane - Rapemies
Miehet hakevat täältä virikkeitä ja seikkaulua. He harvoin jättävät perhettään seksin takia, koska mies on luotu jatkamaan sukua, hän jatkaa sitä vaikka virtuaalisesti ja vetää samalla käteen. Neuvoisin sinua, jos olen vapaa, älä ihmeesä ala sellaiseen suhteeseen, jonka piiriin kuuluu useampi henkilö, eli älä sekaannu ukkomiehiin. Kukaan viisas mies ei jätä hyvää vaimoaan, mutta haluaa kyllä syrjähyppyjä. Tämä mies ei selvästi halua edetä siihen ja silloin sinun tehtäväsi on suunnta katseesi muuaalle.
-mies- aika usein nähty
missä miehen viisaus,kun jatkaa pettämistä vaikka tietää mitä siitä seuraa,eli vaimo ei jaksa vaan eroaa.Missä on miehen viisaus?
mutta kannattaisiko sinun hyväksyä myös sellainen ajatus, että ihmiset kohtaavat satunnaisesti ja vain hetkeksi. Jakavat jotain, saavat ja antavat, kunnes taas jatkavat omaa matkaansa hieman entistä rikkaampina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545455Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223518Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921387