Vertaistukiryhmät ei aina ole vaihtoehto. Viimeksi kun katoin niin en löytänyt yhtäkään nettiriippuvuusryhmää. Ja muutenkaan vertaistuki ei ole mun juttu. Se sopii joillekin mutta jotkut käsittelevät nämä asiat mielummin yksin, eikä kyse ole häpeästä tai mistään sellaisesta.
Olen yrittänyt meditointia, se vaatii mun kohdalla paljon harjoittelua. Yks ateria päivässä toimii mulle paremmin, se muuttaa aivoja jotenkin ja on vähemmän tapojensa orja. Muttei se yksin taida riittää, ainakaan mun kohdalla.
Mitä muita keinoja olette käyttäneet onnistuneesti?
Miten eroon riippuvuuksista?
5
1398
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuvuudesta toiseen. Usean vuoden päivittäinen dokaaminen vaihtui kuuteen viikottaiseen kuntosalitreeniin hieman ennen 60v ikää.
Elän "on / off" olotilassa. Pysyessäni raittiina on tuo salirytmi kuin tauti.
Kun vaihdan ympäristöä niin silloin palaan tuohon vanhaan tapaani.
Kierre josta en pääse pois.Toi on toiminu mullakin muissa riippuvuuksissa, mutta nettiriippuvuus on itellä niin helvetin syvälle juurtunu jostain syystä... ihan 3v:stä asti muistan kattelleeni ruutua, siitä se lähti. Onhan se paljon parempi terveydelle ku alkoholi mutta vittu ku ei pääse eroon
- Anonyymi
Tässä apua riippuvuuksista eroon pääsemiseen.
Eroon päihteistä suggestioäänite - Meditaatio hypnoosi
https://www.youtube.com/watch?v=Z1g9RrPdoGA
Tässä myös ilmainen Eroon päihteistä opus e-kirja, jossa on työkaluja samaan asiaan.
https://designrr.page/?id=204010&token=1991616791&h=7246 - Anonyymi
Yksinkertaisesti miettimällä miten paljon alkon käyttö aiheuttaa terveys-,talous ja ihmissuhdeongelmia.
Ainoastaan 3 viikon krapulan vietin osin yksityisairaalassa osin kotilääkärin valvonnassa.
15 vuotta sitten… - Anonyymi
-------> PÄIHDELINKKI / Vetaistuki / keskustelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240