Lähetin mun enkelin lepattamaan sun luo. Tuliko perille? :)
Kauhea ikävä
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Musta enkeli vei päivänsankarin.
- Anonyymi
Tuli, hyvä olo. Rauha.
- Anonyymi
erittäin huono päivä tänään. enkelisi ei tavoittanut mutta sinä saisit . . .
- Anonyymi
Sekö se ilmavirta olikin minkä äsken tunsin ohimollani.
Yhteinen ikävä<3 - Anonyymi
Onko hän enkelin tarpeessa?
- Anonyymi
Jos en itse kehtaa/uskalla mennä hänen luokseen niin lähetän enkulini matkaan kun hän pääsee ovistakin läpi :)
- Anonyymi
Enkelit lentää sun uniin... Kuten vuosien ajan🧚♂️🧚♀️ Nämä on kuin keijuja, mut en löytänyt oikeita enkeleitä...
- Anonyymi
Ikävä niin, että sattuu. Muistelin miltä tuntui nukkua hänen vierellään ja pitää lujasti kiinni. Viime kerrasta on niin pitkä aika.
- Anonyymi
Antakaa Jeesuksen kuolla syntienne tähden. Hän ei ole ajassa. Siksi mikään synti ei kumoa Hänen armoaan koska Hän roikkuu verille ruoskittuna ristillä Golgatalla joka hetki jokaiselle meistä. Miettikääpä sitä. Ikuinen Jumala otti ikuisen kärsimyksen osakseen jokaisen ihmisen edestä. Voi itku kun Luojamme meitä rakastaa. Kuka meistä ansaitsee Hänen rakkautensa? Ei kukaan. Mutta ilmaiseksi Hän sen antaa. Ja kaiken kukkuraksi Hän herää eloon meitä varten että mekin voimme elää ikuisesti Hänen Isänsä talossa. Tämän takia Kristinusko eikä mikään muu uskonto. Kaikissa muissa meidän täytyy pyrkiä hyvään. Kristinuskossa Jumala laittaa meidät tekemään hyvää armollaan. Hän laittaa meidät tekemään hyvää omaksi iloksemme ei velvollisuuden takia tai palkinnon toivossa. Palkinto on ilmainen sille joka uskoo.
- Anonyymi
Lopeta se huumeiden käyttö. Oot jo ihan sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se huumeiden käyttö. Oot jo ihan sekaisin.
Voi kauhea. Nyt loukkasit. Yhyy. Luota sinä "järkeesi" loppuun asti. Aika moni on siihen luottanut mutta kappas vaan totuus on edelleen kaikilta salassa. Vaikka sinulla aivan varmasti on sekin. Olet maailman ihmeellisim tyyppi. Alkuperäisin. Oivaltanut ainoana ja ensimmäisenä totuuden. Eiku ne oli ne kommunistit Neuvostoliitossa ketkä totes että usko Jumalaa on hulluutta ja tappo miljoonia. Sori et ollukaan eka. Ne on sinun oppi-isiäsi. Loistotyyppejä. Järjen ääni hullujen uskovaisten joukossa. Hehe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kauhea. Nyt loukkasit. Yhyy. Luota sinä "järkeesi" loppuun asti. Aika moni on siihen luottanut mutta kappas vaan totuus on edelleen kaikilta salassa. Vaikka sinulla aivan varmasti on sekin. Olet maailman ihmeellisim tyyppi. Alkuperäisin. Oivaltanut ainoana ja ensimmäisenä totuuden. Eiku ne oli ne kommunistit Neuvostoliitossa ketkä totes että usko Jumalaa on hulluutta ja tappo miljoonia. Sori et ollukaan eka. Ne on sinun oppi-isiäsi. Loistotyyppejä. Järjen ääni hullujen uskovaisten joukossa. Hehe.
Toivottavasti saat apua ongelmaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat apua ongelmaasi.
Kuin myös. Mitä tahansa ongelmia uskot minulla olevan ne on aika pieniä jos verrataan niihin mitä sinulla on jos minä olen oikeassa. Totuus on siitä hyvä että jokainen joutuu sen kohtaamaan. Kaikkea hyvää sulle.
- Anonyymi
Enempää en nyt jaksa. Eikä mun tarvi.
Sun on vaan löydettävä oma ihmisesi.
Meidän välit jää puhumatta ja selvittämättä.
Oisin halunnut toisin, mutta yksin en siihen pysty. - Anonyymi
Luulin sitä koiperhoseksi ja linttasin nyrkillä seinään, sori.
Jos enkeli on humalassa oleva naapuri ukkeli, kuka puhuu rivoja kovalla äänellä ja kuseskele nurkkiin .. niin kappas vaan, enkeli .. 🤔
- Anonyymi
Joo enkeli kuskeskelee nurkkiin kovalla äänellä jotta lorina kuuluu jo seuraavaan taloonkin sisälle asti. Hirveällä paineella päästää nurkkiin.
Anonyymi kirjoitti:
Joo enkeli kuskeskelee nurkkiin kovalla äänellä jotta lorina kuuluu jo seuraavaan taloonkin sisälle asti. Hirveällä paineella päästää nurkkiin.
Noniih .. 🤪
- Anonyymi
Tuli perille, kiitos kaunis <3 Olit viimeksi itsekin ihan enkelin näköinen :)
- Anonyymi
Kiitos enkelistä. Sopii minulle tämän työviikon jälkeen. Hyvää yötä sinulle ja hyviä unia hyvälle miehelle.
Olet minulle todellinen ystävä. Autat, huolehdit ja välität. Sinä olet minun enkelini.- Anonyymi
Kuin lampun henki auttaa Aladdinia sadussa, Genie eli Djinn, toteuttaa kaikki toiveesi.... harvinaisen hyvä oli kyllä tuo uusi elokuva lapsillekin sopiva Aladdinin seikkailut :)
- Anonyymi
Onks sielä isiskin?
- Anonyymi
Ei vaan on lampunhenki ja Aladdin, mutta on hyvä lampunhenki-näyttelijäkin tuossa, toteuttaa kaikki toiveet :)
- Anonyymi
Kas se ei olisi hassumpaa. Aamulla näin hänen silmiään muistuttivat.
- Anonyymi
Tuli. Kiitos viestistä. Ikävä on sua, äsken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710