Vertaistukiryhmät ei aina ole vaihtoehto. Viimeksi kun katoin niin en löytänyt yhtäkään nettiriippuvuusryhmää. Ja muutenkaan vertaistuki ei ole mun juttu. Se sopii joillekin mutta jotkut käsittelevät nämä asiat mielummin yksin, eikä kyse ole häpeästä tai mistään sellaisesta.
Olen yrittänyt meditointia, se vaatii mun kohdalla paljon harjoittelua. Yks ateria päivässä toimii mulle paremmin, se muuttaa aivoja jotenkin ja on vähemmän tapojensa orja. Muttei se yksin taida riittää, ainakaan mun kohdalla.
Mitä muita keinoja olette käyttäneet onnistuneesti?
Miten eroon riippuvuuksista?
5
775
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuvuudesta toiseen. Usean vuoden päivittäinen dokaaminen vaihtui kuuteen viikottaiseen kuntosalitreeniin hieman ennen 60v ikää.
Elän "on / off" olotilassa. Pysyessäni raittiina on tuo salirytmi kuin tauti.
Kun vaihdan ympäristöä niin silloin palaan tuohon vanhaan tapaani.
Kierre josta en pääse pois.Toi on toiminu mullakin muissa riippuvuuksissa, mutta nettiriippuvuus on itellä niin helvetin syvälle juurtunu jostain syystä... ihan 3v:stä asti muistan kattelleeni ruutua, siitä se lähti. Onhan se paljon parempi terveydelle ku alkoholi mutta vittu ku ei pääse eroon
- Anonyymi
Tässä apua riippuvuuksista eroon pääsemiseen.
Eroon päihteistä suggestioäänite - Meditaatio hypnoosi
https://www.youtube.com/watch?v=Z1g9RrPdoGA
Tässä myös ilmainen Eroon päihteistä opus e-kirja, jossa on työkaluja samaan asiaan.
https://designrr.page/?id=204010&token=1991616791&h=7246 - Anonyymi
Yksinkertaisesti miettimällä miten paljon alkon käyttö aiheuttaa terveys-,talous ja ihmissuhdeongelmia.
Ainoastaan 3 viikon krapulan vietin osin yksityisairaalassa osin kotilääkärin valvonnassa.
15 vuotta sitten… - Anonyymi
-------> PÄIHDELINKKI / Vetaistuki / keskustelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814