Kauhea ikävä

Anonyymi

Lähetin mun enkelin lepattamaan sun luo. Tuliko perille? :)

25

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Musta enkeli vei päivänsankarin.

• Anonyymi

Tuli, hyvä olo. Rauha.

• Anonyymi

erittäin huono päivä tänään. enkelisi ei tavoittanut mutta sinä saisit . . .

• Anonyymi

Sekö se ilmavirta olikin minkä äsken tunsin ohimollani.
      Yhteinen ikävä<3

• Anonyymi

Onko hän enkelin tarpeessa?

• Anonyymi

Jos en itse kehtaa/uskalla mennä hänen luokseen niin lähetän enkulini matkaan kun hän pääsee ovistakin läpi :)

• Anonyymi

Enkelit lentää sun uniin... Kuten vuosien ajan🧚‍♂️🧚‍♀️ Nämä on kuin keijuja, mut en löytänyt oikeita enkeleitä...

• Anonyymi

Ikävä niin, että sattuu. Muistelin miltä tuntui nukkua hänen vierellään ja pitää lujasti kiinni. Viime kerrasta on niin pitkä aika.

• Anonyymi

Antakaa Jeesuksen kuolla syntienne tähden. Hän ei ole ajassa. Siksi mikään synti ei kumoa Hänen armoaan koska Hän roikkuu verille ruoskittuna ristillä Golgatalla joka hetki jokaiselle meistä. Miettikääpä sitä. Ikuinen Jumala otti ikuisen kärsimyksen osakseen jokaisen ihmisen edestä. Voi itku kun Luojamme meitä rakastaa. Kuka meistä ansaitsee Hänen rakkautensa? Ei kukaan. Mutta ilmaiseksi Hän sen antaa. Ja kaiken kukkuraksi Hän herää eloon meitä varten että mekin voimme elää ikuisesti Hänen Isänsä talossa. Tämän takia Kristinusko eikä mikään muu uskonto. Kaikissa muissa meidän täytyy pyrkiä hyvään. Kristinuskossa Jumala laittaa meidät tekemään hyvää armollaan. Hän laittaa meidät tekemään hyvää omaksi iloksemme ei velvollisuuden takia tai palkinnon toivossa. Palkinto on ilmainen sille joka uskoo.

• Anonyymi

Lopeta se huumeiden käyttö. Oot jo ihan sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta se huumeiden käyttö. Oot jo ihan sekaisin.

Voi kauhea. Nyt loukkasit. Yhyy. Luota sinä "järkeesi" loppuun asti. Aika moni on siihen luottanut mutta kappas vaan totuus on edelleen kaikilta salassa. Vaikka sinulla aivan varmasti on sekin. Olet maailman ihmeellisim tyyppi. Alkuperäisin. Oivaltanut ainoana ja ensimmäisenä totuuden. Eiku ne oli ne kommunistit Neuvostoliitossa ketkä totes että usko Jumalaa on hulluutta ja tappo miljoonia. Sori et ollukaan eka. Ne on sinun oppi-isiäsi. Loistotyyppejä. Järjen ääni hullujen uskovaisten joukossa. Hehe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kauhea. Nyt loukkasit. Yhyy. Luota sinä "järkeesi" loppuun asti. Aika moni on siihen luottanut mutta kappas vaan totuus on edelleen kaikilta salassa. Vaikka sinulla aivan varmasti on sekin. Olet maailman ihmeellisim tyyppi. Alkuperäisin. Oivaltanut ainoana ja ensimmäisenä totuuden. Eiku ne oli ne kommunistit Neuvostoliitossa ketkä totes että usko Jumalaa on hulluutta ja tappo miljoonia. Sori et ollukaan eka. Ne on sinun oppi-isiäsi. Loistotyyppejä. Järjen ääni hullujen uskovaisten joukossa. Hehe.

Toivottavasti saat apua ongelmaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti saat apua ongelmaasi.

Kuin myös. Mitä tahansa ongelmia uskot minulla olevan ne on aika pieniä jos verrataan niihin mitä sinulla on jos minä olen oikeassa. Totuus on siitä hyvä että jokainen joutuu sen kohtaamaan. Kaikkea hyvää sulle.

• Anonyymi

Enempää en nyt jaksa. Eikä mun tarvi.
      Sun on vaan löydettävä oma ihmisesi.
      Meidän välit jää puhumatta ja selvittämättä.
      Oisin halunnut toisin, mutta yksin en siihen pysty.

• Anonyymi

Luulin sitä koiperhoseksi ja linttasin nyrkillä seinään, sori.

• Jos enkeli on humalassa oleva naapuri ukkeli, kuka puhuu rivoja kovalla äänellä ja kuseskele nurkkiin .. niin kappas vaan, enkeli .. 🤔

• Anonyymi

Joo enkeli kuskeskelee nurkkiin kovalla äänellä jotta lorina kuuluu jo seuraavaan taloonkin sisälle asti. Hirveällä paineella päästää nurkkiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo enkeli kuskeskelee nurkkiin kovalla äänellä jotta lorina kuuluu jo seuraavaan taloonkin sisälle asti. Hirveällä paineella päästää nurkkiin.

Noniih .. 🤪

• Anonyymi

Tuli perille, kiitos kaunis <3 Olit viimeksi itsekin ihan enkelin näköinen :)

• Anonyymi

Kiitos enkelistä. Sopii minulle tämän työviikon jälkeen. Hyvää yötä sinulle ja hyviä unia hyvälle miehelle.
      Olet minulle todellinen ystävä. Autat, huolehdit ja välität. Sinä olet minun enkelini.

• Anonyymi

Kuin lampun henki auttaa Aladdinia sadussa, Genie eli Djinn, toteuttaa kaikki toiveesi.... harvinaisen hyvä oli kyllä tuo uusi elokuva lapsillekin sopiva Aladdinin seikkailut :)

• Anonyymi

Onks sielä isiskin?

• Anonyymi

Ei vaan on lampunhenki ja Aladdin, mutta on hyvä lampunhenki-näyttelijäkin tuossa, toteuttaa kaikki toiveet :)

• Anonyymi

Kas se ei olisi hassumpaa. Aamulla näin hänen silmiään muistuttivat.

• Anonyymi

Tuli. Kiitos viestistä. Ikävä on sua, äsken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      82
      3917
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2851
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2282
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1291
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      879
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      130
      855
    7. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      801
    8. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      774
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      736
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      710
    Aihe