Mitä pelkäätte yhteydenotossa?

Anonyymi

Mitä pelkäätte aloitteen teossa?

Mitä pelkäätte pakeissa?

Mitä pelkäätte luottamisessa?

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä, että joku menee rikki.

• Anonyymi

Ottaisin yhteyttä jos sydän puhuisi selvää suomenkieltä. Kaipaan vaimoa elämääni. En halua kuin vaimon en halua mitään muuta tyhmää säätöä. Haluan hänen kanssaan kodin ja perheen. Ja oon hänelle uskollinen aina.

• Anonyymi

Mitä kieltä sydän puhuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kieltä sydän puhuu?

Jotain epäselvää muminaa se vain on. Mutta ehkä se on ihan hyvä. Vaimoa kun valitsee niin ei ole varaa hätiköidä. Etenkin jos tarkoitus on kuten minulla, kuulua vallan hänelle.

• Anonyymi

... ihmiselle susi.

• Anonyymi

Herkkänä ihmisenä, kun on jo "turpaansa" saanut muutaman kerran, niin ei enää uskalla.

• Anonyymi

Etsin seuraa tositarkoituksella en mitään yhden yön keilaa. En pelkää pakkien saamista. Olen nähnyt näitä yhden asian miehiä jo tarpeeksi. Seuranhakupalvelut eivät ole minua varten. Luottamustani ei voiteta helpolla.

• Anonyymi

Kelle muka pitäisi ottaa yhteyttä. Justhan mä soitin.

• Anonyymi

Nokialta tässä kommenttia.

Tuskimpa kukaan jolla suhteita jo takana on pelkää mitään yhteydenottoja.

Joku jolla on huono itsetunto voi taasen pelätä jotain pakkeja, koska silloin saattaa kokea itsensä vielä huonommaksi persoonana jos ei kelpaakkaan.

Itsellä henk. koht ei ole koskaan ollut pelkoja ottaa yhteyttä kehenkään. Aloitteiden tekokin on helppoa. Minulla ei ole mitään poikabakteeri kammoja niin kuin ala-asteella meillä luokassa oli valloillaan.

Muistan sen ajan kyllä hyvin kun hirvee paniikki ja melu luokassa jos opettaja määräsi paripulpetteihin istumaan vierekkäin tytön ja pojan. Meillä oli villi 27 oppilaan luokka ja opettaja teki näitä järjestelyitä mielellään meille jotta luokkamme pysyisi rauhallisempana. Tyttö ja poika ei villinnyt siihen aikaan toisiaan vaan punasteli nolona hiljaa mahdollisimman kaukana toisistaan. Toimivaa opiskelurauhan kannalta.

Paitsi kutosella. Silloin niitä jätkien putken läpi ampumia räkäklippipaperitolloja sai nyppiä hiuksistaan ja vieressä olevasta paperista sai tiirailla alastonkuva piirutusta itsestään... Ei siinä...

Toi luottamus onkin sitten sellainen kysymys että miten paljon voi odottaa että vieras ihminen luottaa vieraaseen. Onko normaalimpaa että vieraaseen ei luota ihan samoilla prosenteilla kuin tuttuun ?

Minusta luottamisen ensimmäisiä merkkejä on se että ylipäätään päästää millään lailla käsiksi omaan yksityiseen elämään.

Minun itseni kohdalla sitten kovempaa tuntemista vaatii että uskallan ladata käteen kotini avaimet että saat mennä vaikken kotona taikka että lyön kouraan vaikkapa maksukorttini.

Luottaminen lähtee pienistä asioista eikä tuntemattomalta voi odottaa että se luottaa käsiisi koko kotinsa, talousasiansa ja kaiken hyvin yksityisen ja henkilökohtaisen.

Itse en muuten koskaan antanut salasanoja edes avopuolisoni tietoon. Eikä sekään omiaan mun. Siinä meni raja siihen mitä kerrotaan toisillemme ja mitä toisiltamme salaamme.

• Anonyymi

lisään vielä seuraavan:

Jos minä en ota yhteyttä johkin niin selityksiä ovat:

-en tiedä että pitäisi

-ei ole mitään asiaa

-olen suuttunut.

-ei jaksa, ei pysty, ei kykene, väsyttää, kiire, sormet ei liiku, sattuu, liikaa mietittävää.... ääääää.., siis saatanallinen stressi ja työn paljous enkä vain tiedä mistä revin energiaa lisää jotta ratkeen joka suuntaan.

• Anonyymi

En mittää. Ei vaan ole ketään johon pitäisi ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Minä en voi ottaa yhteyttä ja aika näyttää mitä tulee tapahtumaan.

• Anonyymi

En oikeastaan pelkää pakkeja. Jos aloite saisi aikaan suhteen, se olisi ihanaa. Jos taas tulisi pakit, pääsisin eteenpäin. Suru toki olisi käsiteltävä.

Luotan häneen ja tiedän, että hän osaisi antaa pakitkin fiksusti. Enkä oikeastaan edes välitä, vaikka joku muu tietäisi mitä tunnen häntä kohtaan! En pelkää siis huhuja tai nolausta. Ei isot tunteet ole naurettavia, ne on isoja ha olen ylpeä, että näin suuresti olen saanut tuntea.

Silti pelkään. En edes tiedä ihan tarkkaan miksi pelkään. Ehkä kyse on siitä, että pelkään hänen vaivaantuvan tai tuntevansa itsensä ahdistelluksi. Olen ollut aika lähellä aloitetta, mutta silti jättänyt sen tekemättä. Olen kuitenkin yli 10v vanhempi, ja nainen ja vielä avoliitossa (olen tosin jo sanonut haluavani eron ja lopusta on myös puhuttu). En tiedä olisiko elämäntilanteeni hänelle liikaa. Likaa epävarmuutta ehkä.

Silti se katse miten katsot minua on niin lämmin. Tänäänkin silloin hytistellessä ♥️

• Anonyymi

Tarina Jenni Vartiaisesta 1982 ja Elias Kaskisesta 1992?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe