Jos joku on ihastunut minuun

Anonyymi

Mutta en ole ihastunut häneen takaisin päin niin mitä minun pitää tehdä?

18

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakota itsellesi romanttisia tunteita häntä kohtaan.

• Anonyymi

Kertoa hänelle suoraan ja etsiä joku toinen.

• Anonyymi

Ei mitään? Tai varmaan sanoa, että ei kiitos.

• Anonyymi

Otat ihailevan katseeni vastaan joka kerta kun kohdataan. t: Ihastunut Mies

• Anonyymi

Olen mies itsekin ja tarkoitan sitä, että jos nainen on ihastunut minuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies itsekin ja tarkoitan sitä, että jos nainen on ihastunut minuun?

Huh, meinasipa mennä aika homoksi. Olepa tarkempi aloituksesi kanssa ensi kerralla.

• Anonyymi

Kenelle aloitus oli? Miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Naiselle, itse olen mies.

• Anonyymi

Mistä ajattelet hänen olevan ihastunut sinuun? Luulo vai tieto?

• Anonyymi

Varmaan saanut jonkun viestin. Mutta jos ei ole saanut uutta niin varmaankin jo jätetty rauhaan.

• Anonyymi

Yksi toinen vain väitti.

• Anonyymi

Sano, et sul on yks toinen mielessä? Etkä halua menettää mahdollisuutta häneen, sooloilujen takia? Pahoittelet sitä tilannetta, jossa olette.

• Anonyymi

Olla ihan normaalisti, kyllä se laantuu, kun ei saa vastakaikua. Jos taas tunnustaa tunteensa, pitää kertoa rehellisesti, ettei itse ole kiinnostunut siten toisesta.

• Anonyymi

Joo että antaa vaan olla ja olettaa, jotkut ihan ehkä tiedostamatta antavat toiselle turhaa siimaa, sitten on niitä jotka tahallaan leikkii, itse sanon suoraan heti jos en ole kiinnostunut koska ei saa toista löyhässä hirressä pitää, toki jokainen reagoi eri tavalla ja ei se ole mustavalkosta, itselle kävi niin että vaikka sain kerran pakit ja koska kunnioitan naisia todella paljon niin sillonkin lupasin että ei tule ongelmia kun hän näin pyysi jkun oli joidenkin toisten miesten kans ollut ongelmia aiemmista pakeista ja lisäksi vielä näytin ihan olemalla oma itteni mutta silti ystävällinen ja aikuinen että en roiku kun se ihminen oletti turhaan sellasta vaikka ei mikään mun käytöksessä viitannut siihen, vielä tiesi että etsiin muita naisia ja kävin treffeillä siltikään ei uskonut, liekö siinä ollut niin että ehkä hänkin tunsi vahvasti mau kohtaan mutta kun ei ollut rehellinen itelleen ja tunteilleen niin ristiriita, kysyin monesti että mikä vaivaa että kerro vaan kun minä vauistoan erittäin herkästi tollaset asiat niin ei kuulemma olltu mitään hätää, jälkeen päin sain tietää että aiat ei ollut niinku väitti ja joku minussa ahdisti vaikkei siihen ollut mitään syytä ja tunsi mut suht hyvin.

No siitä huolimatta että annoin olla ja kävin reffeillä muiden kanssa yms, ja hän ei todellakaan antanut vastakaikua, huomasin että olen rakastunut ja nyt vasta alkanut se tunne häviämään ja on hävinnyt mutta hänet muistan aina, sen verran kummallisesti iski sisimpääni, purin itse tunteeni kirjottamalla koska kunnioitin hänen toivettaan että hänen kanssa en saa purkaa tunteitani, ja kirjottaminen auttoi, lisäksi opin itestäni lisää ja nykyään olen entistä rehellisempi itelleni ja tunteilleni, koska jos rakastut kaikesta huolimatta, paras tapa on se että annat ajan kans hävitä ja kun itkettää niin itket jne.

Koska vahva sydän on se joka rakastumisen ja sydänsurun ja pettymysten jälkeen pystyy rakastamaan muita ja myös itseään.

Itse odotin sen reilu 2 vuotta että tunteet hävis kokonaan koska sillä aikaa ei tullut mitään muiden kanssa koska ne vaikutti ne tunteet vaikka olenkin enemmään järki ihminen enkä antanut tunteiden ohjata liikoja, itse nyt vasta voin kunnolla alkaa taas etsimään jos se aikuinen pitkään suhteeseen haluava nainen löytys ja hyvässä lykyssä jopa sais joskus lapsia vielä tehä, se on tavoitteena hyvä ja realistinen.

Ei kiinnosta enää yhen illan jutut, vaikka olenkin todella seksuaalinen mies ja pidän seksistä, oman kokemukseni mukaan parasta parisuhteessa, lisäksi en voi antaa itsestäni sitä 1000 prossaa minkä annan naiselle suhteessa jos on vanhat tunteet tiellä, aina niitä ei voi sormia näpäyttämällä hävittää.

Ja tarkotan sitä että kaiken annan suhteelle ja naiselle itestäni, terveellä itsevarmuudella mutta muistan myös rakastaa itseäni ja ihan omana ittenäni kaunistelematta, aina naiselle kerron viaoistani ja virheistänikin koska ei mua muuten voi tuntea täysin, rohkeasti, hyväksyn naisenkin omana ittenään kunhan on rehellinen ja luotettava, itse olen luotettava ja rehellinen vaikka sitä täällä kukaan ei uskokaan mutta ei mua täällä kukaan tunne että ne asiattomat kommentit ja tunnistelut voi jättää pois.

