Peruspetturit Venäjän asialla

Anonyymi

Laadukas kirjoitus hesarissa aiheesta. Persut ovat venäläismielisiä jopa maanpetturuuteen asti. Kolumnistilta tosin unohtui persujen helmoissa pyörivä kielletty "vastarintaliike", joka avoimesti ajoi Suomen valtion hajottamista ja nykyisen Suomen alueen liittämistä osaksi Ruotsia.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006116931.html

11

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Äänestä Suomi takaisin (osaksi Venäjää)! Perussuomalaiset."😁

• Anonyymi

Äänestä Suomi takaisin 1930-luvulle, sitten myöhemmin pakitamme vielä 1830-luvulle.

T: Peruspetturit

• Anonyymi kirjoitti:

Äänestä Suomi takaisin 1930-luvulle, sitten myöhemmin pakitamme vielä 1830-luvulle.

T: Peruspetturit

Arvokas ajatus - kunhan ei sentään Ruåtsin vallan aikaan...

• Anonyymi
        Kränkkymaakari kirjoitti:

Arvokas ajatus - kunhan ei sentään Ruåtsin vallan aikaan...

No ne persujen helmaluteethan tosiaan haluaisivat takaisin 1730-luvulle.

• Anonyymi kirjoitti:

No ne persujen helmaluteethan tosiaan haluaisivat takaisin 1730-luvulle.

Joku mainitsi jopa Pähkinäsaaren Rauhan 1323 rajat...

• Anonyymi
        Kränkkymaakari kirjoitti:

Joku mainitsi jopa Pähkinäsaaren Rauhan 1323 rajat...

Persut haluavat Suomen takaisin kivikaudelle luulen.

• Anonyymi

Arto Luukkanen oli ennen Putinin ja hänen hallintonsa ankara kriitikko ja nyt onkin putinisti. Uhkailtiinko hengenmenolla.

• Anonyymi

Mikä lie totalitarismia ihannoiva ja länsimaista kulttuuria vihaava kypäräpääpappi taas. Ja "yllättäen" peruspettureiden riveissä.

• Anonyymi

Minkälaisia rangaistuksia teistä olisi sopivaa langettaa näille peruspettureille? Nykyaikaiset länsimaiset eivät varmaankaan olisi sopivia, koska peruspetturi halajaa muinaisuuteen. Itse ajattelin teilausta ja piinapenkkiä.

• Anonyymi

Koko konkkaronkkan lähettäminen junalla tavaravaunussa Siperiaan. Ilman paaluumahdollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko konkkaronkkan lähettäminen junalla tavaravaunussa Siperiaan. Ilman paaluumahdollisuutta.

No sehän olisi kyllä hyvä. Luulen vaan ettei Venäjä ota vastaan ongelmajätettä. Putinille muutenkin sopii että nämä peruspetturit veljespuolueineen mädättävät Eurooppaa sisältä käsin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      152
      1677
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      55
      1604
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      69
      1182
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      110
      1146
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      110
      992
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      56
      921
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      89
      862
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      753
    9. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      725
    Aihe