Sinua tuli niin ikävä

Anonyymi

Iski voimakkaasti ikävä sinun luoksesi, sinua nähdä. Voi. Olin kuin kuiva maa, joka janoaa vettä näännyttävän kuivuuden jälkeen. Huh, sinua. Missä olet? Miksi et ole luonani? Iso tyhjä kolo kaiverrettu sydämeeni, sinun kokoinen. Se huutaa. Se kutsuu. Se janoaa rakkauttasi. Olisitpa siinä. Voi.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

VOI VOI..
      SE RAKKAUS...IKUINEN...KAIPUU...❤
      T:ELLU

• Anonyymi

Ketä kaipaat?

• Anonyymi

No häntä, joka iskee mieleeni kuin tuhat salamaa silloin tällöin, tai oikeastaan usein. Kun häntä ajatteleekin...

• Anonyymi

Mäkin ikävöin sua.

• Anonyymi

Niin mäkin sua ♥️ Koska jutellaan? S

• Anonyymi

Ensiviikolla ?

• Anonyymi

Oi sinä siinä veisitkö vihdoin ja viimein tuon ässän pois täältä ulisemasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensiviikolla ?

Sopii! Kysytkö juttelemaan vai jäädäänkö joku ilta (mikä?) roikkumaan sinne?

• Anonyymi

t. Rakkauden tuskissaan uliseva-ässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Rakkauden tuskissaan uliseva-ässä

Milloin lopetat muiden henkilöllisyydellä kirjoittelun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii! Kysytkö juttelemaan vai jäädäänkö joku ilta (mikä?) roikkumaan sinne?

Minne sinne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin lopetat muiden henkilöllisyydellä kirjoittelun?

Jos satut olemaan hän, niin kai tajuat, etten koskaan kirjoittaisi mitään tuollaista? Ei ole enää asiaa, se on käyty läpi.

• Anonyymi

Mää en jouda nyt.

• Anonyymi

Minullakin ikävä sinua ja tulee olemaan kova ikävä, mutta yritän selvitä, sitten me nähdään taas, kumpa olisin siellä ;)

• Anonyymi

Hyvä oli tämä kuulla. Hyvä sana.

• Anonyymi

Tiällähän mie kotona nenää kai......köh köh röhm.....tärkeitä papereita plaraamassa.

• Anonyymi

Oletko sitä koskaan ajatellut, kuinka suuri on minun ikävöimisen tunne ja kaipuu lähellesi kainaloosi turvaten kaikkeen rakkauteen, sekä lämpöön, kun se tulee kohdalleni. Tuskin olet sitä edes huomannut, mutta niin se on. Olen tyytynyt osaani, koska en tunne sinua jolla on tuo ikävän ja kaipuun tunne...sorry.

• Anonyymi

Jos itse häntä kaipaat, niin totta silloin tunnet hänet. En oikein ymmärrä, mitä tarkoitat.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      63
      3991
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3815
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3609
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3417
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3179
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2658
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2635
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2522
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2189
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2179
    Aihe