Halusin vaan omalla kokemuksella ehkä auttaa ja ehkä voit itsekin oppia uutta, minä ainakin opin aina muiltakin jotain uutta jopa eriävistä mielipiteistä saan uutta perspektiiviä.

Haluan rakastaa aidosti enkä sillain että joudun osteleen omakotitalot ja autot sun muut ennenku naisell ekelpaa, toivon löytäväni samanlaiset arvot ja periaatteet omaavan naisen, ei tietenkään liian samanlaista mutta ite tiiän mitä haluan ja etin ja sen löydän vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo että antaa vaan olla ja olettaa, jotkut ihan ehkä tiedostamatta antavat toiselle turhaa siimaa, sitten on niitä jotka tahallaan leikkii, itse sanon suoraan heti jos en ole kiinnostunut koska ei saa toista löyhässä hirressä pitää, toki jokainen reagoi eri tavalla ja ei se ole mustavalkosta, itselle kävi niin että vaikka sain kerran pakit ja koska kunnioitan naisia todella paljon niin sillonkin lupasin että ei tule ongelmia kun hän näin pyysi jkun oli joidenkin toisten miesten kans ollut ongelmia aiemmista pakeista ja lisäksi vielä näytin ihan olemalla oma itteni mutta silti ystävällinen ja aikuinen että en roiku kun se ihminen oletti turhaan sellasta vaikka ei mikään mun käytöksessä viitannut siihen, vielä tiesi että etsiin muita naisia ja kävin treffeillä siltikään ei uskonut, liekö siinä ollut niin että ehkä hänkin tunsi vahvasti mau kohtaan mutta kun ei ollut rehellinen itelleen ja tunteilleen niin ristiriita, kysyin monesti että mikä vaivaa että kerro vaan kun minä vauistoan erittäin herkästi tollaset asiat niin ei kuulemma olltu mitään hätää, jälkeen päin sain tietää että aiat ei ollut niinku väitti ja joku minussa ahdisti vaikkei siihen ollut mitään syytä ja tunsi mut suht hyvin.

No siitä huolimatta että annoin olla ja kävin reffeillä muiden kanssa yms, ja hän ei todellakaan antanut vastakaikua, huomasin että olen rakastunut ja nyt vasta alkanut se tunne häviämään ja on hävinnyt mutta hänet muistan aina, sen verran kummallisesti iski sisimpääni, purin itse tunteeni kirjottamalla koska kunnioitin hänen toivettaan että hänen kanssa en saa purkaa tunteitani, ja kirjottaminen auttoi, lisäksi opin itestäni lisää ja nykyään olen entistä rehellisempi itelleni ja tunteilleni, koska jos rakastut kaikesta huolimatta, paras tapa on se että annat ajan kans hävitä ja kun itkettää niin itket jne.

Koska vahva sydän on se joka rakastumisen ja sydänsurun ja pettymysten jälkeen pystyy rakastamaan muita ja myös itseään.

Itse odotin sen reilu 2 vuotta että tunteet hävis kokonaan koska sillä aikaa ei tullut mitään muiden kanssa koska ne vaikutti ne tunteet vaikka olenkin enemmään järki ihminen enkä antanut tunteiden ohjata liikoja, itse nyt vasta voin kunnolla alkaa taas etsimään jos se aikuinen pitkään suhteeseen haluava nainen löytys ja hyvässä lykyssä jopa sais joskus lapsia vielä tehä, se on tavoitteena hyvä ja realistinen.

Ei kiinnosta enää yhen illan jutut, vaikka olenkin todella seksuaalinen mies ja pidän seksistä, oman kokemukseni mukaan parasta parisuhteessa, lisäksi en voi antaa itsestäni sitä 1000 prossaa minkä annan naiselle suhteessa jos on vanhat tunteet tiellä, aina niitä ei voi sormia näpäyttämällä hävittää.

Ja tarkotan sitä että kaiken annan suhteelle ja naiselle itestäni, terveellä itsevarmuudella mutta muistan myös rakastaa itseäni ja ihan omana ittenäni kaunistelematta, aina naiselle kerron viaoistani ja virheistänikin koska ei mua muuten voi tuntea täysin, rohkeasti, hyväksyn naisenkin omana ittenään kunhan on rehellinen ja luotettava, itse olen luotettava ja rehellinen vaikka sitä täällä kukaan ei uskokaan mutta ei mua täällä kukaan tunne että ne asiattomat kommentit ja tunnistelut voi jättää pois.

Halusin vaan omalla kokemuksella ehkä auttaa ja ehkä voit itsekin oppia uutta, minä ainakin opin aina muiltakin jotain uutta jopa eriävistä mielipiteistä saan uutta perspektiiviä.

Haluan rakastaa aidosti enkä sillain että joudun osteleen omakotitalot ja autot sun muut ennenku naisell ekelpaa, toivon löytäväni samanlaiset arvot ja periaatteet omaavan naisen, ei tietenkään liian samanlaista mutta ite tiiän mitä haluan ja etin ja sen löydän vielä.

Sä olet kasvanut miehen mittaan ajatuksiesi suhteen, mutta muista myös käyttäytyä ajatustesi mukaisesti, onnittelut:)

• Anonyymi

Kysy häneltä suoraan haluaako mulkkua?

• Anonyymi

Hmph 😑

• Anonyymi

En ole ihastunut mies suhun joten voit Olla ihan rauhassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe