Mikä on moottori sahan tai moottori käyttöisen trimmerin ikäraja
Mikä ikäraja
8
382
Vastaukset
- Anonyymi
42 on vastaus kaikkeen
- Anonyymi
Asia selviää sitten kun pääset koulussa toiselle luokalle.
- Anonyymi
Jos saa kyselyaloituksen aikaiseksi yhdyssana virheineen tänne Suomi24:lle on kykenevä tekemään mitä vaan!
- Anonyymi
Tarkoitatko kenties yhdyssanavirhettä?
Jos alkaa arvostelemaan toisia kannattaa osata itse paremmin. =) - Anonyymi
Aktivointi aloituksia ja pätemisvastauksia varten ei tarvi osata mitään. Kunhan suoltaa viestejä niin suol24i saa clickbait ja mainostuloja.
- Anonyymi
Eihän noilla mitään ikärajaa ole, käyttää niin kauan kun toimii ja kestää -kymmeniäkin vuosia.
- Anonyymi
saako pikku kaljoissaan sahata moottorisahalla omalla mökillä ja saha on alko 35/35 merkkinen?
- Anonyymi
muistaakseni oli 0.7 promillee sahoissa jos kotona leikkas. en kyllä tarkasti muista kun oli ehkä enemmän kuin 0.7.
mutta hyviä puita niistä sitten oli tullut kun kesäloma loppui ja työt alkoi :=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049