Onko joku ollut Empun katkolla?
Minua infottiin, että sielä pakastetaan vaatteet, otetaan kaikki tavarat huostaan, ei saa meikata, vaan ensimmäisenä riisutaan vaatteet ja mennään suihkuun, ei saa ottaa neuletyötä mukaan, vaan neulepuikot otetaan pois...
Ajattelin tehdä sitten ristikoita, mutta otetaankohan kynäkin pois?
Sähkötupakka on kielletty...
En varsinaisesti ehkä tarvisi katkoa mutta en pääse kuntoutukseen muutoin kuin katkon kautta...
Empun katko
8
2687
Vastaukset
- Anonyymi
Laitoskuntoutukseen voi päästä myös avohoitokontaktin kautta Espoossa.
- Anonyymi
Ei Pidä Paikkaansa Vaatteet JOO Pakastetaan Yhden Hengen Huone SUL Puhelin Tietokone YMS
- Anonyymi
Lisäks katotaan ettei ruumiinaukoissa tuoda huumeita tai pulloja
- Anonyymi
kiitos hyvästä palvelusta teillä on väärä numero koittakaa helvetti päivittää se ymmärrättekö me narkomaanit päihde potilaat olettetodella tietäväisii meillä ei oli edes rahaa ruokaan ja te rahastatte törkeesti soitin vanhaan numeroon mutta kun numero tulee se sammuueli en saa uutta numeroo kiitoserittäin paljon nyt en voi enää soittaa saldo loppu kiitos olette todella tärkeitä syrjäyttää avun hankkijat kiitos jumalallista palvelua ps yrittäkää edes päivittää numeronne ..,,,.,.........-.-..............vit...,,....
- Anonyymi
haistakaa vitrtu rosvot
- Anonyymi
Hei! Olen kanssa menossa bentsojen takia. Saako siellä olla avaamaton nuuska kiekko, entäs oma puhelin? Olin 2020 siellä. Silloin sai olla oma puhelin, tupakkaa sai ostaa, mutta energiajuomat olivat kiellettyjä 😂 Onko asiat edelleenkin näin
- Anonyymi
Saa kaikki kiinninäiset jopa karkit ja puh saat heti 3 päivän päästä kauppa ja ulklilu ja silloin saat ainekin karkkis mut mä sain kun itse toin kaikki shaamppootkin
- Anonyymi
Tietääkö joku empun katkon numeroa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi683791Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo643524Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473207Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs643020100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es532611Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks362182Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522149Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa602012- 501937
- 511716